شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || جشنواره ملی انتشارات روابطعمومی، که از سال 1381 توسط انجمن متخصصان روابطعمومی ایران برگزار میشود، یکی از معتبرترین جوایز در حوزه روابطعمومی ایران است. این جشنواره به منظور شناسایی و معرفی آثار برتر انتشاراتی در حوزه روابطعمومی و ارتقای سطح کیفی فعالیتهای انتشاراتی برگزار میشود.
برخی از ویژگی های متمایز جشنواره ملی انتشارات روابطعمومی عبارتند از:
گستردگی و تنوع بخشهای جشنواره: جشنواره ملی انتشارات روابطعمومی دارای 11 بخش مختلف است که طیف گستردهای از آثار انتشاراتی در حوزه روابطعمومی را پوشش میدهد.
این بخشها عبارتند از:
۱) ادبیات
۱-۱- مستندسازی
2-1- داستانسرایی
۲) برنامه انتشاراتی
۳) انتشارات اصلی (چاپی و الکترونیکی)
۴) هنرهای تجسمی/ بصری
۵) رسانههای دیداری و شنیداری
۶) رسانههای دیجیتالی
۷) تبلیغات مکتوب (شامل تبلیغات در مطبوعات و رپرتاژآگهی در دو حوزه مکتوب و دیجیتال)
۸) تحلیل محتوا (تحلیل محتوای رسانههای درون و برونسازمانی)
۹) کارشناس برتر انتشارات روابطعمومی
۱۰) نحوه ارایه آثار
۱۱) بخش ویژه
در راستای حمایت از آثار خلاق و بدیع در حوزه روابطعمومی، هیئت داوران هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابطعمومی، دیپلم افتخار را به بهترین ایده و اثر فاخر اهدا میکند.
جوایز
نفرات برگزیده شش بخش (رتبه اول): دیپلم افتخار
نفرات برگزیده هر بخش: تندیس/ لوح سپاس
تقدیر از نفرات دوم و سوم: لوح سپاس
هیئت داوران متخصص: هیئت داوران جشنواره ملی انتشارات روابطعمومی متشکل از کارشناسان و متخصصان برجسته در حوزه روابطعمومی و انتشارات است. این هیئت داوران با دقت و حساسیت بالایی آثار شرکتکنندگان را ارزیابی میکنند و بر اساس معیارهای کیفی و محتوایی، آثار برتر را انتخاب میکنند.
معرفی آثار برتر: آثار برتر جشنواره ملی انتشارات روابطعمومی در مراسمی باشکوه و با حضور مقامات علمی، مدیران سازمانها و شرکتها، کارشناسان و متخصصان روابطعمومی معرفی میشوند. این مراسم فرصتی است تا دستاوردهای روابطعمومی در حوزه انتشارات به جامعه معرفی شود.
ارایه جوایز ارزشمند: به برگزیدگان جشنواره ملی انتشارات روابطعمومی، جوایز ارزشمندی از جمله دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و لوح تقدیر اهدا میشود.
انتشار آثار برتر: آثار برتر جشنواره ملی انتشارات روابطعمومی در قالب کتابچهای منتشر میشوند. این کتابچه به عنوان مرجعی برای مدیران و کارشناسان روابطعمومی در سراسر کشور مورد استفاده قرار میگیرد.
ارتقای سطح کیفی انتشارات روابطعمومی: جشنواره ملی انتشارات روابطعمومی نقش مهمی در ارتقای سطح کیفی انتشارات روابطعمومی در ایران ایفا میکند. این جشنواره با شناسایی و تقدیر از بهترین آثار انتشاراتی، به تشویق مدیران و کارشناسان روابطعمومی به تولید آثار باکیفیتتر کمک میکند.
این ویژگی ها، جشنواره ملی انتشارات روابطعمومی را به یک رویداد معتبر و شناخته شده در سطح کشور تبدیل کرده است که از اهمیت ویژهای در حوزه روابطعمومی برخوردار است.
جشنواره ملی انتشارات روابطعمومی را میتوان از معیارهای زیر متمایز دانست:
اعتبار: جشنواره ملی انتشارات روابطعمومی یکی از معتبرترین جوایز در حوزه روابطعمومی ایران است. این جشنواره با سابقه 17 ساله خود، توانسته است جایگاه خود را به عنوان یک مرجع مهم در حوزه روابطعمومی تثبیت کند.
تنوع: جشنواره ملی انتشارات روابطعمومی طیف گستردهای از آثار انتشاراتی در حوزه روابطعمومی را پوشش میدهد. این امر باعث میشود که این جشنواره برای روابطعمومیهای فعال در زمینههای مختلف جذاب باشد.
تخصص: هیئت داوران جشنواره ملی انتشارات روابطعمومی متشکل از کارشناسان و متخصصان برجسته در حوزه روابطعمومی و انتشارات است. این امر باعث میشود که آثار شرکتکنندگان با دقت و حساسیت بالایی ارزیابی شوند.
معرفی: آثار برتر جشنواره ملی انتشارات روابطعمومی در مراسمی باشکوه و با حضور مقامات علمی، مدیران سازمانها و شرکتها، کارشناسان و متخصصان روابطعمومی معرفی میشوند. این امر باعث میشود که دستاوردهای روابطعمومی در حوزه انتشارات به جامعه معرفی شود.
جشنواره ملی انتشارات روابطعمومی نقش مهمی در ارتقای سطح کیفی فعالیتهای انتشاراتی در حوزه روابطعمومی دارد. این جشنواره با شناسایی و معرفی آثار برتر، به تلاش روابطعمومیها برای تولید آثار انتشاراتی فاخر و خلاقانه انگیزه میدهد.
انتهای پیام/
|