درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 خرداد 1403 - 21:02   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53078صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 30 مرداد 1402 - 19:26
لزوم ترویج گفتمان انتقاد پذیری توسط روابط‌عمومی‌ها
این سمینار تخصصی به همت انجمن روابط‌عمومی آذربایجان شرقی (نمایندگی انجمن روابط‌عمومی ایران در آذربایجان شرقی) با همراهی شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان و سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی، برای مدیران و کارشناسان روابط‌عمومیهای سراسر استان آذربایجان شرقی در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی رفاهی شهید کسایی تبریز برگزار شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || سمینار تخصصی «مدیریت استراتژیک روابط‌عمومی» با تدریس احمد یحیایی ایله ای، چهره ماندگار روابط‌عمومی ایران، در تبریز برگزار شد.

این سمینار تخصصی به همت انجمن
روابط‌عمومی آذربایجان شرقی (نمایندگی انجمن روابط‌عمومی ایران در آذربایجان شرقی) با همراهی شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان و سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی، برای مدیران و کارشناسان روابط‌عمومیهای سراسر استان آذربایجان شرقی در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی رفاهی شهید کسایی تبریز برگزار شد.


مدیریت استراتژیک روابط‌عمومی چیست؟ ماموریت و چشم انداز روابط‌عمومی (vision & Mission)، ارزشهای استراتژیک روابط‌عمومی(Values)، اهداف راهبردی روابط‌عمومی (Goal)، تحلیل موقعیت یا محیطی (SWOT Analysis)، تدوین استراتژیهای کلان روابط‌عمومی، تدوین استراتژیهای بخشی روابط‌عمومی و چارچوب استاندارد برنامه سالانه روابط‌عمومی از جمله محورهای این سمینار تخصصی بود.


استاد دانشگاه رشته ارتباطات و چهره ماندگار روابط‌عمومی کشور در این سمینار گفت: روابط‌عمومی ایجاد حسن رابطه است. روابط‌عمومی وجدان سازمان است که این وجدان بایستی بیدار باشد.


احمد یحیایی ایله ای با بیان اینکه روابط‌عمومی مروج ارزشهاست و می خواهد سازمان را اخلاق مدار کند ادامه داد: روابط‌عمومی باید در خدمت منافع عمومی باشد.


وی به اهمیت برنامه ریزی در روابط‌عمومی اشاره کرد و گفت: تقسیم زمان آینده و ساختن آینده، صرفه جویی در منابع مالی، بکارگیری درست و به موقع منابع انسانی و پیشگیری از بحران از دلایل لزوم برنامه ریزی است.


وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی حرکت از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب است گفت: برنامه باید دارای هدف های عینی و قابل دستیابی باشد.


یحیایی ایله ای با بیان اینکه مهمترین وظیفه مدیر روابط‌عمومی تصمیم گیری است، ادامه داد: برنامه ریزی مهمترین تصمیم گیری است.


وی اظهار کرد: برنامه ریزی استراتژیک نوعی آینده نگری و خلق آینده دلخواه است و به هیچ عنوان پیش بینی محسوب نمی شود.


یحیایی ایله ای با بیان اینکه روابط‌عمومی مروج گفتمان های آینده است افزود: مدیران روبط عمومی باید اهداف سازمانی را شفاف کنند تا نیروی انسانی همسو و همراه داشته باشند.


وی ایجاد شادابی و خوشنامی را از طریق مطالعات، انتشارات، تبلیغات، رویداها و رسانه ها را از مهمترین وظایف روابط‌عمومی‌ها برشمرد و همچنین بر ترویج گفتمان انتقاد پذیری توسط روابط‌عمومی‌ها تاکید کرد.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد