درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 18:30   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53373صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 10 مهر 1402 - 08:59
زمان رایگان است و بسیار قیمتی
زمان رایگان است و بسیار قیمتی. این یک اصطلاح عامیانه است که به این ادعا اشاره دارد که زمان یک منبع ارزشمند است که نمی‌تواند آن را ذخیره کند یا بازیابی کند. هر لحظه از زندگی ما فقط یک اتفاق می افتد و ما باید از آن به بهترین نحو استفاده کنیم.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || زمان رایگان است و بسیار قیمتی. این یک اصطلاح عامیانه است که به این ادعا اشاره دارد که زمان یک منبع ارزشمند است که نمی‌تواند آن را ذخیره کند یا بازیابی کند. هر لحظه از زندگی ما فقط یک اتفاق می افتد و ما باید از آن به بهترین نحو استفاده کنیم.


این اصطلاح در زمینه های مختلف استفاده می شود، از جمله مدیریت زمان، بهره‌وری و رشد شخصی. در مدیریت زمان، این اصطلاح می‌تواند به ما کمک کند تا صرفه جویی در زمان و انجام کارهای مهم را درک کنیم. در بهره‌وری، این اصطلاح می‌تواند به ما کمک کند تا بر روی اهداف خود تمرکز کنیم و از اتلاف جلوگیری کنیم. در رشد شخصی، این اصطلاح می‌تواند به ما کمک کند تا از زمان خود برای انجام کارهایی که برای ما مهم هستند استفاده کنیم.


در اینجا به عنوان نمونه از نحوه استفاده از این اصطلاح آمده است:-

زمان رایگان است، اما بسیار قیمتی است. ما باید از هر دقیقه آن استفاده کنیم."
"این پروژه زمان زیادی می برد، اما ارزشش را دارد. زمان رایگان است، اما بسیار قیمتی است."
"من می دانم که این امتحان مهم است، اما نمی توانم آن را شب امتحان مطالعه کنم. زمان رایگان است، اما بسیار قیمتی است."


این اصطلاح یک یادآوری مفید است که زمان یک هدیه است که باید از آن قدردانی کرد. ما باید از هر لحظه زندگی خود به بهترین نحو استفاده کنیم و از اتلاف وقت جلوگیری کنیم.

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد