درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 22:10   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53016صفحه نخست » جهان روابط عمومییکشنبه، 22 مرداد 1402 - 16:30
افزایش نظارت بر شرکت‌های فناوری توسط دولت بایدن/ توییتر جریمه شد
کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) آمریکا اعلام کرد که توییتر را به مبلغ 350000 دلار جریمه کرده است زیرا در قبال درخواست اطلاعات حساب ترامپ تا تاریخ ۸ ژانویه 2021، زمانی که ترامپ حساب توییتر خود را مسدود کرد، همکاری نکرد. این جریمه بزرگترین جریمه‌ای است که تا به حال توسط کمیسیون ارتباطات فدرال به یک شرکت فناوری اعمال شده است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) آمریکا اعلام کرد که توییتر را به مبلغ 350000 دلار جریمه کرده است زیرا در قبال درخواست اطلاعات حساب ترامپ تا تاریخ ۸ ژانویه 2021، زمانی که ترامپ حساب توییتر خود را مسدود کرد، همکاری نکرد.

این جریمه بزرگترین جریمه‌ای است که تا به حال توسط کمیسیون ارتباطات فدرال به یک شرکت فناوری اعمال شده است.

کمیسیون ارتباطات فدرال گفت که توییتر «در قبال درخواست اطلاعات حساب ترامپ، از جمله اطلاعات در مورد کاربرانی که با حساب ترامپ تعامل داشتند، همکاری نکرده است.

این عدم همکاری توییتر نقض قانون ارتباطات است که به کمیسیون ارتباطات فدرال اختیار می‌دهد تا جریمه‌هایی را برای شرکت‌هایی که با تحقیقات آن همکاری نمی‌کنند، اعمال کند.

توییتر در بیانیه‌ای گفت که از تصمیم کمیسیون ارتباطات «ناامید» است و به بررسی آن ادامه خواهد داد.


این شرکت گفت که «در پاسخ به درخواست کمیسیون ارتباطات فدرال، اطلاعاتی در مورد حساب ترامپ و کاربرانی که با آن تعامل داشتند، ارایه کرده است و معتقد است که پاسخ آن جامع و آموزنده بوده است.»

در سال 2020، کمیسیون ارتباطات فدرال از توییتر خواست تا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه تنظیم محتوای خود ارایه دهد، اما توییتر این درخواست را رد کرد.

کمیسیون ارتباطات فدرال همچنین از توییتر خواست تا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه استفاده از داده‌های کاربران خود ارایه دهد، اما توییتر این درخواست را نیز رد کرد.

این درگیری نشان دهنده افزایش نظارت بر شرکت‌های فناوری توسط دولت است
کمیسیون ارتباطات فدرال در حال حاضر در حال بررسی احتمال اعمال مقررات جدیدی بر شرکت‌های فناوری است که رویکرد آنها در قبال محتوای کاربر را تنظیم می‌کند.

جریمه توییتر نشان می‌دهد که کمیسیون ارتباطات فدرال آماده است تا از اختیارات خود برای اعمال مقررات بر شرکت‌های فناوری استفاده کند.

درباره کمیسیون ارتباطات فدرال:
کمیسیون ارتباطات فدرال (به انگلیسی: Federal Communications Commission) (به شکل مخفف: FCC) یک آژانس مستقل دولت ایالات متحده است که در سال ۱۹۳۴ توسط کنگره ایالات متحده آمریکا تأسیس شده‌است و اعضای عالی آن توسط رییس‌جمهور ایالات متحده آمریکا منصوب می‌شوند. مهم‌ترین وظایف FCC شش مورد به شرح زیر هستند:
- پهنای باند
- رقابت
- فرکانس رادیویی
رسانه
- امنیت اجتماعی
- امنیت داخلی
- کمیسیون

منبع: شارا (http://www.kpri.ir/)
 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد