درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 14:08   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53645صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیچهارشنبه، 27 اردیبهشت 1402 - 07:28
کتاب تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی رونمایی شد
کتاب «تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی» نوشته ولید آلبوناصر صبح روز چهارشنبه_اول آذر 1402_ با حضور پروفسور باقر ساروخانی پدر علم جامعه‌شناسی ارتباطات ایران، ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی، مهدی باقریان رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی، خسرو رفیعی رییس انجمن روابط‌عمومی ایران و جمعی از مدیران روابط‌عمومی در آیین اختتامیه «هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی» رونمایی شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || کتاب «تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی» نوشته ولید آلبوناصر صبح روز چهارشنبه_اول آذر 1402_ با حضور پروفسور باقر ساروخانی پدر علم جامعه‌شناسی ارتباطات ایران، ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی، مهدی باقریان رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی، خسرو رفیعی رییس انجمن روابط‌عمومی ایران و جمعی از مدیران روابط‌عمومی در آیین اختتامیه «هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی» رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار شارا،
این کتاب به بررسی تحول دیجیتال و تأثیر آن بر روابط‌عمومی می‌پردازد. نویسنده در این کتاب معتقد است که تحول دیجیتال به‌ویژه در حوزه‌هایی همچون روابط‌عمومی از نان شب هم واجب‌تر است و تمام شرکت‌ها و سازمان‌ها بیش از هر چیزی به روابط‌عمومی‌دیجیتال نیاز دارند.

 

آلبوناصر در این کتاب همچنین به مهم‌ترین دلایلی که شرکت‌ها را به سمت تحول دیجیتال می‌کشاند، اشاره می‌کند که مهم‌ترین آنها نیاز مبرم به بقای اقتصادی، افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌هاست.

 

نویسنده کتاب «تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی» در ادامه به این نکته اشاره می‌کند که تحول دیجیتال در روابط‌عمومی به‌طور رسمی فرا رسیده و دیگر هیچ نقطه بازگشتی به عقب برای روابط‌عمومی‌ها وجود نخواهد داشت. او همچنین به این نکته اشاره می‌کند که تغییر از روابط‌عمومی سنتی به روابط‌عمومی دیجیتال به شیوه‌ای کم‌هزینه امکان‌پذیر است.

 

آلبوناصر در ادامه کتاب خود به بررسی راهکارهای تحول‌دیجیتال در روابط‌عمومی می‌پردازد و معتقد است که این تحول باید بر اساس یک استراتژی جامع و منسجم انجام شود.

 

این کتاب در سه گفتار: «تحول‌دیجیتال، رویکردها و ستون‌ها»؛ «استراتژی تحول‌دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن» و «تحول‌دیجیتال روابط‌عمومی فرا رسیده است»، تنظیم شده است.

این کتاب توسط انتشارات کارگزار روابط‌عمومی و انجمن متخصصان روابط‌عمومی منتشر شده است.

دکتر ولید آلبوناصر، نویسنده کتاب «تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی»، در حاشیه این مراسم گفت: «تحول دیجیتال یک واقعیت اجتناب‌ناپذیر است که تأثیر عمیقی بر روابط‌عمومی گذاشته است. روابط‌عمومی‌ها باید با تحول دیجیتال همگام شوند تا بتوانند به اهداف خود دست یابند.»

 

تحول دیجیتال یک تغییر تدریجی است که در واکنش به مسایل درونی و بیرونی و ایجاد تغییرات ملموس در فرایندها و بازتولید آن‌ها شکل می‌گیرد. این تحول در حوزه روابط‌عمومی نیز تأثیر عمیقی داشته و موجب تغییر در نقش‌ها، کارکردها و وظایف روابط‌عمومی شده است.


این کتاب برای مدیران، کارشناسان و دانشجویان روابط‌عمومی قابل استفاده است.


این کتاب در 104 صفحه در قطع رقعی منتشر شده است.

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد