درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 04:21   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53208صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیسه شنبه، 14 شهریور 1402 - 14:33
بایدها و نبایدهای ایجاد استراتژی در روابط‌عمومی
طراحی و ایجاد استراتژی در روابط‌عمومی ابزاری ضروری برای ایجاد شهرت، افزایش آگاهی از برند با هدف متمایز شدن از رقبا است. با این حال پیاده‌سازی یک استراتژی در روابط‌عمومی مستلزم ایجاد یک رویکرد دقیق برای اطمینان از دستیابی به نتایج مطلوب است . بنابراین بایدها و نبایدهای ایجاد و توسعه استراتژی در روابط‌عمومی از اهمیت بالایی برخوردار است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || طراحی و ایجاد استراتژی در روابط‌عمومی ابزاری ضروری برای ایجاد شهرت، افزایش آگاهی از برند با هدف متمایز شدن از رقبا است. با این حال پیاده‌سازی یک استراتژی در روابط‌عمومی مستلزم ایجاد یک رویکرد دقیق برای اطمینان از دستیابی به نتایج مطلوب است . بنابراین بایدها و نبایدهای ایجاد و توسعه استراتژی در روابط‌عمومی از اهمیت بالایی برخوردار است.


مخاطبان خود را بشناسید: شناسایی و درک مخاطبان در هنگام ایجاد استراتژی در روابط‌عمومی از اصول ضروری می باشد، با دانستن اطلاعات جمعیت شناختی ، علایق و ترجیحات آنها می توانید تاکتیک های پیام رسانی و اطلاع رسانی خود را بر اساس آن تنظیم کنید و داده های مشتریان را تجزیه و تحلیل کنید تا بفمید چه چیزی آنها را تشویق می کند و با چه چالش هایی روبرو هستند و از برند شما چه می خواهند.


معتبر باشید: در دنیایی که مصرف کنندگان با پیام های بازاریابی بمباران می شوند، مهم است که در پیام های خود و محتوای تولیدشده شفاف وصادق باشید و از ادعاهای نادرست یا اظهارات گمراه کننده ای که می تواند به اعتبار برند شما آسیب برساند ، اجتناب کنید.


استفاده از داده ها: داده های بدست آمده از کانال های مختلف و پژوهش های انجام یافته می تواند به شما کمک کند تا بفهمید چه استراتژی‌هایی را در جهت معرفی برند و ایجاد شهرت بکار خواهید بست و چه کارهایی را نباید انجام دهید. بنابراین برای طراحی یک استراتژی موفق و ایجاد کمپین های تبلیغاتی داده ها نقش موثری را ایفا می نمایند.


تمرکز بر روابط: تمرکز بر روابط با سهامداران و روزنامه نگاران و تأثیرگذاران با هدف دیده شدن و اعتباربخشیدن به برندها از اساسی ترین بنیان های یک استراتژی موفق در روابط‌عمومی به حساب می آید. ایجاد تعامل با رهبران فکری در جامعه و فعالان جامعه مجازی در شبکه های اجتماعی می تواند زمینه تقویت و نهادیه شدن استراتژی های موفق در روابط‌عمومی را موجب شود.


فعال باشید: با نظارت بر روندها ، همگام شدن با اخبار صنعت و ایجاد محتوای به موقع و مرتبط ، رویکردی فعال داشته باشید. یک تقویم محتوایی ایجاد کنید که با استراتژی روابط‌عمومی شما مطابقت داشته باشد و بر موضوعات مورد علاقه مخاطبان هدف شما تمرکز کند.


بیش از حد فروش نکنید: گرانفروشی برند یا محصول شما می تواند مخاطبان را از بین ببرد و به اعتبار شما آسیب برساند. در عوض با ارائه بیش ها ، منابع یا راه حل های مفید ، بر مخاطبان و مشتریان خود ارزش دهید . هدف محتوای روابط‌عمومی شما باید آموزش و اطلاع رسانی به مخاطبان باشد نه اینکه صرفاً برند شما را تبلیغ کند . به عنوان مثال اگر من با یک کارشناس املاک کار می کنم داستانی با حداقل پنج واقعیت کلیدی می نویسم که اگر خواننده بخواهد سرمایه گذاری کند پا به بازار بگذارد ، هیچ چیز بدتر از این نیست که فقط در مورد محصول یا خدمات یک نفر صحبت کنید و هیچ محتوای مرتبطی را ارائه نکنید این به عنوان یک تبلیغ ظاهر می شود و مطبوعات داستان شما را دریافت نمی کند.


بی احساس نباشید: در دنیای متنوع امروزی، حساس بودن به مسائل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی ضروری است. از بیان اظهارات جنجالی یا غیر حساس که می تواند مخاطبان شما را آزرده یا بیگانه کند، خودداری کنید. در جریان رویدادهای جاری باشید و رویکری متفکرانه به موضوعات حساس داشته باشید.


بازخورد منفی را نادیده نگیرید: بازخورد منفی می تواند فرصتی برای یادگیری و بهبود باشد. رسانه های اجتماعی و بررسی آنلاین را زیر نظر داشته باشید تا بفهمید مخاطبان شما در مورد برند شما چه می گویند و از این بازخورد برای ایجاد تغییرات و بهبود روش ها استفاده کنید. پاسخ دادن به بازخوردهای منفی به شیوه ای سازنده و همدلانه می تواند به ایجاد اعتماد با مخاطبان شما کمک کند.


جلوه های بصری را فراموش نکنید: ضروری است که تصاویر یا محتوای ویدئویی با وضوح بالا را نیز اضافه کنید که به پشتیبانی از داستان شما کمک بکند و آن را جذاب تر کند. جلوه های بصری می توانند به انتقال ایده های پیچیده کمک کنند و محتوای شمارا برای مخاطبان در دسترس تر کنند.


از بحث های آنلاین در شبکه های اجتماعی غافل نشوید: از رسانه های اجتماعی برای ارتباط با مخاطبان خود و اشتراک گذاری محتوا در گفتگو و بحث های آنلاین استفاده کنید. با این حال مراقب باشید که بیش از حد تبلیغ نکنید و به یاد داشته باشید که با فالورهای خود تعامل داشته باشید. به نظرات و سوالات پاسخ دهید و محتوای تولید شده توسط کاربر را تشویق کنید تا حسی از جامعه پیرامون برند شما ایجاد کند. بنابراین با پیروی از بایدها و نبایدها می توانید یک استراتژی در روابط‌عمومی ایجاد کنید و نتایج بهتری به همراه داشته و شهرت قوی تری برای برند شما ایجاد کند.


بابک نوراله زاده کارشناس مسئول روابط‌عمومی و ارتباطات شهرداری مشگین شهر

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد