درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 23:45   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53407صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیشنبه، 8 مهر 1402 - 08:34
گزارش وضعیت نگرش مصرف‌کنندگان در مورد تجارت الکترونیک
خرده‌فروشان تجارت الکترونیک باید برای رسیدگی به انتظارات مصرف‌کننده در حال تغییر و گاهی متناقض آماده باشند. این امر مستلزم درک نیازهای مخاطب خاص، تمرکز بر امنیت و محافظت از هویت و طراحی تجربیاتی است که انتظارات مشتریان را برآورده کند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || بر اساس گزارش وضعیت نگرش مصرف‌کنندگان در مورد تجارت الکترونیک، تقلب و ... 2022-2023 توسط ClearSale، خرده‌فروشان تجارت الکترونیک باید برای رسیدگی به انتظارات مصرف‌کننده در حال تغییر و گاهی متناقض آماده باشند.
 

یافته‌های کلیدی


هزینه‌های مصرف‌کننده در حال کاهش است.
در حالی که هزینه‌های کلی خریدهای آنلاین در سال 2022 افزایش یافت، مصرف‌کنندگان تمایل کمتری به خرج کردن پول برای خریدهای آنلاین داشتند. این امر احتمالاً به دلیل افزایش تورم و کاهش قدرت خرید است.


فروشگاه‌های محلی حتی به صورت آنلاین وفاداری خود را حفظ می‌کنند.
بیش از نیمی از مصرف‌کنندگان ترجیح می‌دهند از فروشگاه‌های محلی آنلاین خرید کنند. این نشان می‌دهد که مصرف‌کنندگان همچنان به خرید از کسب‌وکارهای محلی علاقه‌مند هستند، حتی اگر این کار را به صورت آنلاین انجام دهند.


تفاوت‌های مهمی در خرید نسلی ظاهر شده است.
Millennials و Gen Z هنگام خرید آنلاین انتظارات و رفتارهای متفاوتی از Gen X و Baby Boomers نشان می‌دهند. به عنوان مثال، Millennials و Gen Z بیشتر از نسل‌های قدیمی‌تر از خرید آنلاین استفاده می‌کنند و بیشتر به شخصی‌سازی و تجربیات بصری اهمیت می‌دهند.


طرح‌های کلاهبرداری همچنان در حال تکامل هستند.
تقریبا نیمی از مصرف‌کنندگان مورد بررسی گزارش کردند که در سال 2022 تقلب بیشتری را نسبت به سال قبل تجربه کرده‌اند. این نشان می‌دهد که مجرمان کلاهبرداری همچنان در حال یافتن راه‌های جدیدی برای سرقت از مصرف‌کنندگان آنلاین هستند.


مصرف‌کنندگان پیشگیری از تقلب را به راحتی ترجیح می‌دهند.
اکثریت بزرگ (86 درصد) خریداران، محافظت از تقلب را به پرداخت آسان ترجیح می‌دهند. این نشان می‌دهد که مصرف‌کنندگان ارزش امنیت و محافظت از هویت را بیش از راحتی می‌دانند.

 

پیامدهای عملی


خرده‌فروشان تجارت الکترونیک باید:
- نیازهای مخاطب خاص خود را درک کنند.
- بر امنیت و محافظت از هویت تمرکز کنند.
- تجربیاتی را طراحی کنند که انتظارات مشتریانشان را برآورده کند.


جمع‌بندی


خرده‌فروشان تجارت الکترونیک باید برای رسیدگی به انتظارات مصرف‌کننده در حال تغییر و گاهی متناقض آماده باشند. این امر مستلزم درک نیازهای مخاطب خاص، تمرکز بر امنیت و محافظت از هویت و طراحی تجربیاتی است که انتظارات مشتریان را برآورده کند.

 

 

 

انتهای پیام/

<div id="div_eRasanehTrustseal_24429"></div>
<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>


 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد