شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || در این مقاله، پاری هدریک، بنیانگذار Crackle PR، نحوه استفاده از رهبری فکری لینکدین برای جذب تقریباً 90٪ از مشتریان جدید آژانس خود را توضیح میدهد.
هدریک معتقد است که رهبری فکری لینکدین باید در مورد ارایه اطلاعات جالب و مرتبط با مخاطب هدف شما باشد. او همچنین معتقد است که مردم می خواهند آدم ها را در رسانههای اجتماعی دنبال کنند، نه لوگو. از این رو تصمیم گرفت از حساب شخصی خود پست بگذارد و تیمش را تشویق کند که همین کار را انجام دهد.
هدریک دریافته است که پست های کوچکتر، که شاید 60 لایک دریافت میکنند، تمایل دارند پیام های معناداری را القا کنند. او همچنین دریافته است که پست کردن بیشتر در لینکدین بسیار بیشتر است.
هدریک معتقد است که رهبری فکری لینکدین برای هر کسبوکاری، صرف نظر از صنعت، مهم است. او میگوید: "اگر مدیران ارشد اجرایی شما فعالانه در ساخت برندهای شخصی خود در لینکدین مشارکت نداشته باشد، مقدار زیادی از درآمد و حسن نیت برند را از دست خواهید داد."
در اینجا چند نکته کلیدی از این مقاله آورده شده است:
- رهبری فکری لینکدین باید در مورد ارایه اطلاعات جالب و مرتبط با مخاطب هدف شما باشد.
- مردم می خواهند آدم ها را در رسانههای اجتماعی دنبال کنند، نه لوگو.
- پست های کوچکتر، که شاید 60 لایک دریافت میکنند، تمایل دارند پیام های معناداری را القا کنند.
- پست کردن بیشتر در لینکدین بسیار بیشتر است.
- رهبری فکری لینکدین برای هر کسبوکاری، صرف نظر از صنعت، مهم است.
در اینجا چند نکته خاص وجود دارد که می توانید از آنها برای ایجاد یک پلتفرم رهبری فکری لینکدین که مشتریان را به درب شما میآورد استفاده کنید:
- روی ارایه اطلاعات مفید و مرتبط با مخاطب هدف خود تمرکز کنید.
- صدا و لحنی را ایجاد کنید که منحصر به فرد و جذاب باشد.
- به طور منظم پست بگذارید و با مخاطبان خود تعامل داشته باشید.
- از ابزارهای تجزیه و تحلیل برای اندازه گیری اثربخشی خود استفاده کنید.
منبع: PR Daily
انتهای پیام/
|