درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:57   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5353صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیسه شنبه، 2 مهر 1392 - 04:17
واعظی رئیس مرکز ملی فضای مجازی شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دکتر محمود واعظی در مراسمی که با حضور مدیران و کارشناسان مرکز ملی فضای مجازی و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، برگزار شد، اظهار داشت: اهمیت دیدگاه مقام معظم رهبری در ارتباط با فضای سایبری و حکم معظم له برای تدبیر در فضای مجازی به منظور استفاده بهینه در رشد و تعالی کشور و بهبود وضعیت موجود مهیا شده و امید است با مشارکت همه نخبگان، این دیدگاه رفیع و ارزشمند را در عرصه زیرساخت های فضای مجازی به بهترین وجه ممکن عینیت بخشیم.

واعظی رئیس مرکز ملی فضای مجازی شد
به گزارش شارا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر محمود واعظی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: رئیس جمهور با علاقه فراوان، اهمیت ویژه و به منظور ارتقا آرامش، ایجاد تعامل مستمر و عزم جمعی برای کار و تلاش مضاعف نسبت به این انتصاب اقدام کردند تا با مشارکت همه فعالان حوزه پژوهش، این هدف محقق شود.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تأکید بر اهداف مقام معظم رهبری در سیاستگذاری، تصمیم گیری و هماهنگی شورای عالی فضای مجازی، خاطرنشان کرد: امیدواریم با بهره گیری از همه پتانسیل و توان تخصصی بخش های مختلف و نخبگان کشور بتوان وظایف و مأموریت های خطیر محول شده مطابق با حکم ایشان، با سرعتی مضاعف و همزمان با تشکیل مستمر و منظم جلسات شورا اقدام و از مداخله در امور اجرایی پرهیز شود.
 
براساس این گزارش، جلسه امروز با حضور مدیران و کارشناسان مرکز ملی فضای مجازی و استقبال پرشور مدیران و کارشناسان مرکز تحقیقات مخابرات(پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات) برگزار شد که با تشویق مکرر حاضران خصوصا در زمان اعلام پشتیبانی و حمایت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و تیم ایشان از فرایند تحقیق، توسعه، تولید و بومی سازی محصولات ICT همراه بود.
 
دکتر واعظی در بعداز ظهر امروز، با تشکیل جلسات و شرکت در کارگروه های مختلف و حضور در مباحث مربوطه، ضمن آغاز فعالیت و مدیریت خود، با تصریح بر تدابیر لازم برای حذف تداخل های موجود میان مرکز تحقیقات مخابرات (پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات) و دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی، بر پیشبرد وظایف و مسئولیت های محول شده هر دو مجموعه تأکید کرد.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد