درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 05:52   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53292صفحه نخست » ادامه مطلب چهارشنبه، 25 شهریور 1402 - 01:30
در انتصاب مسئولان روابط‌عمومی دستورالعمل‌‎ها رعایت شود
عباس تقی زاده، نایب رییس انجمن روابط‌عمومی استان کرمان و کارشناس علوم ارتباطات در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در این خصوص گفت: انتخاب رییس و مدیر روابط‌عمومی‌ها با توجه به اهمیت و کارکرد این مسئولیت از حساسیت بالایی برخوردار است ولی متاسفانه در انتصاب‌ها، گاهی به تمام جوانب این موضوع توجه و پرداخته نمی‌شود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || نایب رییس انجمن روابط‌عمومی استان کرمان گفت: برای انتحاب و انتصاب مسئولان روابط‌عمومی ادارات و سازمانها ،دستورالعمل هایی وجود دارد که حتی مصوب هیات وزیران هستند و باید رعایت شوند. به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، طبق بررسی‌های صورت گرفته، انتصاب و انتخاب برخی افراد غیر متخصص حوزه علوم ارتباطات و روابط‌عمومی و نیز افراد بی تجربه و یا کم تجربه در بعضی ادارت و ارگان‌های دولتی و غیر دولتی در استان کرمان به عنوان "مسئول روابط‌عمومی" بعضا به یکی از مشکلات جدی حوزه خطیر و حائز اهمیت روابط‌عمومی‌ها در استان کرمان به عنوان بزرگترین استان کشور مطرح شده است.

این امر موجب دور شدن روابط‌عمومی‌های نهاد‌ها و ادارات مذکور در سطح استان کرمان از رسالت و مسئولیت اصلی خود و بروز مشکل در حوزه اطلاع رسانی خدمات دولت به مردم و ایجاد مشکل برای رسانه‌های گروهی در برقراری تعامل و ارتباط موثر و همچنین انعکاس اخبار و گزارش‌ها و نیز موضوع جهاد تبیین برای افکار عمومی جامعه شده است.

عباس تقی زاده، نایب رییس انجمن روابط‌عمومی استان کرمان و کارشناس علوم ارتباطات در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در این خصوص گفت: انتخاب رییس و مدیر روابط‌عمومی‌ها با توجه به اهمیت و کارکرد این مسئولیت از حساسیت بالایی برخوردار است ولی متاسفانه در انتصاب‌ها، گاهی به تمام جوانب این موضوع توجه و پرداخته نمی‌شود.

او افزود: یکی از وظایف روابط‌عمومی‌ها داشتن برنامه ارتباطی برای سازمانی است که در آن کار می‌کنند، که معمولا نادیده گرفته می‌شود و شاهد نوعی روزمرگی در برخی روابط‌عمومی‌ها هستیم.

روابط‌عمومی نقش تزئینی پیدا نکند
عضو هیات مدیره انجمن روابط‌عمومی استان کرمان در ادامه اظهار داشت:علاوه بر شرایط احراز پست روابط‌عمومی باید به اعتماد متقابل بین روابط‌عمومی و مدیر یا مدیران یک مجموعه هم اشاره کرد اگر اعتماد کافی در بین نباشد، روابط‌عمومی نقش تزئینی پیدا می‌کند و ممکن است سایر بخش‌ها یا حتی سایر افراد جای آن را بگیرند و رییس سازمان و مجموعه سراغ کسی برود که به او اعتماد دارد و در این شرایط با تضاد درون سیستم و تنش مواجه می‌شویم که گریبانگیر برخی روابط‌عمومی‌هاست.

مسئول روابط‌عمومی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان اظهار داشت:روابط‌عمومی زیر نظر بالاترین مقام در هر سازمانی فعالیت می‌کند و این اصل صریح اداری و قانونی در برخی سازمان‌ها مغفول مانده است و می‌تواند به هرج و مرج ارتباطی و اختلافات درون سازمانی از یک سو و ضعیف شدن تعاملات بیرونی بینجامد که در هر حال صدای واحدی از این قبیل سازمان‌ها مخابره نمی‌شود.

لزوم رعایت دستور العمل‌ها
تقی زاده افزود: برای انتحاب و انتصاب مسئولان روابط‌عمومی، دستورالعمل‌هایی وجود دارد که حتی مصوب هیات وزیران هستند. او گفت: داشتن مدرک تحصیلی مرتبط، سابقه و رزومه کاری و داشتن توانایی‌ها و صلاحیت‌های حرفه‌ای و شغلی از شروط انتصاب است.

نایب رییس انجمن روابط‌عمومی استان کرمان در ادامه تاکید کرد: قرار نیست روابط‌عمومی جای رسانه بنشیند و روسای سازمان‌ها به همان سایت و کانال‌ها و صفحات سازمانی بسنده کنند.

روابط‌عمومی تسهیل‌گر ارتباطات درون و برون سازمانی است
تقی زاده خاطر نشان کرد: روابط‌عمومی تسهیلگر ارتباطات درون و برون سازمانی است و مدیران باید تعاملات داخل سازمان و رسانه‌ای را گسترش دهند.

وی بیان کرد: در حوزه کاری روابط‌عمومی‌ها، شناخت ناکافی برخی مدیران سازمان‌ها اعم از اجرایی، علمی، سیاسی مسئله ساز می‌شود، زیرا مدیرانی هستند که شاید در ماه یک بار سراغ مسئول روابط‌عمومی شان را نگیرند و در حلقه بسته خودشان و همان اتاق اداری شان روزگار می‌گذرانند.

تقی زاده افزود: اینگونه مدیران، روابط‌عمومی را هم برای گرفتن عکس و انتشار خبر جلسات می‌خواهند در حالیکه جایگاه مسئول روابط‌عمومی، مشورتی است و لازم است از حمایت‌های لازم برای ایفای این نقش برخوردار شوند.

برگزاری دوره‌های آموزشی
تقی زاده گفت: انجمن روابط‌عمومی استان کرمان تلاش کرده است با برگزای دوره‌های آموزشی به توانمندسازی نیرو‌ها و اعضا بپردازد.

او اظهار داشت: از طرفی شورای هماهنگی روابط‌عمومی استان به ریاست استاندار و دبیری مدیرکل روابط‌عمومی استانداری نیز نقش و رسالت خیلی مهمی بر عهده دارد.

تقی زاده نایب رییس انجمن روابط‌عمومی استان کرمان در پایان گفت: به مدیران بخش‌های دولتی و غیردولتی استان پیشنهاد می‌شود در انتصاب مسئولان روابط‌عمومی، نظر مشورتی شورای هماهنگی و انجمن روابط‌عمومی را کسب کنند.

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد