درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 22:17   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 533صفحه نخست » دوشنبه، 18 اردیبهشت 1391 - 12:01
جامعه وفور منابع اطلاعاتی
دکتر مهدی منتظر قائم- استادیار گروه ارتباطات اجتماعی دانشگاه تهران - ظهور جامعه اطلاعاتی فرصت­های بی­سابقه­ای را برای روابط عمومی­ها و همه عرصه­های عمل آن­ها ایجاد کرده­اند.
  

ظهور جامعه اطلاعاتی و رواج روزافزون تکنولوژی­های نوین ارتباطی و اطلاعاتی (ICTs) فرصت­های جدید و بی­سابقه­ای را برای روابط عمومی­ها و همه عرصه­های عمل آن­ها ایجاد کرده­اند. این کاربردها را می­توان در سطوح اطلاع­رسانی و ارتباطات شامل ارتباطات درون سازمانی، ارتباط با مردم، و نیز ارتباط با رسانه­ها دانست. همچنین آموزش­های عمومی و تخصصی درون سازمانی نیز امکان برخورداری از این فرصت­های جدید را یافته­اند.

تکنولوژی­های دیجیتالی آفلاین و آنلاین امکان تولید و توزیع و دریافت همه انواع محتواهای اطلاعاتی و ارتباطی را فراهم کرده­اند به نحوی که ارزانی و سهولت به ویژگی هر سه مرحله مزبور تبدیل گردیده است. حجم زیادی از اطلاعات تولیدی به تعداد بسیار بیشتری از مخاطبان هدف ارائه می­گردد تا در زمان و مکان مناسب دریافت و مصرف گردد. جامعه اطلاعاتی، از این منظر، به جامعه وفور منابع اطلاعاتی تبدیل شده و در آن، عوامل محدودیت­آفرین سنتی (زمان، مکان، طبقه، سن، جنسیت و نظایر آن­ها) اثرگذاری قاطع خود را از دست داده­اند.

یکی از کاربری­های نسبتاً جدید فناوری­های اینترنت محور وبلاگ، پادکستینگ و وبکستینگ است. این سه روش توزیعی از طریق تلفیق تکنولوژی­های دیجیتالی آنلاین و آفلاین به عرضه محتواهای صوتی- تصویری می­پردازند و در روابط عمومی­ها کاربردهای بسیاری دارند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد