درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 13:02   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53244صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 19 شهریور 1402 - 12:29
روابط‌عمومی‌های برتر شهرداری تبریز مشخص شد
مهدی حافظ‌ زاده در خصوص ارزیابی عملکرد امور ارتباطات مناطق دهگانه، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تبریز، اظهار کرد: اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز به منظور ارزیابی عملکرد شش ماهه نخست سال جاری امور ارتباطات مجموعه شهرداری در قالب ۵ محور تولید اخبار و همکاری با پایگاه خبری شهریار، تولید کلیپ و گزارش تصویری، پاسخگویی سریع به مشکلات شهروندان، تعامل با رسانه‌ها، همکاری با برنامه تلویزیونی تبریزیم و فضاسازی محیط شهری در مناسبت‌های ملی و مذهبی اقدام کرده است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز از ارزیابی عملکرد شش ماهه نخست سال جاری امور ارتباطات مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تبریز با پنج محور، خبر داد.

به گزارش نصر، مهدی حافظ‌ زاده در خصوص ارزیابی عملکرد امور ارتباطات مناطق دهگانه، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تبریز، اظهار کرد: اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز به منظور ارزیابی عملکرد شش ماهه نخست سال جاری امور ارتباطات مجموعه شهرداری در قالب ۵ محور تولید اخبار و همکاری با پایگاه خبری شهریار، تولید کلیپ و گزارش تصویری، پاسخگویی سریع به مشکلات شهروندان، تعامل با رسانه‌ها، همکاری با برنامه تلویزیونی تبریزیم و فضاسازی محیط شهری در مناسبت‌های ملی و مذهبی اقدام کرده است.


وی همچنین در خصوص ارزیابی عملکرد در زمینه تولید کلیپ و گزارش تصویری و انتشار آن در فضای مجازی، خاطر نشان کرد: امور ارتباطات مناطق ۴، ۱۰، ۷، ۱، ۶ و سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز، شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در این آیتم بهترین عملکرد را کسب کرده‌اند.


مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز پاسخگویی سریع به مشکلات شهروندان را یکی از محورهای اصلی این ارزیابی خواند و گفت: مناطق ۷، ۸، ۴، ۱۰ و شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تبریز نیز در این زمینه موفق به کسب بهترین عملکرد شده‌اند.


حافظ زاده در تشریح نتایج این ارزیابی در آیتم همکاری مستمر امور ارتباطات با برنامه تلویزیونی تبریزیم نیز گفت: مناطق ۶، ۷، ۸، ۴، ۱۰ و شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه بهترین عملکرد را در بین مناطق دهگانه، سازمان‌ها، شرکت‌های تابعه شهرداری تبریز کسب کرده‌اند.


او فضا سازی محیط شهری در مناسبت‌های ملی مذهبی را پنجمین محور ارزیابی عملکرد امور ارتباطات مجموعه شهرداری تبریز دانست و گفت: در این زمینه مناطق ۱، ۲، ۳ ، ۴، ۵ و ۶ عملکرد مناسبی در شش ماهه اول سال جاری عملکرد بهتری داشتند.

 

انتهای پیام/

<div id="div_eRasanehTrustseal_24429"></div>
<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد