درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:12   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53411صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیجمعه، 7 مهر 1402 - 15:18
روز جهانی قلب و نقش روابط‌عمومی
روابط‌عمومی‌ها می‌توانند نقش مهمی در افزایش آگاهی از روز جهانی قلب و اهمیت سلامت قلب ایفا کنند. آنها می‌توانند از طریق رسانه‌ها، شبکه‌های اجتماعی و سایر کانال‌های ارتباطی، به اطلاع مردم برسانند که روز جهانی قلب چیست و چرا مهم است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || روابط‌عمومی‌ها می‌توانند نقش مهمی در افزایش آگاهی از روز جهانی قلب و اهمیت سلامت قلب ایفا کنند. آنها می‌توانند از طریق رسانه‌ها، شبکه‌های اجتماعی و سایر کانال‌های ارتباطی، به اطلاع مردم برسانند که روز جهانی قلب چیست و چرا مهم است.

 

نقش روابط‌عمومی‌ها در این زمینه می‌تواند در موارد زیر خلاصه شود:

ایجاد آگاهی: روابط‌عمومی‌ها می‌توانند به ایجاد آگاهی در مورد اهمیت سلامت قلب و خطرات بیماری‌های قلبی کمک کنند. آنها می‌توانند از طریق رسانه‌ها، تبلیغات و رویدادهای عمومی به این کار بپردازند.


ترغیب به اقدامات مثبت: روابط‌عمومی‌ها می‌توانند مردم را به اتخاذ اقدامات مثبت برای بهبود سلامت قلب خود ترغیب کنند. این اقدامات می‌تواند شامل ورزش منظم، رژیم غذایی سالم و ترک سیگار باشد.


حمایت از سازمان‌های مرتبط: روابط‌عمومی‌ها می‌توانند از سازمان‌هایی که در زمینه سلامت قلب فعالیت می‌کنند حمایت کنند. این حمایت می‌تواند شامل کمک به جلب توجه رسانه‌ها، افزایش آگاهی و جمع‌آوری کمک‌های مالی باشد.

 

نصب قلب بزرگ در بارسلون

 

به مناسبت ۲۹ سپتامبر روز جهانی قلب، هنرمند اسپانیایی، جیم پلنزا قلب بزرگی را در جلوی در ورودی دانشکده پزشکی در بارسلون نصب کرده است. ارتفاع این قلب ۱۳ متر و عرض آن حدود ۹ و نیم متر است.

 

در این مورد خاص، روابط‌عمومی‌ها می‌توانند با هنرمند اسپانیایی جیم پلنزا همکاری کنند تا داستان پشت قلب بزرگی را که در جلوی در ورودی دانشکده پزشکی در بارسلون نصب کرده است، به اشتراک بگذارند. آنها همچنین می‌توانند با سازمان بهداشت جهانی همکاری کنند تا اطلاعات بیشتری در مورد بیماری‌های قلبی و نحوه پیشگیری از آنها ارایه دهند.

در مورد نصب قلب بزرگ در جلوی در ورودی دانشکده پزشکی در بارسلون، روابط‌عمومی‌ها می‌توانند نقش زیر را ایفا کنند:

منتشر کردن اخبار و تصاویر این رویداد: روابط‌عمومی‌ها می‌توانند با انتشار اخبار و تصاویر این رویداد، به افزایش آگاهی در مورد اهمیت سلامت قلب کمک کنند.


تولید محتوای آموزشی: روابط‌عمومی‌ها می‌توانند محتوای آموزشی در مورد سلامت قلب تولید کنند و آن را در رسانه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌های خود منتشر کنند.


برگزاری رویدادهای مرتبط: روابط‌عمومی‌ها می‌توانند رویدادهایی را در مورد سلامت قلب برگزار کنند تا مردم را به اقدامات مثبت برای بهبود سلامت قلب خود ترغیب کنند.

برخی از اقدامات خاص که روابط‌عمومی‌ها می‌توانند برای افزایش آگاهی از روز جهانی قلب انجام دهند عبارتند از:

- انتشار اخبار و مقالات در مورد روز جهانی قلب در رسانه‌ها.
- ایجاد کمپین‌های آگاهی‌بخشی در شبکه‌های اجتماعی.
- تولید و توزیع مواد آموزشی در مورد بیماری‌های قلبی.
- همکاری با سازمان‌های غیرانتفاعی برای حمایت از اقدامات مربوط به سلامت قلب.
- انتشار بیانیه‌ای از سوی سازمان بهداشت جهانی در مورد اهمیت سلامت قلب و خطرات بیماری‌های قلبی.
- تولید و پخش تبلیغات تلویزیونی و رادیویی در مورد سلامت قلب.
- برگزاری کنفرانس خبری با حضور متخصصان قلب و عروق.
- راه‌اندازی کمپین رسانه‌های اجتماعی برای آموزش مردم در مورد سلامت قلب.

روابط‌عمومیها می‌توانند با همکاری با سازمان‌های مرتبط در زمینه سلامت قلب، نقش مهمی در افزایش آگاهی و اقدامات مثبت برای بهبود سلامت قلب ایفا کنند.

۲۹ سپتامبر روز جهانی قلب نامگذاری شده است. هدف سازمان بهداشت جهانی از این نامگذاری توجه به سلامت قلب و مقابله با بیماری‌های مربوط به آن است.
 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد