درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 06:15   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53044صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیپنجشنبه، 26 مرداد 1402 - 10:28
بیانیه عملیاتی نخستین سمینار تخصصی «کاربردهای هوش مصنوعی در روابط‌عمومی»
نخستین سمینار تخصصی «کاربردهای هوش مصنوعی در روابط‌عمومی» در تاریخ 25 مرداد 1402 به همت موسسه کارگزار روابط‌عمومی، انجمن روابط‌عمومی ایران و انجمن متخصصان روابط‌عمومی در سالن همایش‌های سازمان تحقیقات‌آموزش و ترویج کشاورزی برگزار شد. سخنران این سمینار پروفسور علی‌اکبر جلالی، پدر علم فناوری اطلاعات ایران و مدرس فناوری‌های نوظهور بود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || نخستین سمینار تخصصی «کاربردهای هوش مصنوعی در روابط‌عمومی» در تاریخ 25 مرداد 1402 به همت موسسه کارگزار روابط‌عمومی، انجمن روابط‌عمومی ایران و انجمن متخصصان روابط‌عمومی در سالن همایش‌های سازمان تحقیقات‌آموزش و ترویج کشاورزی برگزار شد. سخنران این سمینار پروفسور علی‌اکبر جلالی، پدر علم فناوری اطلاعات ایران و مدرس فناوری‌های نوظهور بود.


موضوع سمینار
هوش مصنوعی یک فناوری در حال ظهور است که انقلابی در بسیاری از صنایع از جمله
روابط‌عمومی ایجاد می‌کند. هوش مصنوعی می‌تواند به روابط‌عمومی‌ها کمک کند تا کار خود را کارآمدتر و اثربخش‌تر انجام دهند. به عنوان نمونه، هوش مصنوعی می‌تواند برای شناسایی مخاطبان هدف، تولید محتوا، مدیریت روابط با رسانه‌ها و ارزیابی اثربخشی کمپین‌های روابط‌عمومی استفاده شود.


تأثیر هوش مصنوعی بر روابط‌عمومی
هوش مصنوعی می‌تواند تأثیر مثبتی بر روابط‌عمومی داشته باشد. هوش مصنوعی می‌تواند به روابط‌عمومی‌ها کمک کند تا:


کار خود را کارآمدتر انجام دهند: هوش مصنوعی می‌تواند به روابط‌عمومی‌ها کمک کند تا کارهایی را که معمولاً زمان‌بر هستند، مانند تحقیق و تحلیل داده‌ها و تولید محتوا، خودکار کنند. این می‌تواند به روابط‌عمومی‌ها کمک کند تا زمان بیشتری برای تمرکز بر کارهای استراتژیک مانند توسعه روابط با رسانه‌ها و مدیریت بحران داشته باشند.


اثربخش‌تر باشند: هوش مصنوعی می‌تواند به روابط‌عمومی‌ها کمک کند تا کمپین‌های روابط‌عمومی خود را هدفمندتر و موثرتر طراحی کنند. به عنوان نمونه، هوش مصنوعی می‌تواند برای شناسایی مخاطبان هدف، پیش‌بینی روندهای رسانه‌ای و ارزیابی اثربخشی کمپین‌های روابط‌عمومی استفاده شود.


چالش‌ها و فرصت‌های استفاده از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی

یکی از چالش‌های اصلی استفاده از هوش مصنوعی در روابط‌عمومیاین است که هنوز در مراحل اولیه توسعه است و به طور کامل درک نشده است. با این حال فرصتی برای روابط‌عمومی‌هاست تا از هوش مصنوعی در پیشبرد کار خود استفاده کنند و از سایر سازمان‌ها پیشی بگیرند.


آینده هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
هوش مصنوعی به طور فزاینده‌ای در روابط‌عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرد و در آینده نقش مهم‌تری در این صنعت خواهد داشت. روابط‌عمومی‌ها باید از هوش مصنوعی برای بهبود کار خود استفاده کنند تا بتوانند در این صنعت رقابت کنند.


بیانیه عملیاتی

روابط‌عمومی‌ها باید از هوش مصنوعی برای بهبود کار خود استفاده کنند. هوش مصنوعی می‌تواند به روابط‌عمومی‌ها کمک کند تا کار خود را کارآمدتر و اثربخش‌تر انجام دهند. روابط‌عمومی‌ها باید از هوش مصنوعی برای پیشبرد کار خود استفاده کنند و از سایر سازمان‌ها پیشی بگیرند.

 

 

انتهای پیام/

<div id="div_eRasanehTrustseal_24429"></div>
<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد