شبكه اطلاعرساني روابطعمومي ايران (شارا) || در دنياي امروز، برندسازي شخصي براي كارمندان بهاندازه برندينگ سازماني مهم است. كارمنداني كه سفيران برند هستند، به طور فعال از شركت خود در رسانههاي اجتماعي و ساير كانالها حمايت ميكنند. آنها همچنين به جذب و حفظ استعداد كمك ميكنند.
در اين مقاله، ما چهارراه را براي ايجاد سفيران برند از طريق IPR بررسي ميكنيم:
تشويق و قدرداني
تشويق و قدرداني يك عامل كليدي در ايجاد احساس تعلق و وفاداري در كارمندان است. شركتها ميتوانند با ارايه بازخورد مثبت، پاداشهاي مالي و غيرمالي و فرصتهاي رشد شغلي، كارمندان خود را تشويق كنند.
ارتقاي مهارت
آموزش و توسعه فرصتهايي براي كارمندان فراهم ميكند تا مهارتها و دانش خود را توسعه دهند. اين ميتواند به آنها كمك كند تا در شغل خود پيشرفت كنند و احساس كنند كه ارزشمند هستند.
سفر
سفر به كارمندان اين امكان را ميدهد كه دنيا را ببينند و با فرهنگهاي مختلف آشنا شوند. اين ميتواند به آنها كمك كند تا ديدگاه خود را گسترش دهند و مهارتهاي ارتباطي خود را بهبود بخشند.
ارتباط
ارتباط باز و شفاف كليدي براي ايجاد اعتماد و وفاداري است. شركتها بايد با كارمندان خود در مورد اهداف، چالشها و دستاوردهاي خود ارتباط برقرار كنند.
شركتها ميتوانند از روابطعمومي داخلي براي ايجاد يك نيروي كار شاد، متعهد و مولد استفاده كنند. اين كارمندان به طور طبيعي سفيران برند خواهند شد و به سازمان كمك ميكنند تا به اهداف خود دست يابد.
شركتها بايد با كارمندان خود در مورد اهداف، چالشها و دستاوردهاي خود ارتباط برقرار كنند. اين كار به ايجاد اعتماد و وفاداري كمك ميكند.
18 اكتبر 2023
نويسنده: آنيتا ماريا
منبع: Economic Times