درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:22   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53316صفحه نخست » آموزش روابط عمومیجمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 09:25
در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه
چاپلوسی و رفتارهای منافقانه می‌توانند عواقب منفی زیادی داشته باشند. چاپلوسی می‌تواند باعث اعتماد به نفس کاذب در فرد مورد چاپلوسی شود و او را از واقعیت دور کند. همچنین، چاپلوسی می‌تواند باعث ایجاد روابطی مبتنی بر فریب و نیرنگ شود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || چاپلوسی و رفتارهای منافقانه از جمله رفتارهای ناپسندی هستند که در جوامع مختلف مورد نکوهش قرار می‌گیرند. چاپلوسی عبارت است از تمجید بی‌جا و اغراق‌آمیز از کسی که در واقع شایسته این تمجید نیست. رفتارهای منافقانه نیز عبارتند از رفتارهایی که با ظاهر و باطن فرد در تضاد هستند.


چاپلوسی و رفتارهای منافقانه می‌توانند عواقب منفی زیادی داشته باشند. چاپلوسی می‌تواند باعث اعتماد به نفس کاذب در فرد مورد چاپلوسی شود و او را از واقعیت دور کند. همچنین، چاپلوسی می‌تواند باعث ایجاد روابطی مبتنی بر فریب و نیرنگ شود.


رفتارهای منافقانه نیز می‌توانند باعث از بین رفتن اعتماد و احترام دیگران شوند. همچنین، رفتارهای منافقانه می‌توانند باعث ایجاد روابطی توخالی و بی‌معنا شوند.


در اینجا به برخی از دلایل نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه اشاره می‌کنیم:


- چاپلوسی و رفتارهای منافقانه نشانه‌ای از بی‌صداقتی و ریاکاری هستند.
- چاپلوسی و رفتارهای منافقانه می‌توانند باعث ایجاد روابطی مبتنی بر فریب و نیرنگ شوند.
- چاپلوسی و رفتارهای منافقانه می‌توانند باعث از بین رفتن اعتماد و احترام دیگران شوند.


بنابراین، لازم است که از چاپلوسی و رفتارهای منافقانه اجتناب کنیم و در عوض، صداقت و درستکاری را در روابط خود با دیگران سرلوحه قرار دهیم.


در اینجا چند راه برای اجتناب از چاپلوسی و رفتارهای منافقانه آورده شده است:


صادق باشید. از بیان نظرات واقعی خود در مورد دیگران ابایی نداشته باشید.
از تمجید اغراق‌آمیز خودداری کنید. اگر کسی را تحسین می‌کنید، این کار را با احترام و صداقت انجام دهید.
به دنبال منافع شخصی خود نباشید. در روابط خود با دیگران، منافع شخصی خود را در نظر نگیرید.


با رعایت این نکات، می‌توانیم از چاپلوسی و رفتارهای منافقانه اجتناب کنیم و روابطی سالم و مبتنی بر اعتماد و احترام با دیگران داشته باشیم.

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد