درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 21:16   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53648صفحه نخست » مقالات روابط عمومیجمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 07:24
8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی
پیام‌رسانی مناسب می‌تواند بر رای‌دهندگان تأثیر بگذارد، الهام بخش کمک‌های مالی باشد، متقاضیان یا داوطلبان بالقوه را مورد توجه قرار دهد و به حفظ امنیت جامعه کمک کند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || پیام‌رسانی مناسب می‌تواند بر رای‌دهندگان تأثیر بگذارد، الهام بخش کمک‌های مالی باشد، متقاضیان یا داوطلبان بالقوه را مورد توجه قرار دهد و به حفظ امنیت جامعه شما کمک کند.


در اینجا هشت نکته از مارک تنیا، مدیر روابط‌عمومی/ رسانه برای اداره آمبولانس ریچموند (ویرجینیا) (RAA)، آورده شده است که می تواند به شما کمک کند تا روابط خود را با جامعه بهبود بخشید:


1- مخاطبان خود را در نظر بگیرید


اولین قدم این است که مشخص کنید که می خواهید با چه کسی ارتباط برقرار کنید. آیا در تلاش برای رسیدن به عموم مردم، مقامات منتخب، شرکای جامعه یا گروه های خاص هستید؟


هنگامی که مخاطبان خود را می شناسید، می توانید محتوایی ایجاد کنید که برای آنها جذاب باشد.


2- هدف نهایی خود را مشخص کنید


آیا می خواهید آگاهی ایجاد کنید، بهزیستی را افزایش دهید یا حمایت مالی جمع آوری کنید؟


دانستن هدف نهایی شما به شما کمک می کند تا پیام های خود را هدفمند کنید.


3- موارد خوب را برجسته کنید


داستان های موفقیت، برتری خارج از وظیفه و پاسخ های چشمگیر همه می توانند به تقویت اعتماد جامعه به سازمان شما کمک کنند.


4- پیام های ایمنی عمومی خود را تقویم کنید


برای اطمینان از اینکه پیام های شما در زمان مناسب به گوش می رسند، یک تقویم سالانه ایجاد کنید.


5- به تجزیه و تحلیل متمایل شوید


برای دیدن اینکه چه چیزی برای مخاطبان شما کار می کند، به داده های خود نگاه کنید.


6- با شرکای خود همکاری کنید


با شرکای خود همکاری کنید تا پیام های خود را به طور گسترده تری منتشر کنید.


7- پرسنل خود را درگیر کنید


پرسنل شما می توانند به شما کمک کنند تا داستان های جذاب و مرتبط تولیدکنید.


8- روی مردم تمرکز کنید


داستان های شخصی می توانند مخاطبان شما را تحت تأثیر قرار دهند و به آنها کمک کنند تا ارتباط برقرار کنند.

 

منبع: EMS1

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد