درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 11:57   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53654صفحه نخست » روابط عمومی برترچهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 07:29
برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
به همان روشی که شما نیاز دارید یک هویت برند ایجاد کنید که با مشتریان هدف شما همخوانی داشته باشد، باید یکی را بسازید که با استعدادهای هدف شما همخوانی داشته باشد. این تقریباً همان کاری است که برندسازی کارفرمایی انجام می دهد. به جویندگان کار می گوید که شما کی هستید و چرا باید بخشی از تیم شما شوند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها مفهوم پیچیده و دست نیافتنی نیست که در ابتدا به نظر می رسد.


به همان روشی که شما نیاز دارید یک هویت برند ایجاد کنید که با مشتریان هدف شما همخوانی داشته باشد، باید یکی را بسازید که با استعدادهای هدف شما همخوانی داشته باشد. این تقریباً همان کاری است که برندسازی کارفرمایی انجام می دهد. به جویندگان کار می گوید که شما کی هستید و چرا باید بخشی از تیم شما شوند.


مطمئن نیستید از کجا شروع کنید؟ این راهنما به شما کمک می کند تا یک استراتژی برندسازی کارفرمایی موفق ایجاد کنید.


برندسازی کارفرمایی چیست و چرا برای استارتاپ ها مهم است؟


برندسازی کارفرمایی فرآیند پیشگیرانه ایجاد و برقراری ارتباط با ماموریت، ارزش ها و فرهنگ هسته برند شما است. این اساساً عمل بازاریابی شرکت شما به نیروی کار حرفه ای است.


اما چیزهای بیشتری هم در مورد آن وجود دارد. برندسازی کارفرمایی یک فرآیند روابط‌عمومی و منابع انسانی مشترک است که دو هدف کلیدی را دنبال می کند.


اولاً، با ارتقاء جذابیت شرکت شما، جذب استعدادهای با کیفیت بالا را هدف قرار می دهد. از پیام رسانی مداوم و مبتنی بر برند برای ایجاد شهرت مثبت کارفرما و گسترش استعدادها استفاده می کند. ثانیاً، برندسازی کارفرمایی با همسو کردن پیام رسانی خود با تجربه واقعی کارکنان، بر حفظ استعدادهای با کیفیت بالا تمرکز می کند.


استارتاپ ها برای راه اندازی کسب و کار خود به استعدادهای با کیفیت بالا نیاز دارند. این امر باعث می شود که برندسازی کارفرمایی به درستی انجام شود.


نویسنده: برایان فلورس
13 اکتبر 2023
منبع: agilitypr
 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد