درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 05:13   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
  مدیر عامل گوگل در مورد آینده پیوندها، هوش مصنوعی کیفیت جستجو را بدتر می‌کند
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53057صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 15 اردیبهشت 1403 - 10:38
کاربرد در عمل: چرا رهبری در به کار انداختن دانش نهفته است
رهبران به منظور خدمت بهتر به خود، مردم و کسب‌وکارشان، موظفند اقدامات گسترده و مستمری را در توسعه مهارت‌های خود انجام دهند. تمایز بین خوب و عالی به کسب و به کارگیری دانش بستگی دارد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || چشم‌انداز رقابتی کسب‌وکار، خواسته‌های قابل توجهی را برای مدیران عامل و مدیران ارشد در هر صنعت ایجاد می‌کند. هنگامی که شما یک شرکت پیچیده را هدایت می‌کنید، رشد شخصی فقط "خوب بودن" نیست. این یک نیاز قطعی است. سنگ بنای رهبری واقعاً تحول‌آفرین نه تنها در درک زمینه‌های رشد شخصی بلکه در کاربرد منظم آن دانش نهفته است. بیایید سفری 5 مرحله‌ای را آغاز کنیم که شکاف بین یادگیری مفهومی و اقدام و کاربرد قاطع مشخص را پر می‌کند.


مرحله 1: برنامه یادگیری


هر سفر با درک زمین فعلی آغاز می‌شود. برای رهبران، این به معنای تصدیق شکاف‌ها در مهارت‌ها و شایستگی‌های شخصی است: متأسفانه سؤال آسانی نیست. ارزیابی/معیار رهبری، به‌ویژه ارزیابی که نقاط کور، طرز فکر و EQ را برجسته می‌کند، به عنوان ستاره شمالی عمل می‌کند و مناطقی را که به بیشترین تمرکز و تقویت نیاز دارند را روشن می‌کند.

مرحله 2: بازتاب و ارزیابی


انعکاس یک تجمل نیست. این یک تمرین استراتژیک ضروری است. رهبران با کنار هم قرار دادن عملکرد خود در برابر شایستگی‌ها و رفتارهای تازه شناخته‌شده، می‌توانند گسست‌ها را شناسایی کنند. بپرسید: امروز کجا برتر شدم؟ من اخیراً کجا لنگ کرده‌ام؟ کجا و چگونه می‌توانم بهتر عمل کنم؟ کجا به مردم، مشتریان و کسب‌وکارم خدمت نمی‌کنم؟ این فرآیند بازتابی و انعکاسی در تشخیص فاصله بین شیوه‌های جاری، باورها، نگرش‌ها، شایستگی‌ها و رشد مطلوب ضروری است.


مرحله 3: برنامه اقدام


با درک، تأمل و اولویت‌بندی شکاف‌ها، گام بعدی تدوین یک برنامه اقدام دقیق و روزانه است که برای کاهش این نقاط ضعف حیاتی طراحی شده است. این طرح به عنوان نقشه راه روزانه عمل می‌کند و جزئیات سفر از سطوح مهارت فعلی تا تسلط مورد نیاز آینده را شرح می‌دهد. به یاد داشته باشید، به تعبیر مارشال گلداسمیت، آنچه شما را به اینجا رساند تقریباً مطمئناً شما را به آنجا نخواهد رساند.

مرحله 4: تطبیق و پذیرش


هر رهبر منحصر به فرد است، با نقاط قوت، سبک های یادگیری و انگیزه های فردی. از این رو، در حالی که یک برنامه اقدام ساختاری را ارایه می‌دهد، سازگاری ارتباط و احتمال پذیرش آن را تضمین می‌کند. این مرحله به رهبران یادآوری می‌کند که ورودی‌های آموزشی و توسعه را بر اساس نیازهای خاص خود شکل دهند و اطمینان حاصل شود که رفتارها و باورهای مورد نظر به طور یکپارچه در MO روزانه آنها ادغام می‌شوند.


مرحله 5: درخواست کنید


اوج این سفر بر یک اصل به قدمت خود رهبری استوار است: کاربرد. دانستن تنها نیمی از نبرد است. استعداد واقعی یک رهبر زمانی آزمایش می‌شود که دانش جدید خود را به کار گیرد و پتانسیل آن را به فعلیت برساند. برای یادگیری یک مهارت جدید و گذاشتن آن از بین رفتن، به معنای کنار گذاشتن یک زرادخانه در جهانی است که مستلزم نوآوری و سازگاری مداوم است.


خلاصه


رهبران به منظور خدمت بهتر به خود، مردم و کسب‌وکارشان، موظفند اقدامات گسترده و مستمری را در توسعه مهارت‌های خود انجام دهند. تمایز بین خوب و عالی به کسب و به کارگیری دانش بستگی دارد. مدل 5 مرحله‌ای که در اینجا نشان داده شده است نه تنها به عنوان یک راهنما بلکه به عنوان یک فراخوان فوری عمل می‌کند. مدیران عامل و مدیران ارشد، زمان آن فرا رسیده است که نه تنها درک کنید، بلکه اعمال کنید، و معیارهایی را نه تنها برای تیم‌های خود، بلکه برای صنایع در کل تعیین کنید. 


برای یک نقطه شروع، یک ارزیابی عینی نقطه کور رهبری را در اینجا در نظر بگیرید. اولین قدم به سوی رشد چشمگیر، در نهایت، خودآگاهی است.


آیا به اندازه کافی شجاع هستید که با انجام معیار/ارزیابی کمی آسیب پذیری نشان دهید؟

نویسنده: نتونیو گاریدو

آگوست 2023

منبع: مجله ceoworld

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد