درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 03:19   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53184صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیدوشنبه، 13 شهریور 1402 - 07:28
هوش مصنوعی مولد بخشی از یک مشکل گسترده‌تر روابط‌عمومی است
متخصصان روابط‌عمومی باید بر ایجاد روایت های متمایز و ارتباط با مخاطبان هدف خود تمرکز کنند. با تمرکز بر این سوالات و فرآیندها، متخصصان روابط‌عمومی می توانند تأثیر بیشتری بر شرکت های خود و تأثیر بیشتری در سطح اجرایی داشته باشند.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در مقاله "وسواس با هوش مصنوعی مولد بخشی از یک مشکل گسترده‌تر روابط‌عمومی است"، جو زاپا، مدیر عامل و بنیانگذار شارپ پن مدیا، استدلال می کند که وسواس بازاریابان با هوش مصنوعی مولد باعث شده است که آنها از استراتژی های روابط‌عمومی اساسی غافل شوند.


زاپا می گوید که هوش مصنوعی مولد ابزاری ارزشمند برای بازاریابان است، اما نباید جایگزین استراتژی شود. او استدلال می کند که متخصصان روابط‌عمومی باید بر سه سوال کلیدی تمرکز کنند:


- آیا ما روایت های متفاوتی را منتشر می کنیم که ما را از رقبای خود متمایز می کند و در عین حال بر مزیت رقابتی ما تأکید می کند؟
- آیا ما آن روایت ها را در محتوای خود تقویت می کنیم و آن محتوا را توزیع می کنیم تا با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنیم؟
- آیا تلاش‌های خود را به‌طور دقیق و به‌گونه‌ای اندازه‌گیری می‌کنیم که تأثیر آن‌ها بر درآمد را نشان دهد؟


زاپا سپس یک فرآیند سه مرحله ای برای ایجاد محتوای استراتژیک و گسترش روابط‌عمومی ارائه می دهد:


روایت های متمایز بسازید: تحقیقات مشتری انجام دهید، با رهبران شرکت و بقیه تیم بازاریابی مصاحبه کنید، و یک داستان اصلی برند و پیام های حمایتی را طراحی کنید که در بازار برتری ایجاد کند.


برنامه ریزی خروجی سرمقاله و گسترش روابط‌عمومی: اطمینان حاصل کنید که استراتژی تحریریه دسترسی به مخاطب ایده آل را به حداکثر می رساند و روایت های متفاوت را تقویت می کند.


محتوا ایجاد کنید: اطمینان حاصل کنید که محتوا روایت‌های متفاوت را منعکس می‌کند و ارزشی را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد و به آن‌ها کمک می‌کند به جای فروش آن‌ها یا وسواس دادن به جزئیات جزئی محصول، وظایف خود را بهتر انجام دهند.


زاپا می گوید که با تمرکز بر این سوالات و فرآیندها، متخصصان روابط‌عمومی می توانند تأثیر بیشتری بر شرکت های خود و تأثیر بیشتری در سطح اجرایی داشته باشند.


من با استدلال زاپا موافقم که هوش مصنوعی مولد ابزاری ارزشمند برای بازاریابان است، اما نباید جایگزین استراتژی شود. متخصصان روابط‌عمومی باید بر ایجاد روایت های متمایز و ارتباط با مخاطبان هدف خود تمرکز کنند. با تمرکز بر این سوالات و فرآیندها، متخصصان روابط‌عمومی می توانند تأثیر بیشتری بر شرکت های خود و تأثیر بیشتری در سطح اجرایی داشته باشند.

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد