درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 18:57   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53161صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیچهارشنبه، 15 شهریور 1402 - 07:35
درس‌های عاشورا برای متخصصان روابط‌عمومی
عاشورا یکی از مهم‌ترین رویدادهای تاریخ اسلام است که پیام‌های ارزشمندی برای بشریت دارد. قیام عاشورا نیز می تواند برای متخصصان روابط‌عمومی درس‌های ارزشمندی داشته باشد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || عاشورا یکی از مهم‌ترین رویدادهای تاریخ اسلام است که پیام‌های ارزشمندی برای بشریت دارد. قیام عاشورا نیز می تواند برای متخصصان روابط‌عمومی درس‌های ارزشمندی داشته باشد.

در اینجا برخی از درس‌های عاشورا برای متخصصان روابط‌عمومی ذکر شده است:

اهمیت ارتباط


امام حسین (ع) و یارانشان در طول قیام خود، از ابزارهای ارتباطی برای رساندن پیام خود به مردم استفاده کردند.

این امر نشان می‌دهد که ارتباط از مهم‌ترین مهارت‌های متخصصان روابط‌عمومی است.

صداقت و راستی


یکی از مهم‌ترین درس‌های عاشورا، صداقت و راستی است. امام حسین (ع) و یارانشان در برابر ظلم و بی‌عدالتی قیام کردند و تا پای جان از حقیقت دفاع کردند.

این امر نشان می‌دهد که صداقت و راستی از مهم‌ترین ارزش‌های اخلاقی است که متخصصان روابط‌عمومی باید به آن پایبند باشند.

شجاعت و ایثار


دیگر درس مهم عاشورا، شجاعت و ایثار است. امام حسین (ع) و یارانشان در برابر دشمنان ستمگر، از جان خود گذشتند تا حقیقت را زنده نگه دارند.

شجاعت و ایثار از مهم‌ترین ارزش‌های انسانی است که متخصصان روابط‌عمومی باید آن را در کار خود به نمایش بگذارند.

متخصصان روابط‌عمومی نیز باید در کار خود شجاعت و استقامت داشته باشند. در برابر فشارها از بیان حقیقت ترسی ندشته باشند.

اقناع و تاثیر


یکی از درس‌های مهم عاشورا، صداقت و راستگویی است. امام حسین علیه السلام در برابر یزید و یارانش، همیشه صادق بودند.

امام در سخنرانی خود در کربلا، به ظلم و ستم یزید و معاویه اعتراض کرد و از مردم خواست که از ظلم و ستم دوری کنند.

متخصصان روابط‌عمومی نیز باید در کار خود همیشه صداقت و راستگویی را پیشه خود کنند. آنها در بیان اطلاعات و اخبار، دقیق و موثق باشند و باید از تحریف و دروغگویی جلوگیری کنند

امام حسین (ع) در طول قیام خود، تلاش کردند تا مردم را به سوی حق و حقیقت هدایت کنند.

این امر نشان می‌دهد که اقناع و تأثیرگذاری از مهم‌ترین وظایف متخصصان روابط‌عمومی است.

پایداری و استقامت


امام حسین (ع) و یاران‌شان در برابر مشکلات و سختی‌های فراوان، از پای ننشستند و تا پای جان از حق و حقیقت دفاع کردند. این امر نشان می‌دهد که پایداری و استقامت از مهم‌ترین ارزش‌های اخلاقی است که متخصصان روابط‌عمومی باید آن را در کار خود به نمایش بگذارند.

خلاصه اینکه متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند با رعایت درستی و راستگویی، شجاعت و استقامت، مسئولیت پذیری، اقناع و تأثیرگذاری و پایداری و استمرار، به اهداف و آرمان‌های خود دست یابند.

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد