درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:36   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53222صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیجمعه، 17 شهریور 1402 - 11:17
حماسه حسینی؛ نشانه‌ای از"پیام و سخن" و تاکید بر"ابلاغ پیام"
حضرت امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) با قدرت، ایستادگی و با استفاده از خلاقیت های پیام‌رسانی و البته به قول امروزی ها، روابط‌عمومی نهضت عاشورا و با استفاده از سخن و گفت و گو در هر زمان، پیام حرکت عاشورایی از موضع عزت و حکمت و با اتکا به مبانی مکتب اسلام و رسول الله_درود خدا بر ایشان باد_ به طور هوشمندانه و تحول خواهانه به مردم گرفتار در برزخ ناآگاهی و مسخ شده در القائات یزیدیان برسانند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || حماسه ی حسینی حاوی درس ها و آموزه های شناختی فراوانی است که هر چه بیاموزیم و گفته شود، هنوز در شروع حرکتیم که از زاویه ی نگاه روابط‌عمومی، مهم ترین درس های آن"سخن و پیام‌"و "ابلاغ پیام " است.

"بررسی فاجعه ی عاشورا" و زمینه‌های ایجاد، نه از منظر غم و اندوه در بردارنده ی این نکته است که امام حسین_که درود خدا بر او باد_ و همراهان باوفایش پیوسته کوشش داشته‌اند تا " پیام " خود را به گوش ناشنوا و کم شنوای مسلمان نماهای مطیع اموی و پیروان آن ها که با تبلیغات شبکه یی اموی، در ورطه ی تحلیلیِ غلط نسبت به سرور آزادگان چهان و یاران گرامیشان افتاده بودند، برسانند.

صاحب قلم که خود سالیانی در حوزه ی ارتباطات و
روابط‌عمومی ره فرسوده، اگر بخواهد از این زاویه و نگاه تشریح کند بی شک به این نتیجه می رسد که امام _ درود خدا بر او باد_ در آن روزگار بنا داشت به دلیل انبوهی و عمق بخشیدن کارکرد امپراتوری تبلیغی دستگاه یزید و دسترسی نداشتن سید الشهدا به بلندگوها و جایگاه های موثر خبرپراکنی، پیام و هدف حرکت خویش را با قیام و خون که نشانه ی روشن آن پیروزی خون بر شمشیر است (یعنی با این نتیجه گیری که اگر با شمشیرهای‌مان نمی توانیم شما را مغلوب کنیم، شما را در ریخته شدن خون خود توسط شما غرق خواهیم کرد) که از خروجی بالایی برخوردار است، اعلام کند.

بعد از آن ادامه ی این ابلاغ را حضرت امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) با قدرت، ایستادگی و با استفاده از خلاقیت های پیام‌رسانی و البته به قول امروزی ها، روابط‌عمومی نهضت عاشورا و با استفاده از سخن و گفت و گو در هر زمان، پیام حرکت عاشورایی از موضع عزت و حکمت و با اتکا به مبانی مکتب اسلام و رسول الله_درود خدا بر ایشان باد_ به طور هوشمندانه و تحول خواهانه به مردم گرفتار در برزخ ناآگاهی و مسخ شده در القائات یزیدیان برسانند.

 

در حقیقت اسارت حضرت سجاد و زینب کبری ع، یکی از قدیمی ترین روابط‌عمومی‌های جهان است. اگر این روابط‌عمومی در قامت قافله نبود، کسی نمی دانست یزیدیان در کربلا چه کردند!؟ حماسه ی حسینی و به خصوص اربعین، یک روابط‌عمومی در روزگار خود از سوی اسرای کربلاست!

امروز ما پیروان آن امام و با ادعای ادامه دهندگان این نهضت، جدا از توجه به روایت مصائب آل علی و سرور شهیدان و زنده نگاه داشتن مراسم های عزاداری سنتی، باید با نگاه علمی و موشکافانه به نهضت برآمده از عاشورا و نوع پیام و روش های آن، درس های لازم را آموخته و توفیق درک پیام‌های آن وقتی است که دستورات و تعالیم ارزنده اسلام را بیاموزیم، ظالم و ستمگر را همراه و همگام خود ندانیم.

برادران دینی خود را دشمن نپنداریم، آبروی مسلمان را محترم‌ شماریم و در آخر همه و خود را به مثابه ی یک روابط‌عمومی به هم‌پیوسته، به امر مهم" همه روز عاشورا و همه جا کربلا" واقف سازیم.
===✍ سید محمد ستاری، مسوول روابط‌عمومی شهرداری باغشهر تفت======

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد