درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 02:16   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5364صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 2 مهر 1392 - 10:28
ارزیابی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان سمنان
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی استانداری سمنان گفت: روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان بر اساس شاخص ارتباط موثر با مردم و مخاطبان ارزیابی شدند.

 

به گزارش شارا به نقل از مهر، ایرج کارخایی صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل استانداری سمنان با بیان اینکه دستگاه های اجرایی استان بر اساس شاخص ارتباط موثر با مردم و مخاطبان ارزیابی شدند گفت: این اقدام بر اساس مصوبه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان و با هدف ایجاد تحرک، انگیزه و فعالیت بیشتر انجام شده است.

وی اهمیت ارتباط موثر با مخاطبان و مردم، همکاری و تعامل با مطبوعات و رسانه ها را از محوریت های ارزیابی روابط عمومی دستگاه های دولتی توسط دبیرخانه شورای اطلاع رسانی استانداری سمنان برشمرد.

مدیر کل روابط عمومی استانداری سمنان گفت: در این دوره از ارزیابی عملکرد روابط عمومی ها 66 دستگاه اجرایی شرکت داشتند که بر اساس فرم ارسالی در 23 شاخص مورد ارزیابی قرار گرفتند و فرم های ارزیابی پس از تکمیل به همراه مستندات مربوطه تحویل استانداری سمنان شد و از این طریق تمام فعالیت ها و اقدامات روابط عمومی ها جمع آوری، سپس توسط کمیته ای بی طرف مورد بررسی قرار گرفت.

کارخایی با بیان اینکه در این ارزیابی بحث اطلاع رسانی و استفاده از ظرفیت مطبوعات و رسانه های گروهی و رویکرد به روابط عمومی الکترونیک بسیار مهم و ضروری بوده  تصریح کرد: بر این اساس روابط عمومی ها آمار تعداد اخبار تولید شده و منعکس شده، توجه به انتقادات و نقطه نظرات و همچنین تعداد مصاحبه های مدیران در مطبوعات را در فرم ارزیابی اعلام کرده اند.

وی اظهار داشت: فعال بودن پورتال و پایگاه اطلاع رسانی، تلفن ارتباط مردمی، ایجاد سامانه پیام کوتاه، چاپ نشریه و ویژه نامه، چاپ بروشور، تهیه کلیپ و فیلم توسط روابط عمومی ها از دیگر ملاک های ارزیابی روابط عمومی بوده است.

 دبیر شورای اطلاع رسانی استان سمنان افزود: تعامل و همکاری با خبرنگاران و برگزاری نشست های هم اندیشی و تجلیل از آنان، ایجاد تفاهم و نشاط بین کارکنان با برگزاری مراسم ها و همایـش ها، انجام تبلیغات محیطی، برپایی نمایشگاه و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری همه در این ارزیابی مورد توجه قرار گرفته است.

کارخایی نقش مهم دیگر روابط عمومی را برقراری ارتباط با مردم و ارباب رجوع عنوان و تاکید کرد: در این زمینه ملاک هایی چون نحوه پاسخگوئی، راهنمایی ارباب رجوع، پیگیری مسائل و مشکلات آنان، برگزاری ملاقات عمومی مردم با مسئولان، انجام نظرسنجی از رضایتمندی ارباب رجوع از نحوه عملکرد دستگاه مورد ارزیابی قرار گرفته است.

سومین دوره ارزیابی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان از تیرماه سال 91 تا تیرماه سال 92، با محوریت اهمیت ارتباط موثر با مخاطبان و مردم، همکاری و تعامل با مطبوعات و رسانه ها توسط دبیرخانه شورای اطلاع رسانی استان انجام شد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد