درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 17:57   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53504صفحه نخست » ادامه مطلب چهارپنجشنبه، 20 مهر 1402 - 16:54
بازی‌وارسازی در روابط‌عمومی، یک نقشه نفوذ با نتیجه بُرد بُرد
حمید شکری‌خانقاه در دومین کنفرانس و جایزه ملی گیمیفیکیشن که امروز در سالن همایش‌های اطاق بازرگانی تهران برگزار شد، در سخنرانی با عنوان گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی‌ با بیان این مطلب گفت: گفت‌و‌گو واحد زنده ارتباطات است و بازی‌واری‌سازی، راهبرد مؤثر برای جذابیت این گفت‌و‌گوست.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || یک استاد ارتباطات، بازی‌وارسازی در روابط‌عمومی را تبدیل صحنه ارتباطات و تعاملات به زمین بازی هنرمندانه با نقشه نفوذ برد برد دانست.

حمید شکری‌خانقاه در دومین کنفرانس و جایزه ملی گیمیفیکیشن که امروز در سالن همایش‌های اطاق بازرگانی تهران برگزار شد، در سخنرانی با عنوان گیمیفیکیشن در
روابط‌عمومی‌ با بیان این مطلب گفت: گفت‌و‌گو واحد زنده ارتباطات است و بازی‌واری‌سازی، راهبرد مؤثر برای جذابیت این گفت‌و‌گوست.

این استراتژیست ارتباطی افزود: گیمیفیکیشن می‌تواند به عنوان یک طرح‌واره‌ ارتباطی و یک جعبه‌افزار مؤثر برای جذب و نگه‌داشت مخاطبان، مشتریان و ذینفعان در روابط‌عمومی استفاده شود.

وی افزایش موارد تعامل، حضور آنلاین، وفاداری، احساس تعلق، انسجام، مشارکت، حرکت‌آفرینی و افزایش آگاهی و درک عمومی را از جمله کاربردهای گیمیفیکشن در روابط‌عمومی ذکر کرد.

این دکترای مدیریت روابط‌عمومی و ارتباطات استراتژیک، گیمیفیکیشن در روابط عمومی را به دو بخشِ مسئله‌وارسازی ارتباطی و طراحی نقشه پیام و حل مسائل ارتباطی با رویکرد بازی‌سازی تقسیم‌بندی کرد و تعریف بازیگران(آشنایی سازی)، توصیف مسائل(دغدغه‌شناسی و کشف مسائل)، ابزارها و امکانات(پایداری، امکان‌پذیری و ارزیابی) و احساسات(همدلی) و انگیزه ها (احساس تعلق و رضایت و اقناع همراه با حس خوب حضور در چرخه تعامل دو طرفه) را بخشهایی از این راهبرد ارتباطی دانست.

گفتنی است همزمان با این کنفرانس، از کتاب «"گیمیفیکشن در روابط عمومی" نوشته حمید شکری‌خانقاه رونمایی شد.

در مقدمه این کتاب آمده است: بازی‌وارسازی در روابط‌عمومی از جمله زیرمجموعه‌های دانش طراحی برای تغییر رفتار(behavioral design) است که طی سالهای اخیر در فضای دانشگاهی و محیط کسب‌و‌کار و آموزش مورد توجه بیشتری قرار گرفته است، متخصصان گیمیفیکیشن (بازی‌وار‌سازی) می‌کوشند ضمن تأمین نیاز انسان به شرکت در بازی، از آن به نفع رونق کسب‌و‌کار، افزایش تعاملات اجتماعی و وفادارترکردن ذینفعان و افزایش درگیری ذهنی آنها با برندها سازمان ها استفاده کنند.

حمید شکری‌خانقاه در سخنرانی خود بر این جمله از "ژاله اصفهانی" تأکید کرد که: زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست؛ هر کسی نغمه خود خوانَد و از صحنه رود؛ صحنه، پیوسته به‌جاست؛ خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد.
 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد