درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 21:05   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53091صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیسه شنبه، 31 مرداد 1402 - 14:12
رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: محتوا باید مخاطب را به حرکت درآورد
مهدی باقریان در این نشست با بیان این مطلب که در تدوین استراتژی محتوا باید نیازها و اشتیاق مخاطبان در نظر گرفته شود، افزود: محتوا باید مخاطب را به حرکت درآورد و برای رسیدن به چنین منظوری، نیازمند تدوین یک استراتژی محتوای پرقدرت هستیم.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی در نشست مدیران روابط‌عمومی گروه مالی پارسیان در خصوص اهمیت تدوین استراتژی محتوا در شرکت‌های خدمات مالی صحبت کرد.

مهدی باقریان در این نشست با بیان این مطلب که در تدوین استراتژی محتوا باید نیازها و اشتیاق مخاطبان در نظر گرفته شود، افزود: محتوا باید مخاطب را به حرکت درآورد و برای رسیدن به چنین منظوری، نیازمند تدوین یک استراتژی محتوای پرقدرت هستیم.

وی افزود: محتوای تولید شده باید با ارزش‌های سازمان‌ و همچنین نیازهای مخاطبان مطابقت داشته باشد.

مدیرعامل موسسه کارگزار روابط‌عمومی‌ در خصوص اهمیت "محتوای همیشه سبز" نیز اظهار داشت: محتوای همیشه سبز محتوایی است که مختص یک دوره زمانی خاص نیست، آموزنده و یک منبع ارزشمند برای بازتولید شکل‌های جدید متون خبری است و ارزش بلندمدت دارد. او گفت محتوای همیشه سبز می‌تواند برای ایجاد اعتبار و رهبری فکری استفاده شود.

او تصریح کرد: با تولید و توزیع محتوای همیشه سبز، می‌توانید خود را به عنوان یک منبع ارزشمند برای مشتریان و مخاطبان خود معرفی کنید.

باقریان سپس با اشاره به نمونه‌هایی از محتوای همیشه سبز مانند گزارش‌های تحقیقاتی، مطالعات موردی و گزارش‌های فصلی، تصریح کرد: محتوای همیشه سبز مشمول مرور زمان نمی‌شود و جذابیت خود را هرگز از دست نمی‌دهد اما تولید و توزیع و تجزیه وتحلیل آن به بودجه و زمان کافی نیاز دارد که این مهم باید در تدوین استراتژی محتوا درنظر گرفته شود.

رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی همچنین گفت: برای حمایت از تلاش‌های روابط‌عمومی، لازم است طیف وسیعی از محتوای با کیفیت همیشه سبز در قالب‌ها و شکل‌های مختلف تولید شود.

به گفته باقریان محتوایی که بتواند با مخاطبان ارتباط برقرار کند کلید موفقیت است و علاوه بر افزایش اعتبار، کسب‌وکارها را به یک بازیکن اصلی در صنعت خود تبدیل می‌کند.

او در خصوص اهمیت تجزیه وتحلیل محتوا به نظرات برخی صاحب‌نظران اشاره کرد و گفت: تجزیه وتحلیل محتوا برای درک نحوه عملکرد محتوا و بهبود کارآیی آن مهم است. تجزیه وتحلیل محتوا می‌تواند به شناسایی محتوایی که بیشترین تعامل را دارد، محتوایی که نیاز به بهبود دارد و محتوایی که باید حذف شود کمک کند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان این مطلب که در عصر هوش مصنوعی، چت‌ربات‌ها مسئولیت برنامه‌ریزی تولید، توزیع و تجزیه وتحلیل محتوا را برعهده می‌گیرند، گفت: در عصر هوش مصنوعی ابزارهای لازم برای شخصی‌سازی محتوا، ایجاد کمپین‌های رسانه‌ای، میزبانی رویدادهای رسانه‌ای و آموزش رسانه‌ها در اختیار متخصصان روابط‌عمومی قرار می‌گیرد.»

باقریان در پایان اظهار امیدواری کرد که در آینده نزدیک و با فراگیر شدن چت‌ربات‌های تخصصی و خیلی خاص، محتوا به عنوان یک عملیات استراتژیک در سازمان‌ها و شرکت‌ها پذیرفته شود.

این نشست دیروز ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ به میزبانی بیمه پارسیان برگزار شد.
 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد