درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:02   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53141صفحه نخست » ادامه مطلب چهاردوشنبه، 6 شهریور 1402 - 14:37
نمایشگاه گیمزکام در کلن آلمان؛ «انقلاب» هوش مصنوعی در بازی‌های کامپیوتری چیست؟
این نمایشگاه که از آن به عنوان بزرگترین گردهمآیی صنعت بازی‌های کامپیوتری یاد می‌شود در عین حال نگرانی‌های زیادی را هم ایجاد کرده چرا که بسیاری نگرانند این موضوع باعث بیکار شدن بسیاری و از بین رفتن مشاغل فراوانی در این صنعت شود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || نمایشگاه گیزکام در شهر کلن آلمان به مرکزی برای به نمایش گذاشتن تازه‌ترین تکنولوژی‌ها و پیشرفت‌ها در زمینه بازی‌های کامپیوتری است که با کمک هوش مصنوعی یک انقلاب در این عرصه ایجاد کرده‌اند.


این نمایشگاه که از آن به عنوان بزرگترین گردهمآیی صنعت بازی‌های کامپیوتری یاد می‌شود در عین حال نگرانی‌های زیادی را هم ایجاد کرده چرا که بسیاری نگرانند این موضوع باعث بیکار شدن بسیاری و از بین رفتن مشاغل فراوانی در این صنعت شود. 

جولین میلت، مهندس هوش مصنوعی و بنیانگذار استودیوی United Bits Game که در نمایشگاه کلن حضور دارد معتقد است که هوش مصنوعی یک نقطه عطف به معنای واقعی کلمه به شمار می‌رود. او در این خصوص به خبرگزاری فرانسه می‌گوید: «تولید خودکار تصاویر و کاراکترهایی که هر لحظه می‌توانند واکنش متفاوتی در طول بازی از خود به نمایش بگذارند، کدها و سناریوهای تازه و بی‌نهایت جدید از جمله کاربردهای احتمالی هستند که هوش مصنوعی می‌تواند با آنها بازی‌ها را توسعه دهد.» 


به گفته میلت هوش مصنوعی همچنین قادر است تصاویری را از متن به‌صورت فوری تولید کند و به تولیدکنندگان این امکان را می‌دهد تا دید خود را بهتر منتقل کنند.


با این حال هوش مصنوعی می‌تواند کار هنرمندان مفهومی را تهدید کند که دنیای بازی‌های کامپیوتری را پیش از اینکه به صورت دیجیتالی ساخته شوند به تجسم تبدیل می‌کنند. میلت با تایید این مطلب می‌گوید: «من برای آینده این مشاغل نگران هستم.» 


گیمزکام هر ساله‌ها ده‌ها هزار دوستدار بازی‌های کامپیوتری را به خود جلب می‌کند و این فرصتی برای استودیوها است تا جدیدترین خلاقیت‌های خود را به نمایش بگذارند. در این نمایشگاه همچنین بسیاری از گیمرها با حضور در غرفه‌ها از تازه‌ترین پیشرفت‌ها در بازی‌های مورد علاقه خود مطلع می‌شوند. 


کلاب کوآلا از استودیو سنگاپو به بازیکنان این شانس را می‌دهد که در Play for Fun دنیای رویایی خود را بسازند و در آنجا در جزیره بهشتی و شخصی شده، با استفاده از هوش مصنوعی شخصیت‌هایی منحصر به فرد را ایجاد کنند.

پشت صحنه پدیده جدید هوش مصنوعی در جهان؛ جی‌پی‌تی در «چت جی‌پی‌تی» چه معنایی دارد؟


فانگ هان، مدیرعامل Play for Fun در این خصوص می‌گوید: «هوش مصنوعی به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره انسان‌ها تبدیل شده و پتانسیل عظیمی برای ارتقای صنعت بازی به سطح بعدی را دارد.» 


شرکت Ivy Juice Games مستقر در برلین نیز گفت که از هوش مصنوعی در فرآیند ساخت بازی خود استفاده می‌کند.


لینوس گارتیگ از Ivy Juice Games به خبرگزاری فرانسه می‌گوید: «ما از هوش مصنوعی برای تولید متن استفاده می کنیم تا داستان سرایی بیشتری را وارد بازی کنیم. ما همچنین از هوش مصنوعی برای تولید کد استفاده می‌کنیم تا راه جدیدی را برای توسعه دهندگان ارائه دهیم تا آنها خودشان بتوانند بازی‌ها را بسازند.» 


سارا برین از Kythera AI که از این فناوری برای ایجاد حرکات شخصیت‌ها استفاده می‌کند، می‌گوید: «هوش مصنوعی بازی را غیرقابل پیش بینی‌تر می کند و بنابراین بازی واقعی‌تر به نظر می‌رسد.»


اما استفاده از هوش مصنوعی برای ایجاد جهان‌های مجازی گسترده می‌تواند با ادعای حقوق مالکیت معنوی تصاویر اصلی که برای تولید آنها استفاده می‌شود، تضاد داشته باشد.


منبع: یورونیوز

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد