درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:15   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53652صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 9 آبان 1402 - 08:24
زیبایی الگوی تریسی الیس راس قدرت یک محصول عالی را ثابت می‌کند
راس می‌گوید: «من می‌خواستم پارادایم را در مورد نحوه بازاریابی ما به‌طورکلی به‌عنوان انسان، اما به‌ویژه، به‌ویژه به سمت سیاه‌پوستان تغییر دهم. «فرض بازاریابی اغلب این است که شما مشکل دارید و برای رفع مشکل خود به این محصول نیاز دارید و من مخالفم. زمانی بیشتر خرید می‌کنم که احساس خوبی نسبت به خودم داشته باشم و من فکر می‌کنم ذاتاً وقتی در مورد سیاه‌پوستان، زیبایی سیاه، موهای سیاه صحبت می‌کنید، شروع با این ایده که مشکلی وجود دارد مشکل‌ساز است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || تریسی الیس راس، بازیگر، تهیه‌کننده و کارآفرین، در سال 2019، Pattern Beauty را تأسیس کرد، یک برند مراقبت از موی مشکی و مشکی برای افرادی با موهای بافت‌دار و مجعد. شرکت از زمان راه‌اندازی خود رشد چشمگیری داشته است و اکنون بیش از 50 محصول و 10 شریک خرده‌فروشی دارد.


راس در مورد چگونگی تکامل برند در دهه گذشته و موانع شخصی خود به‌عنوان یک زن سیاه‌پوست که تلاش می‌کند با استانداردهای زیبایی مطابقت داشته باشد صحبت کرد. او گفت که سال‌ها صرف درک موهای خود کرد و یاد گرفت که آنها را دوست داشته باشد.


ایده Pattern Beauty زمانی محقق شد که راس در میانه فیلم‌برداری سریال کمدی آمریکایی Girlfriends بود. او صحبت‌کردن با یک آرایشگر را به یاد آورد که به او در مورد تعداد زیادی از افرادی که به فروشگاه می‌آیند و دقیقاً مانند راس مو درخواست می‌کنند، گفت. راس معتقد بود که این افراد به محصولات مناسب نیاز دارند.


امروز، Pattern Beauty همه چیز در مورد جشن زیبایی سیاه است. راس می‌گوید: «من می‌خواستم پارادایم را در مورد نحوه بازاریابی ما به‌طورکلی به‌عنوان انسان، اما به‌ویژه، به‌ویژه به سمت سیاه‌پوستان تغییر دهم. «فرض بازاریابی اغلب این است که شما مشکل دارید و برای رفع مشکل خود به این محصول نیاز دارید و من مخالفم. زمانی بیشتر خرید می‌کنم که احساس خوبی نسبت به خودم داشته باشم و من فکر می‌کنم ذاتاً وقتی در مورد سیاه‌پوستان، زیبایی سیاه، موهای سیاه صحبت می‌کنید، شروع با این ایده که مشکلی وجود دارد مشکل‌ساز است.


  راس همچنین به این نکته اشاره کرد که صنعت زیبایی باید بیشتر با مصرف‌کنندگان سیاه‌پوست همسو شود. او گفت: "مأموریت اساسی من این است که این افسانه را که مراقبت از موهای سیاه یک بازار خاص است، بشکنم."
 

منبع: fastcompany
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد