شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز از ارزیابی عملکرد شش ماهه نخست سال جاری امور ارتباطات مناطق، سازمانها و شرکتهای تابعه شهرداری تبریز با پنج محور، خبر داد.
به گزارش نصر، مهدی حافظ زاده در خصوص ارزیابی عملکرد امور ارتباطات مناطق دهگانه، سازمانها و شرکتهای تابعه شهرداری تبریز، اظهار کرد: اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز به منظور ارزیابی عملکرد شش ماهه نخست سال جاری امور ارتباطات مجموعه شهرداری در قالب ۵ محور تولید اخبار و همکاری با پایگاه خبری شهریار، تولید کلیپ و گزارش تصویری، پاسخگویی سریع به مشکلات شهروندان، تعامل با رسانهها، همکاری با برنامه تلویزیونی تبریزیم و فضاسازی محیط شهری در مناسبتهای ملی و مذهبی اقدام کرده است.
وی همچنین در خصوص ارزیابی عملکرد در زمینه تولید کلیپ و گزارش تصویری و انتشار آن در فضای مجازی، خاطر نشان کرد: امور ارتباطات مناطق ۴، ۱۰، ۷، ۱، ۶ و سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز، شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در این آیتم بهترین عملکرد را کسب کردهاند.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز پاسخگویی سریع به مشکلات شهروندان را یکی از محورهای اصلی این ارزیابی خواند و گفت: مناطق ۷، ۸، ۴، ۱۰ و شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تبریز نیز در این زمینه موفق به کسب بهترین عملکرد شدهاند.
حافظ زاده در تشریح نتایج این ارزیابی در آیتم همکاری مستمر امور ارتباطات با برنامه تلویزیونی تبریزیم نیز گفت: مناطق ۶، ۷، ۸، ۴، ۱۰ و شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه بهترین عملکرد را در بین مناطق دهگانه، سازمانها، شرکتهای تابعه شهرداری تبریز کسب کردهاند.
او فضا سازی محیط شهری در مناسبتهای ملی مذهبی را پنجمین محور ارزیابی عملکرد امور ارتباطات مجموعه شهرداری تبریز دانست و گفت: در این زمینه مناطق ۱، ۲، ۳ ، ۴، ۵ و ۶ عملکرد مناسبی در شش ماهه اول سال جاری عملکرد بهتری داشتند.
انتهای پیام/
<div id="div_eRasanehTrustseal_24429"></div>
<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>
|