درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:37   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53265صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیدوشنبه، 3 اردیبهشت 1403 - 10:34
آینده ما در دست ماست
رالف والدو امرسون گفته است: «تنها فردی که قرار است تبدیل شوید همان شخصی است که تصمیم می گیرید باشید.» معنای این جمله این است که آینده ما در دست ماست. ما می توانیم هر کسی که می خواهیم باشیم، به شرطی که تصمیم بگیریم.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || رالف والدو امرسون گفته است: «تنها فردی که قرار است تبدیل شوید همان شخصی است که تصمیم می گیرید باشید.»

معنای این جمله این است که آینده ما در دست ماست. ما می توانیم هر کسی که می خواهیم باشیم، به شرطی که تصمیم بگیریم.


این جمله به ما یادآوری می کند که ما مسئول زندگی خود هستیم. ما نمی توانیم دیگران را مقصر اتفاقاتی که برایمان می افتد بدانیم. ما باید مسئولیت زندگی خود را بر عهده بگیریم و برای رسیدن به اهدافمان تلاش کنیم.


این جمله همچنین به ما یادآوری می کند که باید روی خودمان سرمایه گذاری کنیم. ما باید مهارت ها و دانش خود را توسعه دهیم تا بتوانیم به اهدافمان برسیم. ما باید به خودمان باور داشته باشیم و به خودمان اعتماد کنیم.


در اینجا چند نکته برای کمک به ما در تبدیل شدن به فردی که می خواهیم باشیم آورده شده است:
هدف گذاری کنید. اولین قدم برای رسیدن به هر چیزی، داشتن یک هدف است. چه چیزی می خواهید در زندگی خود به دست آورید؟ وقتی هدف خود را می دانید، می توانید شروع به برنامه ریزی برای رسیدن به آن کنید.


عمل کنید. اهداف شما به خودی خود محقق نمی شوند. شما باید برای رسیدن به آنها اقدام کنید. این بدان معناست که باید از منطقه راحتی خود خارج شوید و برای آنچه می خواهید تلاش کنید.


از شکست نترسید. همه شکست می خورند. این بخشی از زندگی است. اما نباید اجازه دهید شکست شما را از رسیدن به اهدافتان بازدارد. از شکست های خود درس بگیرید و به حرکت خود ادامه دهید.


به خودتان باور داشته باشید. به توانایی های خود ایمان داشته باشید و برای آنچه می خواهید تلاش کنید.


با پیروی از این نکات، می توانیم به فردی که می خواهیم تبدیل شویم.

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد