درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:11   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53254صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیدوشنبه، 20 شهریور 1402 - 07:30
با مردم به گونه‌ای رفتار کن که دوست داری با تو آن‌گونه رفتار کنند
این حدیث ارتباط مستقیمی با فلسفه وجودی روابط‌عمومی دارد. روابط‌عمومی به معنای ایجاد ارتباط و تعامل موثر با مخاطبان است. این ارتباط باید مبتنی بر احترام، صداقت و اعتماد باشد. اگر روابط‌عمومی به درستی انجام شود، می‌تواند به ایجاد روابط مثبت و سازنده بین سازمان و مخاطبان کمک کند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || امام حسن (ع): "با مردم به گونه‌ای رفتار کن که دوست داری با تو آن‌گونه رفتار کنند"

حدیث امام حسن (ع) که می فرمایند: "با مردم به گونه‌ای رفتار کن که دوست داری با تو آن‌گونه رفتار کنند" یکی از مهم‌ترین اصول اخلاقی و رفتاری در اسلام است. این حدیث به ما یادآوری می‌کند که باید با دیگران با احترام و مهربانی رفتار کنیم، همان طور که دوست داریم با ما رفتار کنند.


این حدیث ارتباط مستقیمی با فلسفه وجودی روابط‌عمومی دارد. روابط‌عمومی به معنای ایجاد ارتباط و تعامل موثر با مخاطبان است. این ارتباط باید مبتنی بر احترام، صداقت و اعتماد باشد. اگر روابط‌عمومی به درستی انجام شود، می‌تواند به ایجاد روابط مثبت و سازنده بین سازمان و مخاطبان کمک کند.


در واقع، روابط‌عمومی نوعی رفتار است. رفتاری که مبتنی بر احترام، صداقت و درک مخاطب است. وقتی روابط‌عمومی به درستی انجام شود، سازمان می‌تواند:


- اعتماد و حمایت مخاطبان را جلب کند.
- تصویر مثبتی از خود در ذهن مخاطبان ایجاد کند.
- ارتباط موثری با مخاطبان برقرار کند.


در این راستا، روابط‌عمومی می‌تواند از این حدیث امام حسن مجتبی (ع) به عنوان یک راهنمای ارزشمند استفاده کند. این حدیث به روابط‌عمومی یادآوری می‌کند که باید با مخاطبان به گونه ای رفتار کند که دوست دارد با او رفتار شود. این یعنی اینکه روابط‌عمومی باید:


- با احترام و مهربانی با مخاطبان رفتار کند.
- نیازها و خواسته های مخاطبان را درک کند.
- به نگرانی های مخاطبان پاسخ دهد.


رعایت این اصول می‌تواند به روابط‌عمومی‌ کمک کند تا به اهداف خود دست یابد و نقش موثری در ایجاد روابط مثبت و سازنده بین سازمان و مخاطبان ایفا کند.

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد