درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 21:23   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53427صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابییکشنبه، 9 مهر 1402 - 18:02
دلایل ایجاد اینفلوئنسری به عنوان یک رشته دانشگاهی
در سال‌های اخیر، اینفلوئنسری به یک صنعت بزرگ و پررونق تبدیل شده است. ارزش بازار بازاریابی اینفلوئنسری جهانی از سال 2019 بیش از دو برابر شده است. در سال 2023، این بازار به رکورد 21.1 میلیارد دلار آمریکا رسید.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در سال‌های اخیر، اینفلوئنسری به یک صنعت بزرگ و پررونق تبدیل شده است. ارزش بازار بازاریابی اینفلوئنسری جهانی از سال 2019 بیش از دو برابر شده است. در سال 2023، این بازار به رکورد 21.1 میلیارد دلار آمریکا (27 سپتامبر 2023 - منبع: statista) رسید.

بازاریابی اینفلوئنسری نوعی بازاریابی است که از نفوذ افراد تأثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغ محصولات یا خدمات استفاده می‌کند. تأثیرگذاران  افرادی هستند که دارای تعداد زیادی دنبال‌کننده هستند و می‌توانند بر تصمیمات خرید دنبال‌کنندگان خود تأثیر بگذارند.

بازاریابی تأثیرگذار به یکی از محبوب‌ترین و مؤثرترین روش‌های بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است. این به دلیل این است که تأثیرگذاران  می‌توانند به مخاطبان هدف خود برسند و با آنها ارتباط برقرار کنند به روشی که برندها نمی‌توانند.

بازار بازاریابی تأثیرگذار جهانی در حال رشد سریع است و انتظار می‌رود که در سال‌های آینده به رشد خود ادامه دهد. این رشد به دلیل افزایش محبوبیت شبکه‌های اجتماعی و تأثیرگذاران است.

 

پیش‌بینی‌های متخصصان:

بر اساس گزارش مقایسه‌ای بازاریابی اینفلوئنسری 2023، متخصصان پیش‌بینی می‌کنند که این صنعت در سال‌های آینده به رشد خود ادامه دهد. آنها معتقدند که بازاریابی اینفلوئنسری به دلیل مزایای زیر، برای برندها جذاب خواهد بود:

ارتباط بیشتر با مشتریان: بازاریابی اینفلوئنسری به برندها کمک می‌کند تا با مشتریان خود در سطح شخصی‌تر ارتباط برقرار کنند.
اثربخشی بیشتر: بازاریابی اینفلوئنسری می‌تواند اثربخشی تبلیغات را افزایش دهد، زیرا افراد به توصیه‌های افراد مورد اعتماد خود بیشتر اعتماد می‌کنند.
هزینه کمتر: بازاریابی اینفلوئنسری می‌تواند هزینه تبلیغات را کاهش دهد، زیرا برندها نیازی به پرداخت هزینه‌های زیادی برای تبلیغات تلویزیونی یا چاپی ندارند.

 

بر اساس گزارش مقایسه‌ای بازاریابی اینفلوئنسری  2023، انتظار می‌رود که بازاریابی اینفلوئنسری در سال‌های آینده همچنان رشد کند. این گزارش نشان می‌دهد که بیش از 90 درصد از بازاریابان از بازاریابی اینفلوئنسری استفاده می‌کنند و 70 درصد از آنها معتقدند که این نوع بازاریابی برای کسب و کار آنها مؤثر است.

 

بر اساس پیش‌بینی‌ها، ارزش بازار بازاریابی اینفلوئنسری در جهان تا سال 2025 به 50 میلیارد دلار آمریکا خواهد رسید.
 

تمرکز بر محتوای با کیفیت:

متخصصان همچنین پیش‌بینی می‌کنند که برندها در سال‌های آینده بر تولید محتوای با کیفیت تمرکز خواهند کرد. آنها معتقدند که محتوای با کیفیت می‌تواند تأثیر بیشتری بر مشتریان داشته باشد و به برندها کمک کند تا با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند.

دلایل ایجاد اینفلوئنسری به عنوان یک رشته دانشگاهی:

- رشد سریع اینفلوئنسری
- نیاز به آموزش و مهارت‌های حرفه‌ای
- تقاضای دانشجویان

مزایای تحصیل در رشته اینفلوئنسری:

- آموزش مهارت‌های حرفه‌ای
- افزایش فرصت‌های شغلی
- توسعه مهارت‌های عمومی

نتیجه‌گیری:

در حال حاضر، تعداد کمی از دانشگاه‌ها در سراسر جهان در رشته اینفلوئنسری مدرک ارائه می‌دهند. با این حال، انتظار می‌رود که در آینده تعداد این دانشگاه‌ها افزایش یابد.

 

انتهای پیام/

 

 


 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد