درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:25   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53063صفحه نخست » ادامه مطلب دوجمعه، 27 مرداد 1402 - 22:57
نظرسنجی «وضعیت هوش مصنوعی در روابط‌عمومی» همچنان ادامه دارد
نظرسنجی بررسی وضعیت هوش مصنوعی در روابط‌عمومی همچنان ادامه دارد و تا رسیدن به یک جامعه آماری استاندارد که داده‌های آن قابل تعمیم باشد ادامه دارد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || نظرسنجی بررسی وضعیت هوش مصنوعی در روابط‌عمومی همچنان ادامه دارد و تا رسیدن به یک جامعه آماری استاندارد که داده‌های آن قابل تعمیم باشد ادامه دارد.


این نظرسنجی توسط موسسه کارگزار روابط‌عمومی، انجمن متخصصان روابط‌عمومی و انجمن روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود. هدف از این نظرسنجی، بررسی وضعیت استفاده از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی و شناسایی چالش‌ها و فرصت‌های پیش‌روی این حوزه است.


تاکنون بیش از 400 نفر در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند. نتایج این نظرسنجی می‌تواند به توسعه روابط‌عمومی در ایران کمک کند. این نظرسنجی می‌تواند به روابط‌عمومی‌ها کمک کند تا درک بهتری از چگونگی استفاده از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی داشته باشند. این نظرسنجی همچنین می‌تواند به روابط‌عمومی‌ها کمک کند تا با سایر متخصصان روابط‌عمومی در سراسر جهان ارتباط برقرار کنند و از بهترین شیوه‌های آنها یاد بگیرند.

 

اهمیت نظرسنجی


این نظرسنجی برای توسعه روابط‌عمومی در ایران مهم است زیرا می‌تواند به شناسایی بهترین شیوه‌های استفاده از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی کمک کند. این نظرسنجی همچنین به شناسایی چالش‌هایی که روابط‌عمومی‌ها در استفاده از هوش مصنوعی با آن روبرو هستند کمک خواهد کرد.


چگونه نتایج نظرسنجی می‌تواند به توسعه روابط‌عمومی در ایران کمک کند؟


نتایج این نظرسنجی می‌تواند به روابط‌عمومی‌ها در ایران کمک کند تا درک بهتری از چگونگی استفاده از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی داشته باشند. این نظرسنجی همچنین می‌تواند به روابط‌عمومی‌ها در ایران کمک کند تا با سایر متخصصان روابط‌عمومی در سراسر جهان ارتباط برقرار کنند و از بهترین شیوه‌های آنها یاد بگیرند.

 

چگونه در نظرسنجی شرکت کنیم؟


از همه مدیران روابط‌عمومی‌ها و همکاران روابط‌عمومی سراسر کشور دعوت می‌شود که در این نظرسنجی شرکت کنند.


برای شرکت در این نظرسنجی، لطفاً به لینک زیر مراجعه کنید:
 

 https://azarpr.porsline.ir/s/xUmUSEXt


از همکاری شما متشکریم.
 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد