درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:35   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53319صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 29 شهریور 1402 - 17:08
گزارش نشست دو روزه روابط‌عمومی‌های شرکت‌های تابعه شرکت ملی گاز ایران
نشست دو روزه روابط‌عمومی‌های شرکت‌های تابعه شرکت ملی گاز ایران روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (۲۸ و ۲۹ شهریورماه) در سالن شهید رجایی و با حضور تعدادی از مدیران ارشد این شرکت و مدیرکل روابط‌عمومی وزارت نفت برگزار شد.
  

اشاره

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || نشست دو روزه روابط‌عمومی‌های شرکت‌های تابعه شرکت ملی گاز ایران روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (۲۸ و ۲۹ شهریورماه) در سالن شهید رجایی و با حضور تعدادی از مدیران ارشد این شرکت و مدیرکل روابط‌عمومی وزارت نفت برگزار شد.

 

سرپرست مدیریت دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران: نقش مهم روابط‌عمومی‌ها در آگاه‌سازی جامعه در جهت اصلاح الگوی مصرف انرژی گاز

 


 


با توجه به توسعه شبکه گاز و استفاده از این نعمت الهی در اقصی نقاط کشور و همچنین تلاش شبانه‌روزی کارکنان این صنعت برای استمرار پایدار گاز به جهت ترویج مصرف بهینه، ضرورت دارد روابط‌عمومی‌های دستگاه‌ها و وزارت‌خانه‌ها با هماهنگی میان آن‌ها و روابط‌عمومی صنعت گاز در جهت تنویر افکار عمومی برای عواقب و مشکلات ناشی از عدم بهره‌وری از این انرژی پاک، اطلاع‌رسانی گسترده‌ای را انجام دهند.

به گزارش
روابط‌عمومی شرکت ملی گاز ایران، سعید عقلی، سرپرست مدیریت دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران در مراسم نشست آموزشی رؤسای روابط‌عمومی صنعت گاز، با بیان این مطلب، اظهار کرد: باید همه وزارت‌خانه‌ها در این امر مهم یعنی مدیریت مصرف و بهینه‌سازی دخیل باشند و برای خود تکلیف بدانند تا بتوانیم این ناترازی را که ناشی از عدم بهره‌وری در تمامی بخش ها است را برطرف کنیم.

وی با بیان این که بیش از 70 درصد سبد انرژی کشور را گاز تشکیل می‌دهد، اظهار کرد: بنابراین، هم‌اکنون با وجود بالغ بر 430 هزار کیلومتر شبکه توزیع، بیش از 39 هزار کیلومتر خط انتقال، 26 میلیون مشترک خانگی و تجاری و 151 هزار واحد صنعتی که از نعمت گاز بهره‌مند هستند، باید اذعان داشت که شرکت ملی گاز ایران، وظیفه خطیر و مهمی را در تأمین پایدار شبکه گاز بر عهده دارد.

سرپرست مدیریت دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران با بیان این که تحت پوشش قرار گرفتن 85 درصد جمعیت کشور از این نعمت الهی، نیاز به کاری جهادی و پیچیده در پالایشگاه‌ها، خطوط انتقال و ... دارد تا بتوان روزانه بالغ بر 850 میلیون مترمکعب را به اقصی نقاط کشور رساند، تصریح کرد: با این شرایط سخت، متأسفانه میزان بهره ‎وری انرژی به ویژه گاز، به‌رغم وجود تمامی قوانین موجود بسیار کم است؛ از این رو روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در تبیین عملکرد این صنعت و تنویر افکار عمومی در جهت اصلاح الگوی مصرف و بهره‌ وری لازم از این انرژی پاک را دارند.

عقلی با بیان این‌که بهره‌وری فقط بهینه‌سازی نیست، تصریح کرد: پایین بودن راندمان انرژی در بخش صنایع، عدم رعایت استفاده از فیلترهای بدون ضرر به محیط زیست و عدم رعایت مبحث 19 و 22 در ساخت‌وسازها، فشارهایی است که از جوانب مختلف فقط به شرکت ملی گاز وارد می‌شود و این شرکت، به تنهایی به شرکتی پاسخگو تبدیل شده است.

وی ادامه داد: باید وزارت‌خانه‌های دیگر مدیریت انرژی در بخش‌های خود را بر عهده گیرند تا بتوانیم با همکاری و همیاری با یکدیگر، زمستان امسال را نیز به‌خوبی پشت سر بگذاریم.

عقلی در پایان، با بیان این‌که در تابستان کار ما در بخش راهبری شبکه به خاطر تعمیرات به مراتب سخت‌تر از زمستان است، اذعان کرد: نیروگاه‌ها در تابستان برای نخستین بار بالاترین میزان و بیش از پارسال سوخت گاز دریافت کردند و این مهم با همت جهادی همکاران و کارکنان مناطق عملیاتی و دیگر دست‌اندرکاران محقق شده است.

مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران: عملکرد روابط‌عمومی شرکت ملی گاز ایران در اعتمادسازی موفقیت‌آمیز بوده است

 



اعتمادسازی به عنوان بالاترین مرحله رضایتمندی مخاطب، از جمله وظایف روابط‌عمومی‌ها است که روابط‌عمومی شرکت ملی گاز ایران در یک فرآیند مشخص، با موفقیت این اقدام را به انجام رسانده است.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت ملی گاز ایران، مسلم رحمانی، مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با حضور در نشست روسای روابط عمومی‌های شرکت‌های تابعه این شرکت، با بیان این مطلب، درباره جایگاه روابط‌عمومی‌ها در صنعت گاز کشور گفت: تامین 70 درصد سبد انرژی کشور با گاز طبیعی، اهمیت همه جانبه این صنعت و تبیین دستاوردهای آن در کشور را ضروری می‌کند.

وی با اشاره به این‌که توجه به فرآیند در بحث اطلاع‌رسانی، اهمیت به‌سزایی در تبیین افکار عمومی دارد، گفت: روابط‌عمومی شرکت ملی گاز ایران در جریان ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی کشور در جشنواره شهید رجایی امسال موفق به کسب امتیاز کامل شده و این امر حاکی از این واقعیت است که نگاه به روابط‌عمومی در شرکت ملی گاز ایران یک نگاه فرآیندی است و این رویکرد سبب شده تا روایتگری در صنعت گاز محدود به اطلاع‌رسانی خبر و رویداد نباشد و هر واقعه‌ای در قالب یک فرآیند مدنظر قرار ‌گیرد.

رحمانی در ادامه، ضمن برشمردن وظایف کلی روابط عمومی‌ها، به موضوع اعتمادسازی اشاره کرد و گفت: روابط عمومی‌ها برخلاف سایر بخش‌های شرکت که با یک طیف خاص از مشترکین ارتباط دارند، با آحاد جامعه، صنایع، نهادهای اجرایی و عمومی و دستگاه‌های دولتی در ارتباط هستند و از این منظر ایجاد حسن اعتماد و حفاظت از برند شرکت نقش مهمی در پیشبرد اهداف شرکت ملی گاز ایران و حفظ پایدار جریان گاز در کشور دارد.

به گفته رحمانی، اعتمادسازی مطلوبی که در رابطه با اقدامات و خدمت‌رسانی شرکت به مردم در اقصی نقاط کشور صورت گرفت، همدلی بین مردم در زمستان گذشته را دو چندان کرد. باید در این راستا تلاش بیشتری کرد؛ چراکه اعتماد، بالاترین مرحله رضایتمندی است.

مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با بیان این‌که شرکت‌های گاز استانی به دلیل ارتباط مستقیم با مردم در صف اول اطلاع‌رسانی خدمات و برنامه‌ها و اولویت‌های شرکت هستند، گفت: این‌که در زمستان سال گذشته با وجود سرمای طولانی و گسترده کم‌سابقه که سراسر کشور را فرا گرفته بود، جریان پایدار گاز در کشور برقرار بود، اتفاق بسیار بزرگی است.

وی ادامه داد: سال گذشته موج سرما از شرق تا غرب در دو سوم پهنه کشور به مدت 60 روز دمای زیر صفر درجه را در این مناطق ثبت کرد، اما همکاران ما در بخش‌های مختلف گازرسانی به صورت شبانه‌روزی و ارائه خدمات حضوری عملیاتی اجازه ندادند جریان گاز قطع شود.

رحمانی به نقش روابط عمومی‌ها در پالایشگاه‌های گازی کشور اشاره کرد و گفت: تولید و فرآورش گاز در زمستان سال گذشته در پالایشگاه‌ها نیز یک دستاورد مهم بود که رکوردهای خارق‌العاده‌ای را به ثبت رساند؛ این‌که تولید گاز حتی یک روز هم متوقف نشد، نیازمند عزم راسخ و روحیه ایثارگری بود که در مهندسان و کارکنان پالایشگاه‌ها نهادینه شده و ضروری است که مردم نیز از اهمیت و دشواری‌های تحقق این دستاورد اگاه شوند.

وی در پایان، با تشکر و قدردانی از گزارش ارزیابی عملکرد روابط‌عمومی شرکت‌های تابعه که برندگان آن در این نشست معرفی شدند، عملکرد روابط‌عمومی‌ها در این زمینه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: باید با استفاده از روش‌های نوین اطلاع‌رسانی، همانند نمایشگاه عکس برپاشده در ستاد با عنوان «سه‌گدار» با موضوع پویش سبز گازرسانی که توسط شرکت گاز استان خراسان جنوبی انجام شده، به میان مردم رفت و جهاد تبیین کرد.

رییس روابط‌عمومی شرکت ملی گاز ایران: آگاهی از هنر اطلاع‌رسانی و راه‌های متنوع‌سازی آن؛ برگ برنده روابط‌عمومی‌های صنعت گاز کشور

 



باید تلاش کنیم امسال در مسیر تولید محتوا و اطلاع‌رسانی صحیح، دقیق و به‌موقع، هنرمندانه‌تر و با در نظر گرفتن مخاطبان، ذی‌نفعان و تفاوت‌های آنان، آگاهی مصرف‌کنندگان را از الگوی مصرف افزایش دهیم.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت ملی گاز ایران، عباس اعظمی، رییس روابط‌عمومی شرکت ملی گاز ایران در نشست رؤسای روابط عمومی‌های شرکت‌های تابعه این شرکت، با بیان این مطلب، اظهار داشت: برای تولید محتوا در زمینه مدیریت مصرف و مصرف بهینه، تعامل بیش از پیش دست‌اندرکاران در این ارتباط برای زمستان پیش رو الزامی است؛ ضمن آن‌که باید نسبت به هنر اطلاع‌رسانی و راه‌های متنوع‌سازی آن نیز در این زمینه، آگاهی کامل داشته باشیم.

وی ادامه داد: ارایه گزارش ارزیابی عملکرد روابط‌عمومی‌ها در بخش‌های مختلف که طی ۶ ماه مورد بازنگری قرار گرفت، نشان از تلاش این عزیزان در ارایه درست و مطلوب حقایق در عرصه صنعت گاز و گازرسانی است.

اعظمی تغییر سبک زندگی و رفتارها در حوزه تعامل با مردم و آحاد جامعه را نیازمند آموزش و فرهنگ‌سازی مستمر دانست و گفت: این مهم باید با کمک مسئولان دستگاه‌ها و نهادهای متولی، کارشناسان و مردم فرهیخته کشورمان نهادینه شود؛ هرچند که بخش قابل توجهی از این رویکرد، متأثر از رسانه‌ها است که باید با استفاده از ظرفیت‌های ارتباطی، اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی، فرهنگ مصرف درست و مدیریت مصرف را در اذهان عمومی نهادینه ساخت.

رییس روابط‌عمومی شرکت ملی گاز ایران با بیان این‌که علت ناترازی گاز به دلیل بهره‌وری پایین آن در صنایع است، گفت: باید از تمام توان خود و نهادهای مسئول و ذی‌ربط در این مساله، کمک گرفته تا بتوانیم تا حد امکان، بهره‌وری گاز را افزایش دهیم؛ این مهم تنها با همکاری و همیاری و همدلی تمامی ارگان‌ها و مردم عزیز کشورمان امکان‌پذیر است.

وی خلق ایده ارزیابی که توسط مدیرکل روابط‌عمومی وزارت نفت مطرح و از سوی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران مورد پیگیری قرار گرفت را بسیار مثبت و سازنده اعلام کرد و اظهار داشت: این دولت خوشبختانه به موضوع افکار عمومی و امیدآفرینی در میان مردم بسیار اعتقاد دارد و ما با استفاده از همین شاخص برتر، باید تمام تلاش خود را به‌کار گیریم تا زحمات نادیده تلاش‌گران صنعت گاز در عرصه خدمت‌رسانی به مردم را در معرض دید همگان بگذاریم.

مدیرکل روابط‌عمومی وزارت نفت: سازماندهی استعدادها در روابط‌عمومی شرکت ملی گاز ایران نمود عینی یافته است

 



سازماندهی استعدادها و اقدامات انجام شده در صنعت نفت، یک استراتژی ملی است که در روابط‌عمومی شرکت ملی گاز ایران به نحو احسن پیاده شده است.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت ملی گاز ایران؛ علی فروزنده، مدیرکل روابط‌عمومی وزارت نفت روز چهارشنبه و در دومین روز از نشست روسای روابط عمومی‌های شرکت ملی گاز ایران که در سالن شهید رجایی ستاد این شرکت برگزار شد، با بیان این مطلب و تقدیر از اقدامات صورت‌گرفته در زمستان سال گذشته از سوی روابط عمومی‌ شرکت ملی گاز ایران و شرکت‌های تابعه، اظهار کرد: روابط‌عمومی شرکت ملی گاز ایران اطلاع‌رسانی به ذینفعان و مخاطبان هدف را به‌جد و به درستی انجام داده که این امر تا حد زیادی، مرهون مجموعه نیروی انسانی شاغل در روابط‌عمومی شرکت ملی گاز ایران است.

فروزنده با بیان این‌که هم‌افزایی و آگاهی‌بخشی درباره کارهای بزرگی که در جای جای کشور صورت گرفته، از اقدامات ارزشمند روابط عمومی‌ها است، گفت: میزان گازرسانی در سراسر کشور و به تمامی شهرها و روستاها، خدمتی بی‌نظیر در دنیا است که رفاه را برای مردم به ارمغان آورده است.

به گفته وی، این اتفاق که حتی در کشورهای صاحب منابع انرژی نیز کمتر رخ داده، اکوسیستم خوبی را در صنعت گاز به‌وجود آورده که عمده اقدامات و ساختار آن مربوط به پس از انقلاب اسلامی است؛ از این رو هر قدر که درباره صنعت گاز کشور تولید محتوا و اطلاع‌رسانی شود، بازهم جای کار وجود دارد.

مدیرکل روابط‌عمومی وزارت نفت با ارائه آماری مبنی بر این‌که ایران دومین مالک منابع گاز جهان، سومین تولیدکننده بزرگ این انرژی پاک و چهارمین مصرف‌کننده بزرگ گاز در دنیا است، گفت: رشد روزافزون اقتصاد کشور ناشی از اقدامات صورت گرفته در صنعت نفت و گاز است و از آنجا که گاز بخش قابل توجهی از سبد انرژی را به خود اختصاص داده، می‌توان گفت سهم گاز در درآمد مستقیم و غیرمستقیم ارزی در کشور بی همتا است؛ از این رو ضرورت دارد که تصویر درستی از این صنعت و زحمات صورت گرفته و ارزش‌های آن برای اقتصاد کشور منتشر شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تاثیر خورده روایت‌ها و ارزش‌های آن برای آگاهی رسانی به مردم اشاره کرد و گفت: ظرفیت‌های بسیار عالی و جذابی در صنعت گاز وجود دارد. کشف استعدادها هم بسیار مهم است. تاثیر این استعداد و ظرفیت‌ها در ابتکارهایی که از سوی همکاران ارائه شده، نمایان است. سازماندهی استعدادها و اتفاقات و اقدامات انجام شده یک استراتژی ملی است که در روابط‌عمومی شرکت ملی گاز پیاده‌سازی شده است.

فروزنده روابط‌عمومی را تنظیم‌کننده روابط با همه ذینفعان سازمان عنوان کرد و گفت: انسان محور شدن اخبار صنعت نفت، نکته کلیدی است که باید به آن توجه داشت. این انسان‌ها هستند که تاسیسات و تجهیزات را می‌سازند و گاز پالایش شده را به‌رغم مخاطرات جدی آن، از بخش تولید تا پالایش و انتقال و توزیع، به مردم می‌رسانند تا در خدمت رفاه جامعه و معیشت مردم قرار ‌گیرد.

مدیرکل روابط‌عمومی صنعت نفت در پایان، خاطرنشان کرد: فراموش نکنیم که این اقدامات کار بسیار بزرگی است که متأسفانه روایت آن به شکل درستی در اختیار مردم قرار نگرفته و همین امر سبب شده تا با وجود این خدمت‌رسانی بی‌نظیر، بعضاً در مواردی شاهد این باشیم که مجموعه صنعت گاز در مقام پاسخگو قرار می‌گیرد؛ حال آن‌که این شرکت به نحو احسن وظایف گازرسانی خود را انجام داده است.
 

اعلام برگزیدگان ارزیابی عملکرد روابط‌عمومی‌های شرکت‌های تابعه

در ادامه مراسم، حمید ضیایی‌پرور، مشاور رییس روابط‌عمومی شرکت ملی گاز ایران و یکی از داوران ارزیابی مورد نظر، بیانیه مربوط به شاخص‌های اعلامی در انتخاب روابط‌عمومی‌های برتر را مطرح کرد و گفت: این ارزیابی در ۱۲ محور و ۵۶ شاخص انجام شد و حدود ۲۷ هزار آثار رسیده، مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

وی اسامی برندگان در بخش‌های شرکت‌های ستادی، شرکت‌های گاز استانی برخوردار، شرکت‌های گاز استانی کم‌برخوردار، شرکت‌های پالایشی و مناطق عملیات انتقال گاز را به شرح زیر اعلام کرد؛

در نخستین بخش، شرکت‌ مهندسی و توسعه گاز ایران، در بخش دوم، شرکت‌های گاز استان‌های اصفهان، کرمان و آذربایجان شرقی به ترتیب، حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند، در بخش سوم، شرکت‌های گاز استان‌های چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی و کردستان به ترتیب، مقام اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در بخش شرکت‌های پالایشی، به ترتیب، شرکت‌های پالایش گاز فجرجم و هاشمی‌نژاد و در بخش مناطق عملیاتی، مناطق ۷ و ۵ عملیات انتقال گاز به ترتیب، حائز رتبه‌های برتر شدند.

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد