درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 17:48   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53339صفحه نخست » ادامه مطلب چهارشنبه، 1 مهر 1402 - 11:46
نخستین نشست "صبحانه کاری روابط‌عمومی" با حضور مدیران روابط‌عمومی استان خراسان رضوی برگزار شد
صبحانه کاری نمایندگی انجمن روابط‌عمومی ایران در خراسان رضوی با حضور مدیران و فعالان روابط‌عمومی و رسانه با هدف فراهم نمودن فرصتی برای تبادل نظر، ارتقاء دانش و تجارت، برقراری ارتباطات جدید در حوزه روابط‌عمومی و ارتباطات برگزار شد.
  

 

 

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || صبحانه کاری نمایندگی انجمن روابط‌عمومی ایران در خراسان رضوی با حضور مدیران و فعالان روابط‌عمومی و رسانه با هدف فراهم نمودن فرصتی برای تبادل نظر، ارتقاء دانش و تجارت، برقراری ارتباطات جدید در حوزه روابط‌عمومی و ارتباطات برگزار شد.


محمد رضا باقری، رئیس نمایندگی انجمن روابط‌عمومی ایران در خراسان رضوی در این مراسم که در هتل نوین پلاس مشهد برگزار شد، گفت: هدف ما از این دورهمی صمیمانه شبکه سازی بین مدیران روابط‌عمومی استان است. از اواخر اردیبهشت ماه دوره جدید فعالیت انجمن را شروع کردیم. هدف ما این است بیشتر با هم آشنا شویم و در برنامه‌ها به یکدیگر کمک کنیم.


وی افزود: مشهد به عنوان یک کلان شهر مذهبی و پایتخت فرهنگی جهان اسلام، وقتی مدیران روابط‌عمومی با هم ارتباط نزدیک تری داشته باشند، بیشتر به کشور و بهتر به زائرین ارائه خدمات خواهند داد.


رضا حیدری، نایب رئیس و سخنگوی انجمن روابط‌عمومی ایران در خراسان رضوی نیز عنوان کرد: یکی از معضلات در روابط‌عمومی عدم شناخت یکدیگر است و دانش ارتباطات، آخرین حلقه در روابط‌عمومی بوده است. مظلوم ترین بخش در سازمان‌های دولتی و حتی غیر دولتی، روابط‌عمومی ها هستند. ما قرارمان این است مسیر را تعریف کنیم، ایحاد شبکه و ارتباط مناسب را برقرار نمائیم.


وی افزود: طرح پنج شنبه‌های ارتباطی نیز، تنظیم، کانالیزه و به انجمن کشور ارائه شد و برای استفاده به تمام کشور ارسال گردید. پنجشنبه ارتباطی همگرایی را بهتر می‌نماید و به یک سرفصل مناسب خواهیم رسید. باید همه در کنار همدیگر باشیم و به یکدیگر کمک کنیم.


علی اصغر محکی، مدیر عامل سابق موسسه همشهری نیز اظهار داشت: انتقادی از روابط عمومی‌ها می‌شود که خلاقیت ندارند و تقویمی کار می‌کنند. کلید واژه اصلی هویت است که بین جامعه اتحاد و چسبندگی ایجاد می‌کند. ما از هر زمان دیگری بیشتر موضوعات انسجام بخش کار می‌کنیم. اگر جامعه نتوانسته باشد هویت داشته باشد، نمی‌تواند در کنار هم قرار بگیرد.


وی ادامه داد: یکی از مولفه‌ها بحث نقش آفرینی و توجه به موضوع هویت است. سرمایه اجتماعی در کنار سرمایه اقتصادی و سرمایه فرهنگی باعث تقویت هویت می‌شود. مناسبت‌های تقویم، غم و شادی ها، بهانه برای همدلی و مشارکت است. خداوند در سوره عصر اشاره زیبایی به مولفه زمان و تقویم دارد.


استاد دانشگاه فردوسی مشهد تصریح کرد: سرمایه اجتماعی، مشارکت، تعامل و ارتباطات است. شبکه‌های اجتماعی از قدیم در ارتباطات پیشینه دارد، به عنوان مثال آستان قدس رضوی ۱۰۰ سال سابقه روابط‌عمومی دارد.


وی با اشاره به اینکه؛ دو موضع در خصوص حضور سازمان در شبکه‌های اجتماعی وجود دارد، گفت: برخی سازمان‌ها معتقد به ایجاد رسانه و شبکه جدید هستند و گروهی اعتقاد به حضور در شبکه‌های موجود و گفتگو هستند. با هر نوع نگاه سازمان به حضور در شبکه‌های اجتماعی، آنچه مهم است، مردم ما را به رسمیت بشناسند. مردم از چیزی که لذت ببرند و خوب باشد به اشتراک می‌گذارند.


محکی بیان کرد: اگر می‌خواهیم هویت سازمانی اتفاق بیفتد لازم است در اجتماع واقعی و چه مجازی حضور داشته و حضور ما فعال باشد. تقویمی و مراسمی کار کردن روابط‌عمومی نیز صحیح بوده، چون در راستای تعلق و هویت سازمان است و به برند سازی کمک می‌کند.

مردانی، مدیر روابط‌عمومی هتل نوین پلاس نیز در این دورهمی صمیمانه اظهار کرد: رویکرد هتل، علمی، تجاری و بعد اقامتی است. این هتل در سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری رسیده است. این مجموعه ۲۶ هزار متر مربع زیربنا، ۱۰۳ واحد اقامتی، یک سالن آمفی تئاتر و دو تالار دارد.


وی عنوان کرد: روابط‌عمومی، گوش شنوا، چشم بینا و زبان گویای سازمان است، اما آنگونه که شایسته بوده توجه نشده و عمل نکرده است. این رویدادها می‌تواند پیوستگی و همبستگی را در مدیران روابط‌عمومی تقویت نماید.


در ادامه مراسم شرکت کنندگان در صبحانه کاری به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود پرداختند.


شایان ذکر است؛ در این رویداد از خانم مریم قهرمانی صارم، نایب رئیس شورای شهر کرج و آقای مجید طهوریان عسکری، عضو شورای شهر مشهد به عنوان مهمان ویژه دعوت شده بود که ضمن حضور به بیان دیدگاه‌ها در خصوص چالش‌های روابط‌عمومی پرداختند.
 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد