درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 09:06   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53064صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیجمعه، 27 مرداد 1402 - 23:18
نظرسنجی «وضعیت هوش مصنوعی در روابط‌عمومی» همچنان ادامه دارد
نظرسنجی بررسی وضعیت هوش مصنوعی در روابط‌عمومی همچنان ادامه دارد و تا رسیدن به یک جامعه آماری استاندارد که داده‌های آن قابل تعمیم باشد ادامه دارد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || تهران، ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - نظرسنجی بررسی وضعیت هوش مصنوعی در روابط‌عمومی همچنان ادامه دارد و تا رسیدن به یک جامعه آماری استاندارد که داده‌های آن قابل تعمیم باشد ادامه دارد.


این نظرسنجی توسط موسسه کارگزار روابط‌عمومی، انجمن متخصصان روابط‌عمومی و انجمن روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود. هدف از این نظرسنجی، بررسی وضعیت استفاده از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی و شناسایی چالش‌ها و فرصت‌های پیش‌روی این حوزه است.


تاکنون بیش از 400 نفر در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند. نتایج این نظرسنجی می‌تواند به توسعه روابط‌عمومی در ایران کمک کند. این نظرسنجی می‌تواند به روابط‌عمومی‌ها کمک کند تا درک بهتری از چگونگی استفاده از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی داشته باشند. این نظرسنجی همچنین می‌تواند به روابط‌عمومی‌ها کمک کند تا با سایر متخصصان روابط‌عمومی در سراسر جهان ارتباط برقرار کنند و از بهترین شیوه‌های آنها یاد بگیرند.

 

اهمیت نظرسنجی


این نظرسنجی برای توسعه روابط‌عمومی در ایران مهم است زیرا می‌تواند به شناسایی بهترین شیوه‌های استفاده از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی کمک کند. این نظرسنجی همچنین به شناسایی چالش‌هایی که روابط‌عمومی‌ها در استفاده از هوش مصنوعی با آن روبرو هستند کمک خواهد کرد.


چگونه نتایج نظرسنجی می‌تواند به توسعه روابط‌عمومی در ایران کمک کند؟


نتایج این نظرسنجی می‌تواند به روابط‌عمومی‌ها در ایران کمک کند تا درک بهتری از چگونگی استفاده از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی داشته باشند. این نظرسنجی همچنین می‌تواند به روابط‌عمومی‌ها در ایران کمک کند تا با سایر متخصصان روابط‌عمومی در سراسر جهان ارتباط برقرار کنند و از بهترین شیوه‌های آنها یاد بگیرند.

 

چگونه در نظرسنجی شرکت کنیم؟


از همه مدیران روابط‌عمومی‌ها و همکاران روابط‌عمومی سراسر کشور دعوت می‌شود که در این نظرسنجی شرکت کنند.


برای شرکت در این نظرسنجی، لطفاً به لینک زیر مراجعه کنید:
 

 https://azarpr.porsline.ir/s/xUmUSEXt


از همکاری شما متشکریم.
 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد