![](/media/image/1402/08/11/3150828-برندسازی کارفرمایی.jpg)
شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها مفهوم پیچیده و دست نیافتنی نیست که در ابتدا به نظر می رسد.
به همان روشی که شما نیاز دارید یک هویت برند ایجاد کنید که با مشتریان هدف شما همخوانی داشته باشد، باید یکی را بسازید که با استعدادهای هدف شما همخوانی داشته باشد. این تقریباً همان کاری است که برندسازی کارفرمایی انجام می دهد. به جویندگان کار می گوید که شما کی هستید و چرا باید بخشی از تیم شما شوند.
مطمئن نیستید از کجا شروع کنید؟ این راهنما به شما کمک می کند تا یک استراتژی برندسازی کارفرمایی موفق ایجاد کنید.
برندسازی کارفرمایی چیست و چرا برای استارتاپ ها مهم است؟
برندسازی کارفرمایی فرآیند پیشگیرانه ایجاد و برقراری ارتباط با ماموریت، ارزش ها و فرهنگ هسته برند شما است. این اساساً عمل بازاریابی شرکت شما به نیروی کار حرفه ای است.
اما چیزهای بیشتری هم در مورد آن وجود دارد. برندسازی کارفرمایی یک فرآیند روابطعمومی و منابع انسانی مشترک است که دو هدف کلیدی را دنبال می کند.
اولاً، با ارتقاء جذابیت شرکت شما، جذب استعدادهای با کیفیت بالا را هدف قرار می دهد. از پیام رسانی مداوم و مبتنی بر برند برای ایجاد شهرت مثبت کارفرما و گسترش استعدادها استفاده می کند. ثانیاً، برندسازی کارفرمایی با همسو کردن پیام رسانی خود با تجربه واقعی کارکنان، بر حفظ استعدادهای با کیفیت بالا تمرکز می کند.
استارتاپ ها برای راه اندازی کسب و کار خود به استعدادهای با کیفیت بالا نیاز دارند. این امر باعث می شود که برندسازی کارفرمایی به درستی انجام شود.
نویسنده: برایان فلورس
13 اکتبر 2023
منبع: agilitypr
|