درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 21:32   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53457صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 13 مهر 1402 - 12:01
چهارمین همایش تخصصی مسئولین روابط‌عمومی‌ بیمه ایران برگزار شد
اقدامات بیمه ایران خصوصا حوزه روابط‌عمومی‌ شایسته تقدیر است و استفاده از قابلیت و توانمندی های درون سازمانی و تهیه گزارش های تصویری تاریخ شفاهی بیمه ایران یکی از افتخارات روابط‌عمومی‌ است و نشان دهنده پویایی و تخصص مدیران و کارکنان این مجموعه است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در روز 4 شنبه 12 مهرماه 1402 چهارمین همایش تخصصی مسئولین روابط‌عمومی شرکت سهامی بیمه ایران با حضور مهدی محمدی رئیس مرکز روابط‌عمومی‌ و امور بین‌الملل وزارت امور اقتصادی و دارایی ،عبدالصمد خدامی معاون حقوقی و هماهنگی امور استانها شعب و نمایندگی ها ، مصطفی رئوفی مدیر کل روابط‌عمومی‌ و امور بین‌الملل بیمه مرکزی ، مهدی مونسان مدیر کل دفتر کل مدیر عامل و هیات مدیره ، داود سیاح مدیر کل روابط و امور بین‌الملل بیمه ایران ، همکاران روابط‌عمومی‌ و مسئولین روابط‌عمومی‌ استان ها در محل همایشهای ایران زمین با محوریت روابط‌عمومی‌ مدرن و فضای مجازی برگزار گردید.

به گزارش روابط‌عمومی‌ بیمه ایران ، مهدی محمدی مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط‌عمومی‌ و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی با اشاره به تغییرات بنیادین در حوزه های ارتباطی و لزوم ارائه راه حل های متفاوت از قبل در حل مسائل سازمانی خواستار استمرار آموزش های تخصصی در روابط‌عمومی‌ شد و حوزه روابط‌عمومی‌ را حوزه پویا و غیر ایستا عنوان کرد و گفت : اقدامات بیمه ایران خصوصا حوزه روابط‌عمومی‌ شایسته تقدیر است و استفاده از قابلیت و توانمندی های درون سازمانی و تهیه گزارش های تصویری تاریخ شفاهی بیمه ایران یکی از افتخارات روابط‌عمومی‌ است و نشان دهنده پویایی و تخصص مدیران و کارکنان این مجموعه است.

خدامی نیز از دیگر سخنرانان این همایش ، با اشاره به خدمات و اقدامات جهادی مسیولین روابط‌عمومی‌ ، به نقش و جایگاه ویژه روابط‌عمومی‌ در پیشبرد اهداف شرکت پرداخت و گفت: شفاف سازی و اطلاع رسانی از خصوصیات بارز روابط‌عمومی‌ به عنوان پل ارتباطی مردم ،مشتریان و شرکت است.

وی افزود : با توجه به مسیولیتهای بازرگانی و اجتماعی بیمه ایران ، اهمیت روابط‌عمومی‌ در بیمه ایران بیشتر از سازمان های دیگر است و همکاران ما در روابط‌عمومی‌ باید قابلیت های متعددی در توسعه کسب و کار بیمه ای ، اثر بخشی و کارایی فروش و خدمات پس از فروش داشته باشند.

معاون حقوقی و هماهنگی امور استانها شعب و نمایندگیها به نقش ارزنده سرمایه انسانی در شرکت پرداخت و خاطر نشان کرد: نوآوری ، مشارکت کارکنان در مدیریت شرکت ، موضوعات انگیزشی و رفاهی ، شایسته گزینی در انتصابات از اقداماتی بود که انجام شده و در برنامه‌های آتی در نظر داریم جشنواره روز مشتری و جشنواره ستارگان فروش برای نمایندگی ها را برگزار نماییم .

همه این اقدامات اتفاقات بسیار خوبی هست که برخی از آنها برای اولین بار در شرکت انجا شده و تبیین این اقدامات برای مردم و بیمه گزاران از طریق روابط‌عمومی‌ می تواند ضمن آگاه بخشی ، تاثیر گذاری این اقدامات را افزایش دهد.

وی در پایان سخنان خود کتابهای ارتباط شناسی دکتر محسنی راد ، ارتباطات سازمانی کاترین میلر ،ارتباطات انسانی دکتر فرهنگی ، واژه نامه ارتباطات دکتر یونس شکرخواه و کتاب وسایل ارتباط جمعی را برای مطالعه مسیولین روابط‌عمومی‌ مفید و سود مند دانست.

مصطفی رئوفی مدیر کل روابط‌عمومی‌ بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در این همایش به موضوع روابط‌عمومی‌ سنتی و مدرن پرداخت و تاکید کرد: روابط‌عمومی‌ باید با استفاده از ابزارهای مدرن هوش مصنوعی و روز دنیا و با گسترش فعالیت های خود در فضای مجازی ارتباط بیشتری با مردم که ذی نفعان اصلی ما هستند برقرار کند.

وی افزود: شعار بیمه ایران خدمت بی منت به مردم است و انتخاب این شعار از سوی مدیران این شرکت نشان‌دهنده همراهی مدیران و کارکنان این شرکت با سیاستهای دولت مردمی سیزدهم برای خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان است .

همچنین در ابتدای این همایش تخصصی داود سیاح مدیر کل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل ضمن خوش آمدگویی به نکات مهمی در مورد خصوصیات فضای مجازی ارائه نمود و گفت : برگزاری این نشست ها موجب افزایش همکاری ها و تقویت جایگاه مسئولین روابط‌عمومی‌ استان ها می شود.

وی همچنین با اشاره به اقدامات و خدمات بی منت کارکنان بیمه ایران در پرداخت خسارات ذی نفعان و اقتصاد و سرمایه گذاری در کشور، خواستار انعکاس این خدمات در رسانه‌ها شد و افزود: اقدامات بسیار خوبی با راه‌اندازی خانه فرهنگ و ضبط و پخش خاطرت و تاریخ شفاهی بیمه ایران شده و امیدوارم با ارسال اخبار و رویدادهای خبری هر استان و زیر مجوعه های آن از طریق مسئولین روابط‌عمومی‌ استان ها به اداره کل روابط‌عمومی‌ ، پوشش خبری بهتری از دستاوردها و فعالیت ها ی شرکت داشته باشیم .

 

 

انتهای پیام/

<div id="div_eRasanehTrustseal_24429"></div>
<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد