درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 خرداد 1403 - 23:54   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53398صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیجمعه، 7 مهر 1402 - 10:02
چشم‌انداز روابط‌عمومی در استان البرز
متخصصان روابط‌عمومی در استان البرز باید از آخرین دانش و فناوری‌های روز دنیا در حوزه روابط‌عمومی بهره‌مند باشند. همچنین، آنها باید با فرهنگ و شرایط خاص استان البرز آشنا باشند تا بتوانند با اثربخشی بیشتری در این استان فعالیت کنند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || چشم‌انداز روابط‌عمومی در استان البرز، تبدیل شدن این حرفه به یک حرفه تخصصی و حرفه‌ای است که نقش مهمی در توسعه و پیشرفت استان ایفا می‌کند.


برای تحقق این چشم‌انداز، اقدامات زیر ضروری است:
- ارتقای سطح دانش و مهارت متخصصان روابط‌عمومی: این امر از طریق آموزش‌های تخصصی و کاربردی می‌تواند محقق شود.
- افزایش آگاهی از نقش روابط‌عمومی در میان مدیران و مسئولان: این امر از طریق برگزاری کارگاه‌ها و سمینارهای آموزشی می‌تواند محقق شود.
- ایجاد زمینه‌های همکاری بین متخصصان روابط‌عمومی: این امر از طریق برگزاری رویدادهای تخصصی می‌تواند محقق شود.


با تحقق این اقدامات، روابط‌عمومی در استان البرز می‌تواند به عنوان یک ابزار مهم برای:
- تقویت ارتباط بین سازمان‌ها و مخاطبان آنها
- ارتقای تصویر سازمان‌ها در جامعه
- تسهیل تعاملات سازمان‌ها با یکدیگر
- ایجاد زمینه‌های توسعه و پیشرفت استان
ایفای نقش کند.

 

اهداف کلی روابط‌عمومی در استان البرز


در اینجا برخی از اهداف کلی روابط‌عمومی در استان البرز به تفکیک بخش‌های دولتی و خصوصی آورده شده است:
بخش دولتی:
- ارتقاء شفافیت و پاسخگویی دولت در برابر مردم
- افزایش اعتماد عمومی به دولت
- تقویت مشارکت مردم در امور دولتی


بخش خصوصی:
- ارتقای تصویر سازمان‌های خصوصی در جامعه
- افزایش آگاهی از محصولات و خدمات سازمان‌های خصوصی
- ایجاد زمینه‌های توسعه کسب و کار سازمان‌های خصوصی


برای تحقق این اهداف، متخصصان روابط‌عمومی در استان البرز باید از آخرین دانش و فناوری‌های روز دنیا در حوزه روابط‌عمومی بهره‌مند باشند. همچنین، آنها باید با فرهنگ و شرایط خاص استان البرز آشنا باشند تا بتوانند با اثربخشی بیشتری در این استان فعالیت کنند.

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد