درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 05:28   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53024صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیدوشنبه، 23 مرداد 1402 - 14:04
کارگاه آموزشی «خبرنگاری تلویزیونی» در صنعت نیشکر برگزار شد
این دوره آموزشی سه‌شنبه (۱۷ مردادماه) با حضور کارشناسان روابط‌عمومی‌ صنعت نیشکر و نیز تعدادی از خبرنگاران در مؤسسه تحقیقات و آموزش نیشکر برگزار شد. در این دوره، آلبوناصر به موضوعاتی مانند تولید محتوای تصویری استاندارد، افزایش مخاطب و اعتمادسازی، تولید محتوای قاعده‌مند در شبکه‌های اجتماعی، سوژه‌یابی، انتخاب زاویه دید جذّاب و… پرداخت.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || کارگاه آموزشی تولید محتوای چندرسانه‌ای با موضوع «خبرنگاری تلویزیونی» با تدریس دکتر ولید آلبوناصر، مدیر روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و پژوهش‌گر ارتباطات بین‌الملل برگزار شد.

به گزارش
روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، این دوره آموزشی سه‌شنبه (۱۷ مردادماه) با حضور کارشناسان روابط‌عمومی‌ صنعت نیشکر و نیز تعدادی از خبرنگاران در مؤسسه تحقیقات و آموزش نیشکر برگزار شد. در این دوره، آلبوناصر به موضوعاتی مانند تولید محتوای تصویری استاندارد، افزایش مخاطب و اعتمادسازی، تولید محتوای قاعده‌مند در شبکه‌های اجتماعی، سوژه‌یابی، انتخاب زاویه دید جذاب و… پرداخت.

احاطه نسبی گزارشگران به تصویربرداری و تدوین، تسلط به زبان، برخورداری از دایره واژگانی گسترده، سوژه‌یابی، خلاقیت، واقعیت‌گرایی و تسلط به موضوع‌های مختلف از دیگر محورهای سخنان این پژوهشگر بود.

 



غلبه محتوای چندرسانه‌ای بر گزارش‌های متنی

وی بر ضرورت تسلط گزارشگران به تولید گزارش‌های تلویزیونی و کلیپ‌های چنددقیقه‌ای تأکید کرد و گفت، برای رقابت در عصر نوین رسانه‌ای و همه‌گیری شبکه‌های اجتماعی، لازم است که قادر به تولید و انتشار محتوایی جذاب با تمرکز بر مخاطب باشیم.

به گفته مدیر روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر، استفاده از محتوای تصویری و کلیپ‌های چنددقیقه‌ای در معرفی ظرفیت‌های گسترده صنعت نیشکر، نقش مهمی در جلب توجه مخاطبان دارد و این روش در مقایسه با محتوای متنی، به عنوان یکی از ابزارهای جذاب رسانه‌ای به‌شمار می‌رود.

تولید محتوای تصویری با رعایت استانداردها

در ادامه، آلبوناصر به اهمیت تولید محتوای مخاطب‌محور پرداخت. او توضیح داد که تولید محتوایی که به نیازها و علاقه‌های مخاطبان پاسخ دهد و آن‌ها را جذب کند، از اهمیت بسیاری برخوردار است. برای تولید چنین محتوایی، لازم است با رعایت چارچوب‌های تولید محتوای تصویری، تحقیقات کافی در مورد مخاطبان انجام شود و نیازها، علاقه‌ها و مشکلات آن‌ها شناسایی و منعکس شود.

این پژوهشگر حوزه ارتباطات بین‌الملل همچنین به اهمیت تنوع‌بخشی در تولید محتوای تصویری اشاره کرد. او بیان کرد که تولید محتوای تصویری متنوع و استاندارد، امکان دسترسی آسان به اطلاعات را برای مخاطبان فراهم می‌کند و به آن‌ها کمک می‌کند تا بهتر و سریع‌تر مفاهیم و مطالب را درک کنند.

این مجری و گوینده اخبار صدا و سیمای خوزستان با اشاره به زاویه دید مطلوب در تولید محتوای تصویری، توضیح داد که داشتن زاویه دیدی منحصر به‌فرد و جذاب، باعث می‌شود که مخاطبان به طور مداوم به محتوای تولید شده از سوی آن رسانه علاقه‌مند شوند؛ زاویه دید متفاوت و جذاب می‌تواند باعث جذب مخاطبان جدید و ایجاد تمایز شود.

 



یادگیری و به‌روزرسانی مهارت‌ها در تولید محتوای تصویری

آلبوناصر در پایان دوره آموزشی ضمن ارائه آموزش‌های لازم، به شرکت‌کنندگان توصیه کرد که با استفاده از ابزارهای چندرسانه‌ای و رسانه‌های اجتماعی، محتوای تصویری و کلیپ‌های تهیه شده را به صورت منظم منتشر و بازخوردهای مخاطبان را به صورت مستمر بررسی کنند. وی همچنین به گزارشگران توصیه کرد تا همواره در حال یادگیری و به‌روزرسانی مهارت‌های خود باشند تا بتوانند در رقابت در عصر رسانه‌های نوین پیشی گیرند.

در پایان این کارگاه آموزشی نیز شرکت‌کنندگان سوالات خود را مطرح کردند و تجربیات و دانش خود را در این حوزه به اشتراک گذاشتند. پیشتر نیز دوره‌های مختلف آموزشی ویژه روابط‌عمومی‌های صنعت نیشکر برگزار شد. براساس این گزارش، هدف اصلی برگزاری این کارگاه‌های آموزشی، تقویت و ارتقای سطح روابط‌عمومی‌های صنعت نیشکر است.

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد