درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 03:08   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53221صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیجمعه، 17 شهریور 1402 - 11:02
گوگل، دوست همیشگی روابط‌عمومی: ابزارها و خدمات این شرکت برای موفقیت حرفه ای
گوگل طی 25 سال گذشته، طیف وسیعی از خدمات را به روابط‌عمومی‌ها ارا‌یه کرده است. برخی از این خدمات عبارتند از:
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || گوگل طی 25 سال گذشته، طیف وسیعی از خدمات را به روابط‌عمومی‌ها ارا‌یه  کرده است. برخی از این خدمات عبارتند از:

* ابزارهای مدیریت ارتباط با رسانه‌ها: گوگل ابزارهای مختلفی را برای کمک به روابط‌عمومی‌ها در مدیریت ارتباط با رسانه‌ها ارا‌یه می‌دهد. این ابزارها شامل Google Alerts، Google News Alerts و Google Search هستند.


* ابزارهای اندازه‌گیری تأثیر: گوگل ابزارهای مختلفی را برای کمک به روابط‌عمومی‌ها در اندازه‌گیری تأثیر کمپین‌های ارتباطی خود ارا‌یه می‌دهد. این ابزارها شامل Google Analytics، Google Trends و Google Search Console هستند.


* دوره‌های آموزشی و منابع: گوگل دوره‌های آموزشی و منابع مختلفی را برای کمک به روابط‌عمومی‌ها در توسعه مهارت‌های خود ارا‌یه می‌دهد. این منابع شامل Google News Initiative، Google for Nonprofits و Google for Government هستند.

برنامه آینده گوگل برای
روابط‌عمومیها بر توسعه فناوری‌های جدید برای کمک به روابط‌عمومی‌ها در انجام کار خود موثرتر متمرکز است. برخی از زمینه‌های کلیدی تمرکز گوگل عبارتند از:

* هوش مصنوعی و یادگیری ماشین: گوگل در حال توسعه فناوری‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین است که می‌تواند به روابط‌عمومی‌ها در انجام وظایف خود مانند شناسایی فرصت‌ها و تهدات، اندازه‌گیری تأثیر کمپین‌ها و تجزیه و تحلیل بحران کمک کند.


* تجزیه و تحلیل داده‌ها: گوگل در حال توسعه ابزارهای تجزیه و تحلیل داده‌هاست که می‌تواند به روابط‌عمومی‌ها در درک بهتر مخاطبان خود و تأثیر کمپین‌های خود کمک کند.


* تصور مجدد ارتباطات: گوگل در حال تصور مجدد ارتباطات به عنوان یک فرآیند مشارکتی است که در آن روابط‌عمومی‌ها با مخاطبان خود ارتباط برقرار می‌کنند و از بازخورد آنها استفاده می‌کنند تا پیام‌های خود را بهبود بخشند.

گوگل معتقد است که با توسعه فناوری‌های جدید، می‌تواند به روابط‌عمومی‌ها کمک کند تا در یک محیط ارتباطی در حال تغییر موثرتر باشند.
 

انتهای پیام/

 

 


 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد