هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابطعمومی، به عنوان یک رویداد حرفهای و تخصصی، فرصتی را برای سازمانها و نهادهای مختلف فراهم میکند تا آثار انتشاراتی خود را در معرض داوری قرار دهند و از نظر کیفی و کمی مورد ارزیابی قرار گیرند. این جشنواره همچنین فرصتی برای شناسایی و معرفی آثار برتر در حوزه انتشارات روابطعمومی است.
در ادامه به برخی از مواردی که باید از هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابطعمومی بدانید، اشاره میشود:
هدف جشنواره: هدف این جشنواره، سنجش شرایط و بسترهای ارتقای کمی و کیفی فعالیتهای انتشاراتی و ایجاد محیط علمی و آموزشی برای مدیران و کارشناسان روابطعمومی است.
موضوع جشنواره: موضوع هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابطعمومی، «نقش انتشارات در توسعه روابطعمومی» است. این موضوع به اهمیت انتشارات در حوزه روابطعمومی و همچنین تاثیرات هوش مصنوعی مولد بر توسعه آن میپردازد.
تاریخ و مکان برگزاری: هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابطعمومی پاییز ۱۴۰۲ در تهران برگزار میشود. محل برگزاری جشنواره هنوز مشخص نشده است.
برگزارکنندگان: هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابطعمومی توسط انجمن متخصصان روابطعمومی برگزار میشود.
مخاطبان: این جشنواره برای سازمانها و نهادهای مختلف، از جمله روابط عمومیهای دولتی، خصوصی و سازمانهای مردم نهاد، مناسب است.
محورهای اصلی: محورهای اصلی این جشنواره عبارتند از:
- نقش انتشارات در توسعه و ارتقای جایگاه روابطعمومی
- اهمیت انتشارات در روابطعمومی
- انواع و گونههای انتشارات روابطعمومی
- استانداردهای و اصول انتشارات روابطعمومی
- ارزیابی کیفی و کمی آثار انتشاراتی
- چالشها و فرصتهای انتشارات در روابطعمومی
- تاثیرهای هوش مصنوعی مولد بر حوزه انتشارات
فراخوان آثار: فراخوان آثار این جشنواره در حال حاضر در دسترس است. آثار ارسال شده برای این جشنواره باید در یکی از محورهای اصلی جشنواره قرار داشته باشند.
نقاط قوت هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابطعمومی عبارتند از:
موضوع و محورهای اصلی جشنواره: موضوع و محورهای اصلی جشنواره، به اهمیت انتشارات در حوزه روابطعمومی میپردازد. این موضوع و محورها، نشاندهنده توجه و اهتمام انجمن متخصصان روابطعمومی به توسعه حوزه انتشارات روابطعمومی و تاثیر هوش مصنوعی مولد بر آن است.
گستره مخاطبان جشنواره: این جشنواره برای سازمانها و نهادهای مختلف، از جمله روابط عمومیهای دولتی، خصوصی و سازمانهای مردم نهاد، مناسب است. این امر نشاندهنده تلاش جشنواره برای پوشش طیف گستردهای از مخاطبان است.
تنوع آثار ارسالی: در این جشنواره، آثار ارسالی در قالبهای مختلف، از جمله نشریه داخلی، بروشور، پوستر، فیلم، کتاب و مانند آن، مورد ارزیابی قرار میگیرند. این امر نشان دهنده تنوع و تکثر در فعالیتهای انتشاراتی در حوزه روابطعمومی است.
سطح بالای آثار ارسالی: آثار ارسالی در این جشنواره از سطح بالایی برخوردارند. این امر نشان دهنده توجه فعالان حوزه روابطعمومی به کیفیت و ارتقای فعالیتهای انتشاراتی است.
داوران جشنواره: داوران این جشنواره از متخصصان برجسته در حوزه روابطعمومی هستند که میتوانند آثار ارسال شده برای جشنواره را با دقت و کیفیت ارزیابی کنند.
اعطای جوایز به آثار برتر: اعطای جوایز به آثار برتر، انگیزهای برای سازمانها و نهادها برای ارسال آثار انتشاراتی خود به جشنواره است. این امر همچنین به شناسایی و معرفی آثار برتر در حوزه انتشارات روابطعمومی کمک میکند. این جشنواره، آثار ارسالی توسط هیأت داوران متشکل از متخصصان روابطعمومی و حوزه چاپ و نشر مورد ارزیابی قرار میگیرند.
اطلاعات بیشتر: اطلاعات بیشتر در مورد این جشنواره در وبسایت انجمن متخصصان روابطعمومی ایران (www.iaprs.ir) در دسترس است.
در مجموع، هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابطعمومی، رویداد مهمی برای حوزه روابطعمومی است. این جشنواره فرصتی را برای سازمانها و نهادهای مختلف فراهم میکند تا آثار انتشاراتی خود را در معرض داوری قرار دهند و از نظر کیفی و کمی مورد ارزیابی قرار گیرند. همچنین، این جشنواره فرصتی برای شناسایی و معرفی آثار برتر در حوزه انتشارات روابطعمومی است.
انتهای پیام/
<div id="div_eRasanehTrustseal_24429"></div>
<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>
|