درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:59   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53662صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیشنبه، 6 آبان 1402 - 09:25
تأیید پولی: محتوای کم کیفیت و مضر را افزایش می‌دهد
ژرمن سپس به تأثیر تأیید پولی بر توییتر می‌پردازد. او می‌گوید که این امر منجر به افزایش محتوای کم کیفیت از حساب‌های تأیید شده است. او همچنین می‌گوید که این امر منجر به افزایش قدرت افرادی شده است که می‌توانند پول برای تأیید پرداخت کنند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در این مقاله، توماس ژرمن از TechCrunchاستدلال می‌کند که متا و توییتر با ارایه تأیید پولی به کاربران، تجربه کاربری خود را نابود می‌کنند.

او می‌گوید که این امر منجر به افزایش محتوای کم کیفیت و مضر می‌شود، زیرا افراد برای افزایش دید و توجه به محتوای خود پول پرداخت می‌کنند.

ژرمن ابتدا به نحوه تغییر روند تأیید در سال‌های اخیر می‌پردازد. در گذشته، تأیید نشانه‌ای از اصالت و اعتبار بود. اکنون، این یک معامله تجاری است که افراد برای افزایش دید و توجه به محتوای خود انجام می‌دهند.

ژرمن سپس به تأثیر تأیید پولی بر توییتر می‌پردازد. او می‌گوید که این امر منجر به افزایش محتوای کم کیفیت از حساب‌های تأیید شده است. او همچنین می‌گوید که این امر منجر به افزایش قدرت افرادی شده است که می‌توانند پول برای تأیید پرداخت کنند.

ژرمن سپس به تأثیر تأیید پولی بر اینستاگرام می‌پردازد. او می‌گوید که اینستاگرام اخیراً آزمایشی را آغاز کرده است که به کاربران امکان می‌دهد فقط پست‌های حساب‌های تأیید شده را مشاهده کنند. او می‌گوید که این آزمایش نشان‌دهنده این است که اینستاگرام به دنبال افزایش درآمد از طریق تأیید پولی است.

ژرمن در نهایت استدلال می‌کند که افزایش محتوای کم کیفیت ناشی از تأیید پولی برای جامعه مضر است. او می‌گوید که این امر منجر به کاهش اعتماد به رسانه‌های اجتماعی و افزایش اطلاعات نادرست می‌شود.
 

 این امر منجر به کاهش اعتماد به رسانه‌های اجتماعی می‌شود. وقتی مردم ببینند که افراد برای افزایش دید و توجه به محتوای خود پول پرداخت می‌کنند، ممکن است شروع به شک در اعتبار آن محتوا کنند.

امیدواریم که متا و توییتر از ادامه این روند خودداری کنند. این روند برای جامعه مضر است و منجر به کاهش کیفیت رسانه‌های اجتماعی می‌شود.

 

منبع: Gizmodo

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد