درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 05:35   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53572صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومییکشنبه، 30 مهر 1402 - 09:37
8 کاری که استارت‌آپ‌های فناوری باید قبل از ایجاد یک استراتژی محتوا انجام دهند
این مقاله نکات خوبی در مورد ایجاد یک استراتژی محتوای موفق برای استارتاپ‌های فناوری ارایه می‌دهد. در اینجا چند نکته اضافی وجود دارد که ممکن است مفید باشد:
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || این مقاله نکات خوبی در مورد ایجاد یک استراتژی محتوای موفق برای استارتاپ‌های فناوری ارایه می‌دهد. در اینجا چند نکته اضافی وجود دارد که ممکن است مفید باشد:


از ابزارهای بازاریابی محتوا استفاده کنید. ابزارهای زیادی وجود دارند که می‌توانند به شما در ایجاد، مدیریت و اندازه‌گیری محتوای خود کمک کنند. این ابزارها می‌توانند به شما در صرفه‌جویی در زمان و منابع کمک کنند و به شما کمک کنند تا محتوای خود را مؤثرتر کنید.


با یک تیم محتوایی همکاری کنید. ایجاد و مدیریت یک استراتژی محتوای موفق نیاز به مشارکت یک تیم دارد. تیم شما باید شامل افراد با مهارت‌های مختلف از جمله نویسندگان، ویرایشگران، طراحان و متخصصان بازاریابی باشد.


بازخورد بگیرید. از مخاطبان خود بازخورد بگیرید تا بدانید که محتوای شما چگونه است. این بازخورد می‌تواند به شما کمک کند تا محتوای خود را بهبود بخشید و آن را متناسب با نیازهای مخاطبان خود کنید.


در اینجا خلاصه ای از 8 نکته کلیدی برای ایجاد یک استراتژی محتوای موفق برای استارتاپ‌های فناوری آورده شده است:
- از ابتدا استراتژی خود را بسازید.
- از میانبرها اجتناب کنید.
- به درون نگاه کنید نه به بیرون.
- مشتریان خود را درک کنید.
- ارزش پیشنهادی و USPهای خود را بشناسید.
- اهداف واقع‌بینانه و قابل اندازه‌گیری را تعیین کنید.
- از استراتژی محتوا به برنامه محتوا گذار.
- اندازه‌گیری، پیگیری و بهینه‌سازی محتوا.

 

منبع: Entrepreneur

 

USP مخفف Unique Selling Proposition به معنای پیشنهاد فروش منحصر به فرد است. USP یک ویژگی یا مزیت منحصر به فرد است که یک محصول یا خدمات را از رقبا متمایز می کند. USP یک ابزار بازاریابی قدرتمند است که می تواند به کسب و کارها کمک کند تا در بازار متمایز شوند و مشتریان را جذب کنند.

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد