درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 03:19   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53039صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیپنجشنبه، 26 مرداد 1402 - 14:07
تبادل؛ نگاهی به بازار عظیم فناوری و شبکه‌های اجتماعی
مسئولان هر شرکت و سازمانی باید به‌شکل مفیدی با داده‌های مربوط به حوزهٔ خود کار کنند تا سریع‌تر تصمیم بگیرند. بنابراین ما می‌خواهیم مجموعهٔ منحصربه‌فرد و واحدِ داده‌های خودمان را، که حالا به هوش مصنوعی هم مجهز شده و بسیار کارآمدتر است در اختیارشان بگذاریم تا بتوانند هرچه سریعتر به بینش لازم برای تصمیم‌گیر یبرسند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || جهان کنونی که به‌سرعت در حال تغییر است، تحول هیچ یک از صنایع پرشتاب‌تر از فناوری و اینترنت نیست.

جهان کنونی که به‌سرعت در حال تغییر است، تحول هیچ یک از صنایع پرشتاب‌تر از فناوری و اینترنت نیست. این فناوری در خط مقدم ابتکارات و ایده‌های تازه است و هر روز راه‌هایی نو برای رسیدگی به امور روزانه افراد و دولت‌ها فراهم می‌کند.


تغییر روزانه�" شیوه�" تبلیغ و مصرف با رشد شبکه‌های اجتماعی

رشد بازار فناوری عظیم است و نشانی از رکود ندارد. این بازار با زیرشاخه‌های فراوانش سالانه ۵ تا ۶ درصد رشد دارد، و با فراگیرشدن هوش مصنوعی، انتظار می‌رود در سال‌های آینده هم بیش‌ازپیش رشد کند.

انقلاب فناوری هر روز پیش‌می‌رود و البته برای این رشد هزینه می‌شود، در سال ۲۰۲۲ میلادی ۳.۴۵ تریلیون دلار در این زمینه سرمایه‌گذاری شده و همزمان با پیشرفت فناوری شیوه خرید و مصرف هم تغییر کرده، به‌طوریکه سال گذشته ۳۰۰ میلیون دلار هزینه تبلیغات موبایلی شده است.

شرکت‌ها امروز بیش از همیشه بر شیوه تعامل و مصرف ما تأثیر دارند. تیک‌تاک، در جهان شبکه‌های اجتماعی از مشهورترین نام‌هاست و در خط مقدم تغییرات قرار دارد. کریس باجر، مدیر دفتر این شرکت در بریتانیا می‌گوید‌: «ما معتقدیم در بازار تبلیغات و سرگرمی تمایل بسیاری به داستان‌گویی طولانی‌تر با محور خلاقیت پیدا شده. در تیک‌تاک ویدئوهایی هست که می‌توان در تلویزیون و سینما تماشای‌شان کرد، و اینها را در کار ویدئوسازانی می‌بینیم که عنصر حیاتی کار ما هستند.»


قدرت داده‌های گوگل و هوش مصنوعی در خدمت تجارت

گوگل سامانه تازه خدمات کلاود خود را به‌تازگی در دوحه قطر افتتاح کرد. مدیران این شرکت می‌گویند بخشی از سرمایه‌گذاری‌شان در قطر شامل ایجاد زیرساخت‌های لازم می‌شود، و بخش دیگری از آن بر انتقال کارکنان و نیروی کار به این کشور و ایجاد فضای کار در آن متمرکز است.

 

مهندس طارق حلیم، مدیر منطقه‌ای گوگل در قطر در این زمینه می‌گوید: ‌«نخستین سامانه خدمات منطقه‌ای را در خاورمیانه راه‌اندازی می‌کنیم که جزئی از طرح توسعه جهانی ماست. سرمایه‌گذاری هم معمولا در کشورهایی که افزایش تقاضا دارند صورت می‌گیرد، چون می‌خواهیم به مشتریان نزدیک باشیم و بهتر به مسائل و مشکلات‌شان رسیدگی کنیم.»

وی با اشاره به اهمیت مدیریت داده‌ها می‌گوید: ‌«مسئولان هر شرکت و سازمانی باید به‌شکل مفیدی با داده‌های مربوط به حوزه خود کار کنند تا سریع‌تر تصمیم بگیرند. بنابراین ما می‌خواهیم مجموعه منحصربه‌فرد و واحدِ داده‌های خودمان را، که حالا به هوش مصنوعی هم مجهز شده و بسیار کارآمدتر است در اختیارشان بگذاریم تا بتوانند هرچه سریعتر به بینش لازم برای تصمیم‌گیر یبرسند.»

ماریو آکوئینو، مدیرعامل «فیوچر لبز ونچر» در سنگاپور درباره اوضاع کلی بازار فناوری در آینده می‌گوید: «هر روز و هر ساعت و هر دقیقه ابداع تازه‌ای از راه می‌رسد. در عصری از فناوری هستیم که نمی‌توان میزان نوآوری را ‌پیشبینی کرد. خود ما عمدتاً بر کمبودها و نقایص بازار تمرکز داریم، امری که به بهبود اقتصاد بومی، و اغلب به بهبودِ کار افراد و شرکت‌ها می‌انجامد.»

 

منبع: euronews

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد