درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 02:05   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53259صفحه نخست » روابط عمومی بحرانسه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 10:24
سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
مدیریت رسانه‌های اجتماعی خود را فعالانه مدیریت کنید. در زمان بحران، باید در رسانه‌های اجتماعی حضور فعال داشته باشید تا بتوانید اطلاعات صحیح را ارایه دهید و پاسخگوی سوالات و نگرانی‌های مردم باشید.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در اینجا سه درس روابط‌عمومی آورده شده است:

- ارتباط به موقع و شفاف کلیدی است. اجازه ندهید داستان از کنترل خارج شد.

- رسانه‌های اجتماعی می‌توانند آتش را شعله‌ور کنند. خبر به سرعت در رسانه‌های اجتماعی پخش و منجر به انتقادات می‌شود.

- اثرات بالقوه را در نظر بگیرید و برای پیامدها آماده شوید.

در اینجا چند نکته برای متخصصان روابط‌عمومی برای کمک به جلوگیری از وقوع بحران آورده شده است:

یک برنامه ارتباطات بحران داشته باشید. این برنامه باید شامل اقداماتی برای اطلاع‌رسانی سریع و شفاف به عموم مردم در مورد یک بحران احتمالی باشد.

با سهامداران کلیدی خود درگیر شوید. با این کار می‌توانید از دیدگاه‌های آنها مطلع شوید و اطمینان حاصل کنید که در هنگام وقوع بحران، همه در یک صفحه قرار دارند.

مدیریت رسانه‌های اجتماعی خود را فعالانه مدیریت کنید. در زمان بحران، باید در رسانه‌های اجتماعی حضور فعال داشته باشید تا بتوانید اطلاعات صحیح را ارایه دهید و پاسخگوی سوالات و نگرانی‌های مردم باشید.

با پیروی از این نکات، متخصصان
روابط‌عمومی‌ می‌توانند به کاهش تأثیر بحران‌های احتمالی کمک کنند./ شارا

استیو اسمیت
21 اوت 2023

منبع: PRDily

 

انتهای پیام/

 

 


 

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد