درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 21:19   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53218صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومییکشنبه، 19 شهریور 1402 - 10:41
شرکت‌های روابط‌عمومی سرگرمی در میان اعتصابات هالیوود ضربه بزرگی خوردند
متخصصان روابط‌عمومی سرگرمی در میانه نبرد و کارزار فعلی هالیوود گرفتار شده‌اند. این به این دلیل است که صنعت سرگرمی در حال تحول است، و متخصصان روابط‌عمومی باید با این تغییرات سازگار شوند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || متخصصان روابط‌عمومی سرگرمی در میانه نبرد و کارزار فعلی هالیوود گرفتار شده‌اند. این به این دلیل است که صنعت سرگرمی در حال تحول است، و متخصصان روابط‌عمومی باید با این تغییرات سازگار شوند.


یک تغییر بزرگ این است که تبلیغات سرگرمی متوقف شده است. در گذشته، استودیوها و شرکت‌های تولید فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی را با تبلیغات گسترده تبلیغ می‌کردند. با این حال، در سال‌های اخیر، تبلیغات سرگرمی به دلیل کاهش هزینه‌ها و افزایش دسترسی به محتوای آنلاین کاهش یافته است.


این تغییر بر متخصصان روابط‌عمومی تأثیر گذاشته است، زیرا آنها باید راه‌های جدیدی برای تبلیغ محصولات سرگرمی خود پیدا کنند. آنها همچنین باید بر روی ایجاد روابط با رسانه‌ها و تأثیرگذاران آنلاین متمرکز شوند تا بتوانند محتوای خود را به مخاطبان هدف خود برسانند.


تغییر دیگر این است که شرکت‌های روابط‌عمومی‌ متوسط ​​در مقایسه با دوران طلایی هالیوود در حال کاهش هستند. این به این دلیل است که استودیوها و شرکت‌های تولید فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی در حال کاهش هزینه‌ها هستند و به دنبال یافتن راه‌هایی برای کار با تعداد کمتری از شرکت‌های روابط‌عمومی هستند.


این تغییر بر متخصصان روابط‌عمومی تأثیر گذاشته است، زیرا آنها باید رقابتی‌تر باشند و خدمات با کیفیت بالاتری ارایه دهند. آنها همچنین باید بر روی ایجاد روابط با مشتریان خود متمرکز شوند تا بتوانند نیازهای آنها را درک کنند و خدماتی را ارایه دهند که متناسب با نیازهای آنها باشد.


در اینجا چند نکته برای متخصصان روابط‌عمومی سرگرمی که می‌خواهند در این محیط جدید موفق شوند آورده شده است:


- بر روی ایجاد روابط با رسانه‌ها و تأثیرگذاران آنلاین متمرکز شوید.
- راه‌های جدیدی برای تبلیغ محصولات سرگرمی خود پیدا کنید.
- خدمات با کیفیت بالاتری ارایه دهید.
- بر روی ایجاد روابط با مشتریان خود متمرکز شوید.


با استفاده از این نکات، متخصصان روابط‌عمومی سرگرمی می‌توانند در این محیط جدید موفق شوند و به مشتریان خود کمک کنند تا محصولات خود را به مخاطبان هدف خود برسانند.

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد