درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 07:04   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53472صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیسه شنبه، 18 مهر 1402 - 08:34
حال هوش مصنوعی بیش از آینده‌ای که تصور می‌شود اهمیت دارد
این مقاله دیدگاه مهمی در مورد بحث‌های کنونی در مورد هوش مصنوعی ارائه می‌دهد. او استدلال می‌کند که ما باید بر تأثیرات فعلی هوش مصنوعی تمرکز کنیم و از طیف گسترده‌تری از دیدگاه‌ها برای بحث در مورد این فناوری استفاده کنیم.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در این مقاله، نویسنده، اینیولووا دبورا راجی، استدلال می‌کند که بحث‌های کنونی در مورد هوش مصنوعی (AI) بیش از حد بر آینده متمرکز است و به حال توجه کافی نمی‌کند. او استدلال می‌کند که این رویکرد محدود کننده است و خطر دست کم گرفتن تأثیرات فعلی هوش مصنوعی را دارد.

به گزارش شارا به نقل از آتلانتیک دیلی، راجی به جلسه انجمن بینش هوش مصنوعی رهبر سنا چاک شومر اشاره می‌کند که در آن مدیران فناوری و قانونگذاران برای بحث در مورد آینده 
هوش مصنوعی گرد هم آمدند. او استدلال می‌کند که این جلسه، مانند بسیاری از بحث‌های دیگر در مورد هوش مصنوعی، بر روی خطرات و مزایای دوردست تمرکز داشت. او می‌گوید که این رویکرد باعث می‌شود که ما از تأثیرات فعلی هوش مصنوعی که در حال حاضر بر همه ما تأثیر می‌گذارد غافل شویم.

راجی به برخی از تأثیرات فعلی 
هوش مصنوعی اشاره می‌کند، مانند:

- استفاده از 
هوش مصنوعی برای تصمیم‌گیری‌های خودکار در مورد وام، بیمه و اشتغال
- استفاده از 
هوش مصنوعی برای هدف قرار دادن تبلیغات و محتوای خبری
- استفاده از 
هوش مصنوعی برای تولید محتوای جعلی

او استدلال می‌کند که این تأثیرات فعلی جدی هستند و باید به آنها توجه شود. او می‌گوید که ما باید از قانونگذاری و مقررات برای اطمینان از استفاده مسئولانه از 
هوش مصنوعی استفاده کنیم.

راجی در پایان مقاله خود پیشنهاد می‌کند که برای بحث در مورد 
هوش مصنوعی، باید طیف گسترده‌تری از دیدگاه‌ها را در نظر بگیریم. او می‌گوید که باید از متخصصان دانشگاهی، کارشناسان صنعتی و جوامع تحت تأثیر هوش مصنوعی کمک بگیریم.

در اینجا چند نکته کلیدی از مقاله آمده است:

- بحث‌های کنونی در مورد 
هوش مصنوعی بیش از حد بر آینده متمرکز است و به حال توجه کافی نمی‌کند.
- این رویکرد محدود کننده است و خطر دست کم گرفتن تأثیرات فعلی
هوش مصنوعی را دارد.
- تأثیرات فعلی 
هوش مصنوعی جدی هستند و باید به آنها توجه شود.
- برای بحث در مورد 
هوش مصنوعی، باید طیف گسترده‌تری از دیدگاه‌ها را در نظر بگیریم.

این مقاله دیدگاه مهمی در مورد بحث‌های کنونی در مورد 
هوش مصنوعی ارائه می‌دهد. او استدلال می‌کند که ما باید بر تأثیرات فعلی هوش مصنوعی تمرکز کنیم و از طیف گسترده‌تری از دیدگاه‌ها برای بحث در مورد این فناوری استفاده کنیم.

 

نویسنده: اینیولووا دبورا راجی
4 اکتبر 2023

 

انتهای پیام/

 

 


 

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد