درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:45   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53490صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیسه شنبه، 18 مهر 1402 - 16:02
تقویت روابط‌عمومی با هوش مصنوعی
مارسینوک برخی از کاربردهای عملی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی را برجسته می‌کند، از جمله تولید محتوا، تجزیه و تحلیل و مدیریت بحران. او همچنین بر اهمیت ایجاد گردش کار و راهنماهای استراتژیک واضح برای استفاده از هوش مصنوعی تأکید می‌کند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در این مقاله، استقویت روابط‌عمومی با هوش مصنوعی، بنیانگذار و مدیر عملیات شرکت روابط‌عمومی Intelligent Relations، دیدگاه خود را در مورد تأثیر هوش مصنوعی (AI) بر روابط‌عمومی ارائه می دهد. او استدلال می‌کند که هوش مصنوعی پتانسیل زیادی برای بهبود کارایی و اثربخشی روابط‌عمومی دارد، اما متخصصان روابط‌عمومی باید از دام های رایج مانند اتوماسیون بیش از حد و عدم دقت کامل آگاه باشند.


مارسینوک برخی از کاربردهای عملی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی را برجسته می‌کند، از جمله تولید محتوا، تجزیه و تحلیل و مدیریت بحران. او همچنین بر اهمیت ایجاد گردش کار و راهنماهای استراتژیک واضح برای استفاده از هوش مصنوعی تأکید می‌کند.


در نهایت، مارسینوک استدلال می‌کند که هوش مصنوعی یک فرصت برای متخصصان روابط‌عمومی است تا مهارت ها و دانش خود را بهبود بخشند و تأثیر بیشتری بر سازمان های خود داشته باشند.


در اینجا برخی از نکات کلیدی از مقاله آورده شده است:
- هوش مصنوعی پتانسیل زیادی برای بهبود کارایی و اثربخشی روابط‌عمومی دارد.
- متخصصان روابط‌عمومی باید از دام های رایج مانند اتوماسیون بیش از حد و عدم دقت کامل آگاه باشند.
- برخی از کاربردهای عملی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی عبارتند از تولید محتوا، تجزیه و تحلیل و مدیریت بحران.
- ایجاد گردش کار و راهنماهای استراتژیک واضح برای استفاده از هوش مصنوعی مهم است.
 

هوش مصنوعی یک فرصت برای متخصصان روابط‌عمومی است تا مهارت ها و دانش خود را بهبود بخشند و تأثیر بیشتری بر سازمان های خود داشته باشند.


در اادامه چند نکته اضافی برای متخصصان روابط‌عمومی که می خواهند از هوش مصنوعی به طور موثر استفاده کنند آورده شده است:
- با ابزارهای هوش مصنوعی مختلف آزمایش کنید تا بفهمید کدام یک برای نیازهای شما بهترین است.
- از متخصصان هوش مصنوعی برای کمک به شما در آموزش و پیکربندی ابزارها استفاده کنید.
- محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را به طور منظم بررسی و اصلاح کنید.
- از هوش مصنوعی برای بهبود کار خود استفاده کنید، نه جایگزینی آن.


هوش مصنوعی در حال تغییر نحوه انجام روابط‌عمومی است. با درک مزایا و محدودیت های AI، متخصصان روابط‌عمومی می توانند از این فناوری برای بهبود کارایی و اثربخشی کار خود استفاده کنند.

 

نویسنده: استفان مارسینوک

 3 اکتبر 2023 

منبع: agilitypr

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد