درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:14   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53530صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومییکشنبه، 23 مهر 1402 - 09:24
استفاده از دو ابزار مهم روابط‌عمومی برای کارآفرینان
روابط‌عمومی و حضور در پادکست دو ابزار قدرتمند برای افزایش آگاهی از برند و اعتبار یک کسب‌وکار هستند. با ترکیب این دو استراتژی، کارآفرینان می‌توانند به طور تصاعدی دیده شدن و اعتبار خود را در بین مخاطبان هدف خود افزایش دهند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در این مقاله، هایدی کورتز، مشارکت‌کننده در شبکه رهبری کارآفرین، به بررسی دو ابزار روابط‌عمومی مهم برای کارآفرینان می‌پردازد: حضور در پادکست و استفاده از رسانه‌های اجتماعی.


کورتز استدلال می‌کند که این ابزارها می‌توانند به کارآفرینان کمک کنند تا آگاهی از برند خود را افزایش دهند، شهرت خود را تقویت کنند و با مخاطبان جدید ارتباط برقرار کنند.

 

روابط‌عمومی و حضور در پادکست دو ابزار قدرتمند برای افزایش آگاهی از برند و اعتبار یک کسب‌وکار هستند. با ترکیب این دو استراتژی، کارآفرینان می‌توانند به طور تصاعدی دیده شدن و اعتبار خود را در بین مخاطبان هدف خود افزایش دهند.


روابط‌عمومی


روابط‌عمومی فرآیند ارتباط با رسانه‌ها برای ایجاد پوشش مثبت از یک کسب‌وکار است. پوشش رسانه‌ای می‌تواند به افزایش آگاهی از برند، ایجاد اعتبار و جلب مشتریان جدید کمک کند.


حضور در پادکست


حضور مهمان در پادکست ها فرصتی برای کارآفرینان فراهم می‌کند تا تخصص خود را به اشتراک بگذارند و با مخاطبان جدید ارتباط برقرار کنند. حضور در پادکست ها می‌تواند به افزایش آگاهی از برند، ایجاد اعتبار و ایجاد روابط با سایر متخصصان کمک کند.


هم افزایی


کورتز استدلال می‌کند که روابط‌عمومی‌، حضور در پادکست و رسانه‌های اجتماعی می‌توانند با هم کار کنند تا اثربخشی را افزایش دهند. با هماهنگی استراتژیک تلاش‌های روابط‌عمومی و ظاهر پادکست، کارآفرینان می‌توانند دیده شدن و اعتبار برند خود را به طور تصاعدی تقویت کنند.


نتیجه


روابط‌عمومی، حضور در پادکست و رسانه‌های اجتماعی ابزارهای قدرتمندی هستند که می‌توانند به کارآفرینان کمک کنند تا به اهداف خود برسند. با استفاده استراتژیک از این ابزارها، کارآفرینان می‌توانند آگاهی از برند خود را افزایش دهند، شهرت خود را تقویت کنند و با مخاطبان جدید ارتباط برقرار کنند.


چند نکته اضافی


علاوه بر نکاتی که کورتز در مقاله خود ذکر کرده است، در اینجا چند نکته اضافی برای کارآفرینانی که می‌خواهند از روابط‌عمومی، حضور در پادکست و رسانه‌های اجتماعی برای افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنند آورده شده است:
- یک استراتژی واضح و هدفمند داشته باشید. قبل از اینکه شروع به فعالیت کنید، مشخص کنید که می‌خواهید از این ابزارها چه چیزی به دست آورید.
- محتوای با کیفیت تولید کنید. محتوای شما باید ارزشمند و جذاب باشد تا مخاطبان شما را درگیر کند.
- برای موفقیت صبور باشید. ایجاد آگاهی از برند زمان می برد.
 

 هایدی کورتز
 12 اکتبر 2023
www.entrepreneur.com

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد