درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 19 خرداد 1403 - 23:53   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا بدون بک‌لینک‌ زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است
  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی
  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود
  لینکدین پروفایل های جعلی کارمندان مرتبط با شرکت استخدام روابط‌عمومی را حذف می‌کند
  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی
  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است
  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»
  جذب و حفظ استعدادها در روابط‌عمومی: چالش‌ها و راه‌حل‌ها
  دبیرکل سازمان ملل خواستار ممنوعیت تبلیغات سوخت های فسیلی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53653صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 08:24
چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
تشویق و قدردانی یک عامل کلیدی در ایجاد احساس تعلق و وفاداری در کارمندان است. شرکت‌ها می‌توانند با ارایه بازخورد مثبت، پاداش‌های مالی و غیرمالی و فرصت‌های رشد شغلی، کارمندان خود را تشویق کنند.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در دنیای امروز، برندسازی شخصی برای کارمندان به‌اندازه برندینگ سازمانی مهم است. کارمندانی که سفیران برند هستند، به طور فعال از شرکت خود در رسانه‌های اجتماعی و سایر کانال‌ها حمایت می‌کنند. آنها همچنین به جذب و حفظ استعداد کمک می‌کنند.


  در این مقاله، ما چهارراه را برای ایجاد سفیران برند از طریق IPR بررسی می‌کنیم:


  تشویق و قدردانی
  تشویق و قدردانی یک عامل کلیدی در ایجاد احساس تعلق و وفاداری در کارمندان است. شرکت‌ها می‌توانند با ارایه بازخورد مثبت، پاداش‌های مالی و غیرمالی و فرصت‌های رشد شغلی، کارمندان خود را تشویق کنند.


  ارتقای مهارت
  آموزش و توسعه فرصت‌هایی برای کارمندان فراهم می‌کند تا مهارت‌ها و دانش خود را توسعه دهند. این می‌تواند به آنها کمک کند تا در شغل خود پیشرفت کنند و احساس کنند که ارزشمند هستند.


  سفر
  سفر به کارمندان این امکان را می‌دهد که دنیا را ببینند و با فرهنگ‌های مختلف آشنا شوند. این می‌تواند به آنها کمک کند تا دیدگاه خود را گسترش دهند و مهارت‌های ارتباطی خود را بهبود بخشند.


  ارتباط
  ارتباط باز و شفاف کلیدی برای ایجاد اعتماد و وفاداری است. شرکت‌ها باید با کارمندان خود در مورد اهداف، چالش‌ها و دستاوردهای خود ارتباط برقرار کنند.


 شرکت‌ها می‌توانند از روابط‌عمومی داخلی برای ایجاد یک نیروی کار شاد، متعهد و مولد استفاده کنند. این کارمندان به طور طبیعی سفیران برند خواهند شد و به سازمان کمک می‌کنند تا به اهداف خود دست یابد.

شرکت‌ها باید با کارمندان خود در مورد اهداف، چالش‌ها و دستاوردهای خود ارتباط برقرار کنند. این کار به ایجاد اعتماد و وفاداری کمک می‌کند.


  18 اکتبر 2023
  نویسنده: آنیتا ماریا
  منبع: Economic Times
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد