درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 05:56   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53430صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریدوشنبه، 10 مهر 1402 - 02:17
روزنامه‌ای جدید که فقط به صورت چاپی منتشر می‌شود
روزنامه جدید آمریکایی به نام "County Highway" که فقط به صورت چاپی منتشر می‌شود، در حال تلاش برای احیای هنر خواندن است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || روزنامه جدید آمریکایی به نام "County Highway" که فقط به صورت چاپی منتشر می‌شود، در حال تلاش برای احیای هنر خواندن است.

 

به گزارش شارا به نقل از گاردین، این روزنامه که هر دو ماه یک‌بار منتشر می‌شود، به دنبال ارایه داستان‌ها و نوشته‌هایی است که عمیق و چندلایه است؛ داستان‌هایی که به خواننده فرصت می‌دهند تا فکر کنند، احساس کنند و به طور عمیق در مورد جهان اطراف خود تأمل کنند.

 

در عصر دیجیتالی اخبار 24 ساعته که روزنامه‌ها در سراسر جهان بر نسخه‌های آنلاین خود سرمایه‌گذاری می‌کنند اما یک ناشر آمریکایی با راه‌اندازی یک روزنامه چاپی به سبک روزنامه‌های قرن نوزدهم به گذشته بازگشته است.

 

 

 روزنامه "County Highway" به دنبال پاسخگویی به تقاضای خوانندگان برای داستان‌ها و نوشته‌های عمیق و فکری است. این روزنامه از شکل سنتی روزنامه‌های قرن نوزدهم استفاده می‌کند، با داستان‌ها و مقالاتی که به صورت سریالی منتشر می‌شوند. این روزنامه همچنین از نویسندگان مستقل و غیرمتعارف حمایت می‌کند.

 

دیوید ساموئلز، سردبیر روزنامه "County Highway"، معتقد است که صفحه چاپی تجربه‌ای غنی‌تر و انسانی‌تر از صفحه نمایش به‌دست می‌دهد. او می‌گوید: «مردم در صفحه چاپی متفاوت از صفحه نمایش می‌خوانند. صفحه چاپ شده یک تجربه همه‌جانبه بدون حواس‌پرتی مداوم است. این یک تجربه بسیار غنی‌تر و انسانی است.»

صفحه چاپی می‌تواند تجربه‌ای عمیق‌تر و متمرکزتر از خواندن ارایه دهد. روزنامه‌های چاپی می‌توانند زمان بیشتری را برای تحقیق و نوشتن مقالات عمیق‌تر و فکری‌تر اختصاص دهند. آنها همچنین می‌توانند از تصاویر، نمودارها و سایر عناصر بصری برای کمک به خوانندگان در درک داستان‌ها و نوشته‌ها استفاده کنند.

یادداشت سردبیری که به همراه والتر کرن، سردبیر روزنامه نوشته شده است، می‌گوید: «برخی از مقالات ما خنده‌دار هستند و برخی دیگر توسط افرادی نوشته می‌شوند که به‌شدت عصبانی هستند یا معتقدند که دنیا رو به پایان است.»

 

او می افزاید: «امیدواریم همان رابطه‌ای را با آمریکا پیش ببریم که باب دیلن هنگام نوشتن نسخه‌های خود از آهنگ‌های محلی داشت... ما با موضوعات خود همان رابطه‌ای را داریم که مارک تواین، ویلیام فاکنر، رالف الیسون و تام ولف هنگام نوشتن درباره آمریکا و آمریکایی‌ها داشتند.»

 

ساموئلز می‌گوید: «واکنش فوق‌العاده بود. ما در سه هفته اول انتشار اولین شماره خود به اهداف سه ساله اشتراک و فروش خود رسیدیم.»

 

چ

ناشر دونالد روزنفلد رئیس سابق تهیه کنندگان فیلم Merchant Ivory است. عکس: دیوید ام بنت/WireImage

 

ناشر روزنامه "County Highway"، دونالد روزنفلد، معتقد است که این روزنامه پتانسیل تبدیل شدن به یک موفقیت بزرگ را دارد. او بر این باور است که هنوز تقاضا برای روزنامه‌های چاپی با کیفیت بالا وجود دارد، به‌ویژه برای روزنامه‌هایی که محتوای عمیق و فکری ارایه می‌دهند.


روزنفلد به آبزرور گفت: «فکر می‌کنم ما آب را به صحرا می‌آوریم. این یک موفقیت یک شبه است.»

او همچنین از استقبال مثبت روزنامه از سوی خوانندگان و ناشران قدردانی کرد. او گفت که یک شرکت بزرگ تماس گرفت و خواستار خرید 1000 اشتراک برای کارمندان خود شد.

 

اولین شماره آن در تابستان بدون تبلیغات منتشر شد، اما از طریق دهان به دهان (توصیه خوانندگان) 25000 نسخه آن فروخته شد.

 

روزنامه در حال حاضر در ایالات متحده و کانادا در دسترس است. هزینه آن 8.5 دلار (7 پوند) است.

 

 

به روایت شارا

 

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد