درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 23:31   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53251صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیسه شنبه، 21 شهریور 1402 - 09:24
هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی، فرصتی برای بازنگری در نقش و جایگاه انتشارات در عصر تحولات هوش مصنوعی
با توجه به تحولات هوش مصنوعی، نقش و جایگاه انتشارات و گونه‌های جدید نشر در حال تغییر است. انتشارات و گونه‌های جدید نشر باید با تغییر رفتار مخاطبان و ظهور گونه‌های جدید نشر سازگار شوند. آنها از فناوری‌های هوش مصنوعی برای بهبود محصولات و خدمات خود استفاده می‌کنند و مخاطبان نگرش نسبت به انتشارات را تغییر می‌دهند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || هجدهمین جشنواره ملی روابط‌عمومی، فرصتی برای بازنگری در نقش و جایگاه انتشارات و انواع نشریات جدید در عصر تحولات هوش مصنوعی است.


تحولات هوش مصنوعی، تأثیرات مهمی بر بسیاری از حوزه ها، از جمله انتشارات و گونه‌های جدید نشر، خواهد داشت. از جمله این تأثیرات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:


رفتار مخاطبان: هوش مصنوعی، باعث تغییر رفتار مخاطبان و تغییر آنها با اطلاعات و ارتباطات می‌شود. مخاطبان امروزی، انتظار دارند که اطلاعات مورد نیاز خود را به سرعت و به راحتی در اختیار داشته باشند. همچنین انتظار دارند که اطلاعات آنها را با توجه به نیازها و افراد شخصی سازی کنند.


ظهور گونه‌های جدید نشر: هوش مصنوعی، ایجاد گونه‌های جدید نشر را فراهم می‌کند.


رقابت رشد: ظهور فناوری‌های جدید، باعث افزایش رقابت در حوزه انتشارات می‌شود. ناشران باید از فناوری‌های جدید برای بهبود محصولات و خدمات خود استفاده کنند.


در اینجا چند پیشنهاد برای بهبود نقش و جایگاه انتشارات و گونه‌های جدید نشر در عصر تحولات هوش مصنوعی ارا‌یه  شده است:
آموزش و توانمندسازی متخصصان انتشارات: متخصصان انتشارات باید در زمینه فناوری‌های هوش مصنوعی، آموزش و توانمندسازی شوند. باید از فناوری‌های هوش مصنوعی برای بهبود محصولات و خدمات خود استفاده کنند.


تغییر نگرش مخاطبان نسبت به انتشارات: مخاطبان باید انتشارات را به عنوان یک منبع معتبر و قابل اعتماد برای دریافت اطلاعات و ارتباطات در نظر بگیرید.


حمایت از تحقیق و توسعه در حوزه انتشارات: تحقیقات در حوزه انتشارات می‌تواند به بهبود نقش و جایگاه این حوزه کمک کند. ناشران باید از تحقیقات در این حوزه حمایت کنند.


با توجه به تحولات هوش مصنوعی، نقش و جایگاه انتشارات و گونه‌های جدید نشر در حال تغییر است. انتشارات و گونه‌های جدید نشر باید با تغییر رفتار مخاطبان و ظهور گونه‌های جدید نشر سازگار شوند. آنها از فناوری‌های هوش مصنوعی برای بهبود محصولات و خدمات خود استفاده می‌کنند و مخاطبان نگرش نسبت به انتشارات را تغییر می‌دهند.


هجدهمین جشنواره ملی روابط‌عمومی‌، فرصتی برای بررسی این موضوعات و ارا‌یه  راهکارهایی برای بهبود نقش و جایگاه انتشارات و انواع نشریات جدید در عصر تحولات هوش مصنوعی است. در این جشنواره، می‌توان با حضور متخصصان و متخصصان در این حوزه، به بحث و گفتگو در مورد این موضوعات پرداخت و راهکارهای عملی برای بهبود نقش و جایگاه انتشارات و گونه‌های جدید نشر ارا‌یه  کرد.
 

انتهای پیام/

<div id="div_eRasanehTrustseal_24429"></div>
<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد